• Τελευταία
  • Trending
  • All

Τελικά σε συμφέρει ή όχι η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

5 Απριλίου 2023

Μπάχαλο Τραμπ με Κίνα… τον μαζεύει ο Λευκός Οίκος

9 Μαΐου 2025

«Υδάτινες Συμμαχίες»: Ευαισθητοποίηση και εθνική συνεννόηση για τη λειψυδρία

9 Μαΐου 2025

Οι πιστοί ανά τον κόσμο

9 Μαΐου 2025

Στα 563 εκατ. η ζήτηση για το IPO της Qualco

9 Μαΐου 2025

Καιρός: Έρχονται μπόρες και πτώση της θερμοκρασίας το Σαββατοκύριακο

9 Μαΐου 2025

Qualco: Τεράστια η ζήτηση στο IPO… Καταλύτης το τρίο cornerstone

9 Μαΐου 2025

Νέα υψηλά 15ετίας στο Χρηματιστήριο 

9 Μαΐου 2025
piggy bank in pool, saving money for vacation time. Generative Ai

Ξενοδόχοι: Η Αθήνα χάνει τουρισμό λόγω προβλημάτων σε Μουσεία – Ακρόπολη

9 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος Φάις απέκτησε το 100% της Καλογήρου

9 Μαΐου 2025

Σε τροχιά υλοποίησης ο ΒΟΑΚ – Υπογράφηκε η σύμβαση με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

9 Μαΐου 2025

ΗΠΑ και Κίνα σπάνε τον πάγο…

9 Μαΐου 2025

Συνάντηση Παπασταύρου–Chevron με φόντο τους ελληνικούς υδρογονάνθρακες

9 Μαΐου 2025

ΑΑΔΕ: Λουκέτο σε 5 πρατήρια καυσίμων και άλλα 5 στο μικροσκόπιο

9 Μαΐου 2025
Ο Βασίλης Ψάλτης

Ο Ψάλτης άλλαξε mode… Η Alpha Bank έτοιμη για εξαγορές

9 Μαΐου 2025

Εικονική η μείωση του πληθωρισμού – Ράλι στα ενοίκια στραγγαλίζει τα νοικοκυριά

9 Μαΐου 2025

Ποιους ενοχλεί ο νέος Πάπας – Τράβηξε αυτιά με το καλημέρα

9 Μαΐου 2025

Η Snappi είναι έτοιμη να βγει στην Ελλάδα – Τα πρώτα βήματα και η επόμενη μέρα

9 Μαΐου 2025

Ουκρανία: Ανακάλυψε ουγγρικό δίκτυο κατασκόπων

9 Μαΐου 2025

Eurobank: Ανεβάζει τον πήχυ στα €3,20 η Citi

9 Μαΐου 2025

Οι αλουμινάδες δεν τρέχουν στις ΗΠΑ… παρά τους δασμούς

9 Μαΐου 2025

Ο Σι θέλει καρέκλα στο τραπέζι για Ουκρανία – Ζήτησε δίκαιο deal από Πούτιν

9 Μαΐου 2025
Ψάλτης: Το deal Alpha - Unicredit ανοίγει το δρόμο για τη διεθνοποίηση των ελληνικών εταιριών

Τρίμηνο ρεκόρ το Q1 για την Alpha Bank – Ανεβάζει τον πήχη ο Ψάλτης

9 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Spotlight

Τελικά σε συμφέρει ή όχι η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Η ζήτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ολοένα και αυξάνεται τα τελευταία χρόνια.

NewsRoomΑπόNewsRoom
5 Απριλίου 2023
Στις On the Radar, Spotlight, The Wire
Χρόνος ανάγνωσης2 mins read
64 1
0
178
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Η ζήτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ολοένα και αυξάνεται τα τελευταία χρόνια.

Πρόσφατη έρευνα από την ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association), δείχνει πως το 2021 το 18% των νέων αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν ήταν ηλεκτρικά, ενώ το 2018 ήταν μόλις 1,9%. Φαίνεται ότι οι οργανωμένες ενέργειες των κρατών της Ε.Ε. για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης αλλά και η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση του κόσμου ως προς την προστασία του περιβάλλοντος, έχουν συμβάλλει σε αυτή την αλματώδη αύξηση.

