• Τελευταία
  • Trending
  • All

Η ακτινογραφία των ταξί στην Αθήνα από τον ICAP

24 Φεβρουαρίου 2023
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Τί είπε ο Περιστέρης στην ΕΘΕ-Τί λέει η μετοχή στο ταμπλό

27 Σεπτεμβρίου 2023

ΣΥΡΙΖΑ: Μάχες στα …παρασκήνια με φόντο το Συνέδριο

27 Σεπτεμβρίου 2023
ELIAS: Η εξέλιξη της κακοκαιρίας - Επιδείνωση από Τετάρτη

Κίνηση στους δρόμους: Μεγάλα προβλήματα από την κακοκαιρία

27 Σεπτεμβρίου 2023

Φωτιά στις κυλιόμενες σκάλες στην πεζογέφυρα του ΟΛΠ

27 Σεπτεμβρίου 2023
Κυριάκος Μητσοτάκης;

Υπουργικό Συμβούλιο: Δύο καυτά θέματα στην ατζέντα

27 Σεπτεμβρίου 2023

Μαζική νομιμοποίηση 300 χιλ. μεταναστών προωθεί η ελληνική κυβέρνηση

27 Σεπτεμβρίου 2023

ΟΛΘ: Πτώση 12% στα καθαρά κέρδη εξαμήνου

27 Σεπτεμβρίου 2023
Την αλλαγή σελίδας στην επιχειρηματικής ιστορία επιβεβαιώνει η Ideal Holdings με τα αποτελέσματα πρώτου 6μηνου

Ideal Holdings: Κοντά στα 7,9 ευρώ η δίκαιη τιμή απο την Eurobank Equities

27 Σεπτεμβρίου 2023
Hellenic Train, FSI

Hellenic Train: Καθυστερήσεις και ακυρώσεις λόγω κακοκαιρίας – Πώς κινείται ο προαστιακός

27 Σεπτεμβρίου 2023
Ντόναλντ Τραμπ

Υπόλογος για απάτη ο Ντόναλντ Τραμπ

27 Σεπτεμβρίου 2023
Χρηματιστήριο Αθηνών, πίνακας συναλλαγών

Cenergy: Σύσταση “buy” και τιμή στόχος 8,1 ευρώ από την Optima

27 Σεπτεμβρίου 2023
Λεωφορείο πλημμυρισμένο, κακοκαιρία Μπάλλος

Κορυφώνεται σήμερα η κακοκαιρία: Έντονα καιρικά φαινόμενα στην Αττική

27 Σεπτεμβρίου 2023
Weather Alert, Έκτακτο Δελτίο Καιρού

Καιρός: Βροχές και καταιγίδες σε αρκετές περιοχές της χώρας

27 Σεπτεμβρίου 2023

Σε ετοιμότητα για την κακοκαιρία Elias: 112 και στην Αττική

26 Σεπτεμβρίου 2023
Εθνική Τράπεζα

Έκδοση ομολόγων ύψους €500εκατ. με απόδοση 8% από την Εθνική Τράπεζα

26 Σεπτεμβρίου 2023 - Ενημερώθηκε: 27 Σεπτεμβρίου 2023

Βρήκαν γιάφκα με βαρύ οπλισμό στο Κολωνάκι

26 Σεπτεμβρίου 2023
Ελληνικά Πετρέλαια, ΕΛΠΕ

ΕΛΠΕ: Αντιδρούν στο placement οι εργαζόμενοι – ζητούν καθεστώς ΕΥΔΑΠ

26 Σεπτεμβρίου 2023 - Ενημερώθηκε: 27 Σεπτεμβρίου 2023
Bull VS Bear

Ενεργειακά πονταρίσματα αλλά και πωλήσεις στο ΧΑ εν μέσω νέας πτώσης διεθνώς

26 Σεπτεμβρίου 2023
Realme C51 unboxed

Realme C51: Entry level με τεχνολογίες αιχμής – Τί παίρνεις με 159 ευρώ

26 Σεπτεμβρίου 2023 - Ενημερώθηκε: 27 Σεπτεμβρίου 2023

Βαριά ονόματα στο ΔΣ της Παγκρήτιας – Οι εκπλήξεις

26 Σεπτεμβρίου 2023
Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης του καιρού

