• Τελευταία
  • Trending
  • All

Έρευνα EY για τις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα

29 Απριλίου 2023
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Τί είπε ο Περιστέρης στην ΕΘΕ-Τί λέει η μετοχή στο ταμπλό

27 Σεπτεμβρίου 2023

ΣΥΡΙΖΑ: Μάχες στα …παρασκήνια με φόντο το Συνέδριο

27 Σεπτεμβρίου 2023
ELIAS: Η εξέλιξη της κακοκαιρίας - Επιδείνωση από Τετάρτη

Κίνηση στους δρόμους: Μεγάλα προβλήματα από την κακοκαιρία

27 Σεπτεμβρίου 2023

Φωτιά στις κυλιόμενες σκάλες στην πεζογέφυρα του ΟΛΠ

27 Σεπτεμβρίου 2023
Κυριάκος Μητσοτάκης;

Υπουργικό Συμβούλιο: Δύο καυτά θέματα στην ατζέντα

27 Σεπτεμβρίου 2023

Μαζική νομιμοποίηση 300 χιλ. μεταναστών προωθεί η ελληνική κυβέρνηση

27 Σεπτεμβρίου 2023

ΟΛΘ: Πτώση 12% στα καθαρά κέρδη εξαμήνου

27 Σεπτεμβρίου 2023
Την αλλαγή σελίδας στην επιχειρηματικής ιστορία επιβεβαιώνει η Ideal Holdings με τα αποτελέσματα πρώτου 6μηνου

Ideal Holdings: Κοντά στα 7,9 ευρώ η δίκαιη τιμή απο την Eurobank Equities

27 Σεπτεμβρίου 2023
Hellenic Train, FSI

Hellenic Train: Καθυστερήσεις και ακυρώσεις λόγω κακοκαιρίας – Πώς κινείται ο προαστιακός

27 Σεπτεμβρίου 2023
Ντόναλντ Τραμπ

Υπόλογος για απάτη ο Ντόναλντ Τραμπ

27 Σεπτεμβρίου 2023
Χρηματιστήριο Αθηνών, πίνακας συναλλαγών

Cenergy: Σύσταση “buy” και τιμή στόχος 8,1 ευρώ από την Optima

27 Σεπτεμβρίου 2023
Λεωφορείο πλημμυρισμένο, κακοκαιρία Μπάλλος

Κορυφώνεται σήμερα η κακοκαιρία: Έντονα καιρικά φαινόμενα στην Αττική

27 Σεπτεμβρίου 2023
Weather Alert, Έκτακτο Δελτίο Καιρού

Καιρός: Βροχές και καταιγίδες σε αρκετές περιοχές της χώρας

27 Σεπτεμβρίου 2023

Σε ετοιμότητα για την κακοκαιρία Elias: 112 και στην Αττική

26 Σεπτεμβρίου 2023
Εθνική Τράπεζα

Έκδοση ομολόγων ύψους €500εκατ. με απόδοση 8% από την Εθνική Τράπεζα

26 Σεπτεμβρίου 2023 - Ενημερώθηκε: 27 Σεπτεμβρίου 2023

Βρήκαν γιάφκα με βαρύ οπλισμό στο Κολωνάκι

26 Σεπτεμβρίου 2023
Ελληνικά Πετρέλαια, ΕΛΠΕ

ΕΛΠΕ: Αντιδρούν στο placement οι εργαζόμενοι – ζητούν καθεστώς ΕΥΔΑΠ

26 Σεπτεμβρίου 2023 - Ενημερώθηκε: 27 Σεπτεμβρίου 2023
Bull VS Bear

Ενεργειακά πονταρίσματα αλλά και πωλήσεις στο ΧΑ εν μέσω νέας πτώσης διεθνώς

26 Σεπτεμβρίου 2023
Realme C51 unboxed

Realme C51: Entry level με τεχνολογίες αιχμής – Τί παίρνεις με 159 ευρώ

26 Σεπτεμβρίου 2023 - Ενημερώθηκε: 27 Σεπτεμβρίου 2023

Βαριά ονόματα στο ΔΣ της Παγκρήτιας – Οι εκπλήξεις

26 Σεπτεμβρίου 2023
Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης του καιρού

Νέο έκτακτο δελτίο από την ΕΜΥ! Χαλάζι και κεραυνοί

26 Σεπτεμβρίου 2023

O CEO της Landis+Gyr για την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας

26 Σεπτεμβρίου 2023
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τετάρτη, 27 Σεπτεμβρίου, 2023
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Δελτία Τύπου

Έρευνα EY για τις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα

NewsRoomΑπόNewsRoom
29 Απριλίου 2023
Στις The Wire, Δελτία Τύπου
Χρόνος ανάγνωσης2 mins read
15 0
0
40
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Τα ευρήματα της νέας έρευνας της EY, Future Consumer Index Ελλάδα 2023, παρουσίασε για πρώτη φορά, ο κ. Θάνος Μαύρος, Εταίρος, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες EY Ελλάδος και Επικεφαλής Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων και Λιανεμπορίου της EY στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, στο πλαίσιο του 8ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 26-29 Απριλίου και τελεί υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

Ο κ. Μαύρος παρατήρησε ότι το περιβάλλον ασφυκτικών πιέσεων στο οποίο ζουν οι Έλληνες καταναλωτές τα τελευταία χρόνια, έχει ανατρέψει παραδοχές, προτεραιότητες και αξίες. Η έρευνα συμπεραίνει ότι, σήμερα, εν μέσω τόσων αλλαγών, δεν μπορεί να υπάρξει μία μόνο στρατηγική προσέγγισης του καταναλωτή, καθώς η καταναλωτική βάση είναι κατακερματισμένη ανάμεσα σε διαφορετικές προτεραιότητες και επιδιώξεις: το μεγαλύτερο μερίδιο των Ελλήνων καταναλωτών εστιάζουν στις τιμές και την προσιτότητα, άλλοι δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στον αντίκτυπο των επιλογών τους στο περιβάλλον και την κοινωνία, άλλοι στην ψυχική και σωματική τους υγεία, ενώ πολλοί πλέον αναζητούν νέες, ιδιαίτερες καταναλωτικές εμπειρίες.

Σχετικάθέματα

ELIAS: Η εξέλιξη της κακοκαιρίας - Επιδείνωση από Τετάρτη

ELIAS: Η εξέλιξη της κακοκαιρίας – Επιδείνωση από Τετάρτη

26 Σεπτεμβρίου 2023
Weather Alert, Έκτακτο Δελτίο Καιρού

Καιρός: Βροχές και καταιγίδες κυρίως στα δυτικά

26 Σεπτεμβρίου 2023
Καταιγίδες

Elias: Καταιγίδες και χαλάζι στο επίκεντρο Τρίκαλα – Αχαΐα

25 Σεπτεμβρίου 2023

Σε αυτό το ρευστό περιβάλλον αγοράς, σημείωσε ο Εταίρος της ΕΥ, οι επιχειρήσεις καλούνται να αναπτύξουν στρατηγικές προσαρμοσμένες στις επιμέρους ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών, στηρίζοντας έτσι και τους πελάτες τους, αλλά και τα ίδια τα brands τους, σε μία εποχή όπου η συναισθηματική αποσύνδεση του καταναλωτή από τις μάρκες είναι όλο και πιο έντονη.

«Όλο και περισσότεροι καταναλωτές και ειδικά νέοι έχουν στη λογική τους τη βιώσιμη ανάπτυξη»,

επεσήμανε απ΄ την πλευρά του ο κ. Ιωάννης Βασιλάκος, Vice Chairman and CEO, Dixons South East Europe, Greece συμπληρώνοντας ότι αυτό σε πολλές περιπτώσεις είναι «ένα ακριβό σπορ».

«Η δική μας δουλειά είναι να ενδυναμώσουμε τον καταναλωτή προκειμένου να γίνει ένα προϊόν περισσότερο προσβάσιμο», είπε.Όσον αφορά την επιλογή της αλυσίδας, εκεί πρέπει να δουλεύουμε σκληρά, καθώς εάν δε εργαστούμε προς την κατεύθυνση της βιωσιμότητας, τότε ο καταναλωτής και ειδικά ο νέος δεν πρόκειται να σε επιλέξει, τόνισε, ενώ έκανε γνωστό ότι στόχος είναι η περαιτέρω γεωγραφική ανάπτυξη φυσικών καταστημάτων της εταιρείας, προκειμένου να ξεκλειδώνονται σημαντικά πλεονεκτήματα.

«Στο δίλημμα βιωσιμότητα ή καλές τιμές, απαντάμε «και τα δύο»,

ανέφερε απ΄ την πλευρά του ο κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Managing Director, της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ενώ έκανε γνωστό ότι λίγο πριν το 2030 η εταιρεία πρόκειται να έχει επιτύχει τους περιβαλλοντικούς της στόχους κάτι το οποίο προϋποθέτει σημαντικές επενδύσεις εκ μέρους της και αύξηση της παραγωγικότητάς της, όπως διευκρίνισε. Σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη,

«το 95% των συσκευασιών γυαλιού της εταιρείας είναι επιστρεφόμενες, ενώ την τελευταία 10ετία έχουμε μειώσει κατά 20% την κατανάλωση νερού για την παραγωγή μπύρας». Επιπλέον, όπως ανέφερε, «σε συνεργασία με τους αγρότες, δοκιμάζουμε συνεχώς νέους σπόρους ανθεκτικούς στην κλιματική αλλαγή», ενώ σχολίασε ότι «οι Έλληνες καταναλωτές αγαπούν τα brands», κάτι το οποίο οδηγεί την εταιρεία να επενδύει σημαντικά σε αυτά. Όπως επεσήμανε κλείνοντας: «Ως εταιρεία είμαστε σε θέση να διαβάζουμε τις αλλαγές που πολλές φορές έρχονται τελείως απροειδοποίητα»

«Η πλατφόρμα μας είναι ένα μέσο για να συνδεθούν με τα καταστήματα και να ενημερωθούν για ιδιαίτερες και ουσιαστικές δράσεις»,

ανέφερε ο κ. Κωνσταντίνος Ακρίβος, Chief Financial Officer, Delivery Hero, και πρόσθεσε ότι στόχος είναι η συνεισφορά του ίδιου του καταναλωτή. Όπως σχολίασε:

«Όλη η λογική γύρω από τη συσκευασία είναι μία τεράστια πρόκληση για εμάς και τους πελάτες μας». Επεσήμανε τέλος, ότι ως εταιρεία δίνουν έμφαση στην δυνατότητα επιλογής των προϊόντων, στην ταχύτητα τη γνώση του τί καταναλώνει, αλλά και την προσωποποίηση των προϊόντων.

Τη συζήτηση συντόνισε ο κ. Αντώνης Ποταμίτης, President, Sales Institute Greece

Η παρακολούθηση του Φόρουμ online είναι ελεύθερη με εγγραφή εδώ.

Σχετικά

Tags: Delphi ForumEYέρευνακαταναλωτικό κλίμαΟικονομικό Φόρουμ ΔελφώνΠεριβάλλον
Share16Tweet10Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

ELIAS: Η εξέλιξη της κακοκαιρίας - Επιδείνωση από Τετάρτη
Crisis Zone

ELIAS: Η εξέλιξη της κακοκαιρίας – Επιδείνωση από Τετάρτη

26 Σεπτεμβρίου 2023
Weather Alert, Έκτακτο Δελτίο Καιρού
The Wire

Καιρός: Βροχές και καταιγίδες κυρίως στα δυτικά

26 Σεπτεμβρίου 2023
Καταιγίδες
Crisis Zone

Elias: Καταιγίδες και χαλάζι στο επίκεντρο Τρίκαλα – Αχαΐα

25 Σεπτεμβρίου 2023
Επόμενο άρθρο

P&G και WWF Ελλάς: Ενώνονται για την πρόληψη των δασικών πυρκαγιών

Η Ελλάδα επενδύει στον luxury τουρισμό και έχει γίνει παγκόσμιος προορισμός

MostPopular

  • Βρήκαν γιάφκα με βαρύ οπλισμό στο Κολωνάκι

    104 shares
    Share 42 Tweet 26
  • Μαζική νομιμοποίηση 300 χιλ. μεταναστών προωθεί η ελληνική κυβέρνηση

    93 shares
    Share 37 Tweet 23
  • Βαριά ονόματα στο ΔΣ της Παγκρήτιας – Οι εκπλήξεις

    171 shares
    Share 68 Tweet 43
  • ΣΥΡΙΖΑ: Μάχες στα …παρασκήνια με φόντο το Συνέδριο

    63 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Ενεργειακά πονταρίσματα αλλά και πωλήσεις στο ΧΑ εν μέσω νέας πτώσης διεθνώς

    60 shares
    Share 24 Tweet 15

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}