Σχετικάθέματα

Επτά στα 100 οχήματα σε σύνολο 6.523.782 ενεπλάκησαν σε ατύχημα το 2024

7 Μαΐου 2025
Η Εθνική Ασφαλιστική πωλείται! Σήμερα η απόφαση του ΤΧΣ

Η Εθνική Ασφαλιστική σφίγγει τους ελέγχους σε κλινικές – Στόχος η φθηνότερη Υγεία

6 Μαΐου 2025

Λευκός Οίκος: Ο Τραμπ θα προχωρήσει στην ελάφρυνση των δασμών στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας

29 Απριλίου 2025

Παρότι όμως ο κόσμος έχει αρχίσει να αναγνωρίζει τα οφέλη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η πανδημία, ο πόλεμος και η ενεργειακή κρίση, έχουν βάλει πολλούς καταναλωτές σε σκέψη σχετικά με το πόσο τελικά συμφέρει η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, θα πρέπει πρώτα να εξετάσουμε αρκετούς παράγοντες όπως το πόσο στοιχίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ποια είναι τα πάγια έξοδά τους, ποια είναι τα φορολογικά προνόμια που ισχύουν με την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου κ.α.

Κόστος αγοράς ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα, επιδοτείται εν μέρει από το κράτος μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2». Οι ενδιαφερόμενοι του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» μπορούν να συμπληρώσουν τις αιτήσεις τους έως τις 31.12.2023. Το πρόγραμμα προσφέρει 30% επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου επί της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων του βασικού μοντέλου. Μπορείς να βρεις πώς διαμορφώνονται οι τιμές με την επιδότηση στη λίστα με τα επιλέξιμα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχει αναρτηθεί στον gov.gr. Η επιδότηση μπορεί να φτάσει τα 8.000 ευρώ και να αυξηθεί εφόσον ισχύουν τα παρακάτω:

  • Αν προχωρήσεις σε απόσυρση οχήματος θα λάβεις επιπλέον επιδότηση 1.000€.
  • Αν αγοράσεις οικιακό φορτιστή θα λάβεις επιπλέον 500€.
  • Αν ανήκεις στην κατηγορία ΑΜΕΑ θα λάβεις επιπλέον 1.000€.
  • Αν υπάρχει τριτεκνία θα λάβεις 1.000€ ανά τέκνο.
  • Αν είσαι έως 29 ετών θα λάβεις επιπλέον 1.000€.

Επιπρόσθετη επιδότηση λαμβάνουν και οι επαγγελματίες ή οι εταιρείες που επιθυμούν να αγοράσουν ηλεκτρικό επαγγελματικό αυτοκίνητο, εφόσον πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια. Μπορείς να δεις αναλυτικά τα κριτήρια στην επίσημη σελίδα του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» στο gov.gr. Σε γενικές γραμμές, η απόκτηση ενός μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης, κοστίζει περίπου 30.000 ευρώ ενώ η απόκτηση ενός μεγαλύτερου ηλεκτρικού οικογενειακού αυτοκινήτου, ξεπερνά τα 40.000 ευρώ. Το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι υψηλότερο από το κόστος των συμβατικών αυτοκινήτων, ωστόσο εκείνο που από την πρώτη στιγμή κέντρισε το ενδιαφέρον των καταναλωτών, ήταν η διαφορά των δύο τύπων αυτοκινήτου ως προς το κόστος κίνησης.

Κόστος κίνησης ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Το κόστος κίνησης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, είναι εκείνο που κάνει τη διαφορά και εντέλει απαντά στο ερώτημα αν συμφέρει να προχωρήσεις στην αγορά του. Με την αύξηση της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος, είναι λογικό να αναρωτιέσαι αν συμφέρει ακόμη το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Εκείνα που πρέπει να προσθέσεις στην εξίσωση είναι η κρατική επιδότηση του οικιακού ρεύματος, το κόστος του νυχτερινού ρεύματος και η αυτονομία της μπαταρίας του αυτοκινήτου. Το οικιακό ρεύμα, σε αφορά καθότι μπορείς να το χρησιμοποιείς για τη φόρτιση του αυτοκινήτου σου.

Η ζήτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ολοένα και αυξάνεται τα τελευταία χρόνια.

Σχετικά με την κρατική επιδότηση του ηλεκτρικού ρεύματος για το Δεκέμβριο του 2022, ισχύουν τα παρακάτω:

  • Μηνιαία κατανάλωση έως 500 κιλοβατώρες η επιδότηση είναι στα 221 ευρώ ανά μεγαβατώρα.
  • Μηνιαία κατανάλωση από 501 έως 1.000 κιλοβατώρες επιδοτούνται 171 ευρώ ανα μεγαβατώρα.
  • Μηνιαία κατανάλωση >1.001 κιλοβατώρες επιδοτούνται 81 ευρώ ανά μεγαβατώρα.
  • Στο κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο, απορροφάται το 100% της αύξησης και επιδοτούνται 269 ευρώ ανά μεγαβατώρα.

Εκτός, των παραπάνω θα πρέπει να γνωρίζεις ότι η επιδότηση αυξάνεται κατά 50 ευρώ αν μειωθεί κατά 15% η μέση ημερήσια κατανάλωση σε σχέση με πέρυσι.