Νέο έκτακτο δελτίο από την ΕΜΥ! Χαλάζι και κεραυνοί

26 Σεπτεμβρίου 2023

O CEO της Landis+Gyr για την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας

26 Σεπτεμβρίου 2023
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τετάρτη, 27 Σεπτεμβρίου, 2023
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Πολιτική & Οικονομία

Η ακτινογραφία των ταξί στην Αθήνα από τον ICAP

Kυκλοφορούν 14.000 ταξί στην Αθήνα με το 70% να έχει  μέση αξία αγοράς τις 25.000 ευρώ. Αυξήθηκαν σε σχέση με το 2019 οι ώρες εργασίας και τα "κενά χιλιόμετρα"

Statistics DepartmentΑπόStatistics Department
24 Φεβρουαρίου 2023
Στις On the Radar, Spotlight, The Wire, Επιχειρήσεις, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 min read
16 0
0
45
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Παρουσιάστηκε την Πέμπτη 23/2/2023, σε ειδική εκδήλωση στο Ε.Ε.Α., η μελέτη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, η οποία εκπονήθηκε από την ICAP, για τον κλάδο των ταξί.

Στην παρουσίαση έδωσαν το «παρών» ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Α. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, Αντιπρόεδρος Νίκος Γρέντζελος, ο Πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος, καθώς και επαγγελματίες του κλάδου.

Σχετικάθέματα

ELIAS: Η εξέλιξη της κακοκαιρίας - Επιδείνωση από Τετάρτη

Κίνηση στους δρόμους: Μεγάλα προβλήματα από την κακοκαιρία

27 Σεπτεμβρίου 2023
Hellenic Train, FSI

Hellenic Train: Καθυστερήσεις και ακυρώσεις λόγω κακοκαιρίας – Πώς κινείται ο προαστιακός

27 Σεπτεμβρίου 2023
Λεωφορείο πλημμυρισμένο, κακοκαιρία Μπάλλος

Κορυφώνεται σήμερα η κακοκαιρία: Έντονα καιρικά φαινόμενα στην Αττική

27 Σεπτεμβρίου 2023

«Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στηρίζει έμπρακτα και τον κλάδο των αυτοκινητιστών. Σε συνεργασία με την ICAP εκπονήσαμε μελέτη για τα ταξί, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά για τον συγκεκριμένο κλάδο. Τα ευρήματα είναι εντυπωσιακά και αποτυπώνουν τα πραγματικά προβλήματα για τους επαγγελματίες, όπως για παράδειγμα την αύξηση των κενών χιλιομέτρων ή του χρόνου εργασίας τους, ενώ παράλληλα αποδεικνύουν την επιδραστικότητα που έχει ο κλάδος σε κομβικούς δείκτες της εθνικής οικονομίας.

Οι πρωτοβουλίες και οι δράσεις του Ε.Ε.Α. θα συνεχιστούν, με μοναδικό γνώμονα την ενίσχυση των επαγγελματιών και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων», δήλωσε ο κ. Χατζηθεοδοσίου.

Τα αποτελέσματα της Μελέτης ανέλυσε από την ICAP ο κ. Γιώργος Παναγιωτίδης, Senior Manager, Business Consulting & Analytics.

Ο αριθμός των ταξί ανέρχεται σε περίπου 14.000 και το 70% ανήκει στην μεσαία κατηγορία με μέση αξία αγοράς ως €25.000.

  • Τα οχήματα που χρησιμοποιούνται είναι μάρκας Skoda σε ποσοστό 70,3%. Ακολουθεί η Mercedes-Benz σε ποσοστό 15,4%, ενώ η Toyota βρίσκεται στη τρίτη θέση με ποσοστό 9,9%.
  • Τα καινούργια αυτοκίνητα, από 1 έως 3 χρόνια, καλύπτουν μερίδιο 7,7%. Το 44,6% των οχημάτων έχει παλαιότητα από 4 έως 8 χρόνια, ενώ το 29,2% από 9 έως 13 χρόνια. Το 1,5% των οχημάτων είναι ηλικίας μεγαλύτερη των 16 ετών
  • Οι ώρες εργασίας καθημερινά ήταν περισσότερες το 2022 σε σχέση με το 2019. Το 2019 το 23,3% εργαζόταν καθημερινά έως και 12 ώρες, ενώ το 2022 το ποσοστό αυτό αυξήθηκε σε 26,4%.
  • Το 2022 διαπιστώνεται αύξηση της εβδομαδιαίας εργασίας σε σχέση με το 2019. Το 2022 το 54,8% των οδηγών εργάζεται και τις 7 ημέρες, ενώ το 2019 όλες τις ημέρες της εβδομάδας εργαζόταν το 50%.
  • Οι κούρσες σε σχέση με το 2019 έχουν μειωθεί. Τα ποσοστά με 15 ημερήσιες κούρσες και πάνω το 2022 είναι χαμηλότερα σε σχέση με το 2019.
  • Το ποσοστό των κενών χιλιομέτρων ήταν υψηλότερο το 2022 σε σχέση με το 2019. Το 2019 για το 4,8% των οδηγών το 60% με 80%  των διανυόμενων χιλιομέτρων ημερησίως ήταν «κενά» χιλιόμετρα, ενώ το 2022 αυτό το μερίδιο των οδηγών αυξήθηκε στο 11,4%.
  • Η πιάτσα  και το ραδιοταξί είναι οι πιο δημοφιλείς τρόποι εργασίας για τους επαγγελματίες ταξί. Το 35,3% επιλέγει να περιμένει στη πιάτσα για να παραλάβει κάποιον πελάτη ενώ το 21,3% επιλέγει να εργάζεται με ραδιοταξί και οι εφαρμογές του διαδικτύου καλύπτουν ποσοστό 19,3%.
  • Ο αριθμός των ταξί που κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια είναι πάρα πολύ μικρός. Το κυρίαρχο καύσιμο των ταξί είναι το πετρέλαιο σε ποσοστό 82,8%, ενώ μερίδιο 14% του συνόλου χρησιμοποιεί  φυσικό αέριο (cng) – βενζίνη.

Σχετικά

Tags: ΑττικήΕλλάδαελληνική οικονομίαμεταφορές
Share18Tweet11Share3Send
Statistics Department

Statistics Department

ΣχετικάΆρθρα

ELIAS: Η εξέλιξη της κακοκαιρίας - Επιδείνωση από Τετάρτη
The Wire

Κίνηση στους δρόμους: Μεγάλα προβλήματα από την κακοκαιρία

27 Σεπτεμβρίου 2023
Hellenic Train, FSI
The Wire

Hellenic Train: Καθυστερήσεις και ακυρώσεις λόγω κακοκαιρίας – Πώς κινείται ο προαστιακός

27 Σεπτεμβρίου 2023
Λεωφορείο πλημμυρισμένο, κακοκαιρία Μπάλλος
Crisis Zone

Κορυφώνεται σήμερα η κακοκαιρία: Έντονα καιρικά φαινόμενα στην Αττική

27 Σεπτεμβρίου 2023
Επόμενο άρθρο
Μηχανές αγοράζουν οι Έλληνες - Τα στοιχεία από τις ταξινομήσεις

Έκρηξη παραγγελιών και τιμών στα αυτοκίνητα

sell-off

Τριήμερο με τα κέρδη απ' το... Χρηματιστήριο

MostPopular

  • Βρήκαν γιάφκα με βαρύ οπλισμό στο Κολωνάκι

    104 shares
    Share 42 Tweet 26
  • Μαζική νομιμοποίηση 300 χιλ. μεταναστών προωθεί η ελληνική κυβέρνηση

    94 shares
    Share 38 Tweet 24
  • Βαριά ονόματα στο ΔΣ της Παγκρήτιας – Οι εκπλήξεις

    171 shares
    Share 68 Tweet 43
  • ΣΥΡΙΖΑ: Μάχες στα …παρασκήνια με φόντο το Συνέδριο

    63 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Ενεργειακά πονταρίσματα αλλά και πωλήσεις στο ΧΑ εν μέσω νέας πτώσης διεθνώς

    60 shares
    Share 24 Tweet 15

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}