Σχετικά με το κόστος καυσίμων θα χρησιμοποιήσουμε τις τιμές από το Παρατηρητήριο Υγρών Καυσίμων του Υπουργείου Ανάπτυξης για την εβδομάδα 25/11/2022. Έχοντας λοιπόν, τα παραπάνω δεδομένα ας δούμε ένα παράδειγμα.

Έχουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο Hyundai IONIQ Electric που καταναλώνει 11,5 κιλοβατώρες/100 χλμ. Το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας με την επιδότηση που δίνεται για μηνιαία κατανάλωση από 501 έως 1000 κιλοβατώρες, από τα 0,38 πέφτει στο 0,15 ευρώ/κιλοβατώρα, αν υπολογίσουμε ότι επιτυγχάνεται και η μείωση της ημερήσιας κατανάλωσης. Αυτό σημαίνει ότι το κόστος κίνησης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα φτάσει το 1,73 ευρώ/100 χλμ. Τώρα, ένα συμβατικό αυτοκίνητο το οποίο θεωρούμε ότι καταναλώνει κατά μέσο όρο 8,5 λίτρα/100 χλμ με μέση τιμή βενζίνης 1,95 ευρώ, θα έχει τελικό κόστος κίνησης 16,58 ευρώ. Όπως καταλαβαίνεις η διαφορά είναι μεγάλη και επιβεβαιώνει ότι αξίζει ακόμη η αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Η ζήτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ολοένα και αυξάνεται τα τελευταία χρόνια.

Κόστος παγίων εξόδων

Τα πάγια έξοδα των αυτοκινήτων περιλαμβάνουν την ασφάλεια αυτοκινήτου, το service και τα τέλη κυκλοφορίας. Ας δούμε τι ισχύει για το κόστος του καθενός.

  • Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα, εξαιρούνται από την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας, λόγω της μηδενική εκπομπής ρύπων.
  • Το κόστος του service τους είναι χαμηλότερο συγκριτικά με το service ενός συμβατικού αυτοκινήτου. Αυτό οφείλεται στην παρουσία λιγότερων μηχανικών μερών στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα σε σχέση με τα συμβατικά. Βέβαια, και οι ηλεκτροκινητήρες, τα φρένα, τα ελαστικά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων χρειάζονται έλεγχο, ωστόσο το κόστος του service τους είναι περίπου 20% λιγότερο από το κόστος των συμβατικών αυτοκινήτων.
  • Η ασφάλεια αυτοκινήτου που είναι υποχρεωτική από το Νόμο, ανεξαρτήτως του τύπου καυσίμου του κάθε αυτοκινήτου, δεν παρουσιάζει διαφορές στην τιμή είτε διαθέτεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο είτε συμβατικό. Οι παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος της ασφάλειας, σχετίζονται περισσότερο με το μοντέλο και την εμπορική αξία του αυτοκινήτου, την ηλικία και τον τόπο κατοικίας του οδηγού, το είδος και τη διάρκεια της ασφάλισης κ.ο.κ.

Σχετικά

Tags: Ασφαλιστικές εταιρίεςαυτοκίνητα
Share71Tweet44Share12Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Επτά στα 100 οχήματα σε σύνολο 6.523.782 ενεπλάκησαν σε ατύχημα το 2024

7 Μαΐου 2025
Η Εθνική Ασφαλιστική πωλείται! Σήμερα η απόφαση του ΤΧΣ
On the Radar

Η Εθνική Ασφαλιστική σφίγγει τους ελέγχους σε κλινικές – Στόχος η φθηνότερη Υγεία

6 Μαΐου 2025
Crisis Zone

Λευκός Οίκος: Ο Τραμπ θα προχωρήσει στην ελάφρυνση των δασμών στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας

29 Απριλίου 2025
Επόμενο άρθρο

Συντήρηση δυνάμεων με εναλλαγές πρωταγωνιστών στο χρηματιστήριο 

ΗΠΑ: Βουτιά του PMI υπηρεσιών στις ΗΠΑ

Βουτιά του PMI υπηρεσιών στις ΗΠΑ

MostPopular

  • Habemus Papam: Ο καρδινάλιος Ρόμπερτ Πρέβοστ είναι ο νέος πάπας Λέων ΙΔʼ

    128 shares
    Share 51 Tweet 32
  • Underdog DEFEA 2025 Edition: Η Qualco μπαίνει και στα αμυντικά έργα

    94 shares
    Share 38 Tweet 24
  • Realme 14 5G: Οι Gamers της Gen-Z βρήκαν κινητό

    266 shares
    Share 106 Tweet 67
  • Η Snappi είναι έτοιμη να βγει στην Ελλάδα – Τα πρώτα βήματα και η επόμενη μέρα

    62 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Κινεζικό J10 του Πακιστάν κατέρριψε ινδικό Rafale – Ενδεχόμενη εμπλοκή Τουρκίας

    57 shares
    Share 23 Tweet 14

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
    Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr