• Τελευταία
  • Trending
  • All
Ζητήματα ασφάλειας ναυσιπλοΐας εγείρει νορβηγική ναυτιλιακή εταιρία η οποία αρνείται να μεταφέρει με τα ferry boat της ηλεκτρικά αυτοκίνητα,

Μπλόκο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα σε πλοία

23 Ιανουαρίου 2023
Aegean Air Airplanes, Αεροσκάφη της Aegean

AEGEAN: Θα ανακοινώσει αύξηση κερδών λόγω τουρισμού και… Αεροδρομίου

8 Φεβρουαρίου 2023
Jumnbo

Μέρισμα από τα αποθεματικά θα δώσει η Jumbo

8 Φεβρουαρίου 2023
Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Δείκτη Κινδύνου 2022, η Τουρκία τοποθετείται στο μέσον της αξιολόγησης για την ανθεκτικότητα στις καταστροφές.

Πόσο ευάλωτες κοινωνικά είναι οι σεισμογενείς χώρες

8 Φεβρουαρίου 2023
Ο Janez Lenarcic, ο Ευρωπαίος Επίτροπος για τη Διαχείριση Κρίσεων, ανακοίνωσε στο Twitter ότι σχεδόν συνολικά στην Τουρκία έχει θα μεταβούν 1.200 μέλη διασωστικών συνεργείων

Χιλιάδες ξένοι διασώστες στην Τουρκία – Ποιοί τους έστειλαν

8 Φεβρουαρίου 2023
Ορειβάτης πάνω από τα σύννεφα

Φρέσκο και ξένο χρήμα στο Χρηματήριο ενόψει MSCI

8 Φεβρουαρίου 2023
Ο Θοδωρής Κριντας, CEO της Koubaras LTD

Κρίση κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, εντός κρίσης

8 Φεβρουαρίου 2023
Τράπεζα Πειραιώς: Σήμερα η έγκριση, την Παρασκευή η εισαγωγή των νέων μετοχών στο Χ.Α.

Τράπεζα Πειραιώς: Αυτό είναι το σχέδιο για MIG, Attica και ΑΝΕΚ

8 Φεβρουαρίου 2023
Χιόνι

ΕΜΥ: Πυκνές χιονοπτώσεις σε λίγο στην Αττική

8 Φεβρουαρίου 2023

Συμφωνία για το δίκτυο αγωγών αποχέτευσης και τις συνδέσεις των ακινήτων υπέγραψε ο Δήμος Αθηναίων με την ΕΥΔΑΠ 

8 Φεβρουαρίου 2023
Στο αεροδρόμιο της Ελευσίνας επιστρέφει το C-130 ξεκίνησε για να μεταφέρει τη δεύτερη ομάδα της ΕΜΑΚ στην Τουρκί, καθώς οι χειριστές ανέφεραν ένδειξη βλάβης

Βλάβη στο C-130 που μετέφερε δεύτερη ομάδα της ΕΜΑΚ στην Τουρκία

8 Φεβρουαρίου 2023
Credit Suisse

Η Credit Suisse παίζει με τα λεφτά των τραπεζιτών

8 Φεβρουαρίου 2023
Απώλειες άνω του 20% για τον Borsa Instanbul από τις αρχές του έτους θέτουν την αγορά σε Bear Market

Κατέβασε διακόπτες το Χρηματιστήριο της Τουρκίας

8 Φεβρουαρίου 2023

Καιρός :Χιονοπτώσεις σε χαμηλά υψόμετρα

8 Φεβρουαρίου 2023
COSMOTE logo

Η COSMOTE στηρίζει τους συνδρομητές της που επικοινωνούν στην Τουρκία και την Συρία

7 Φεβρουαρίου 2023
Ξεμπλόκαρε το Χ.Α. Σε νέα υψηλά 17 μηνών ο Γενικός Δείκτης

Σε υψηλά 100 μηνών πλέον το χρηματιστήριο

7 Φεβρουαρίου 2023
hands painting pollution blue and polluting chimneys green. Greenwashing malpractice concept

Πράσινα ομόλογα – λευκές επιταγές: Η αγορά είναι μπάχαλο… και κανείς δεν θέλει να το φτιάξει

7 Φεβρουαρίου 2023
Leopard 2

Στέλνουν στην Ουκρανία 178 Leopard 1 – Ακολουθούν 90 Leopard 2

7 Φεβρουαρίου 2023
Falling sparkline chart, fallen dominoes and euro coin. Concept of financial crisis and economy collapse in European Union.

Βουτιά διαρκείας για το ευρώ – Που θα σταματήσει

7 Φεβρουαρίου 2023
Απώλειες άνω του 20% για τον Borsa Instanbul από τις αρχές του έτους θέτουν την αγορά σε Bear Market

Crashαρε το Χρηματιστήριο της Κωνσταντινούπολης

7 Φεβρουαρίου 2023

Κοντά στα χαμηλά μήνα ο χρυσός

7 Φεβρουαρίου 2023
Δραματική μείωση σημείωσε η βιομηχανική παραγωγή στη Γερμανία τον Δεκέμβριο, πολύ μεγαλύτερη από τις προβλέψεις,

Γερμανία: Βουτιά της βιομηχανικής παραγωγής

7 Φεβρουαρίου 2023
Διευρύνθηκε  τον Δεκέμβριο το εμπορικό έλλειμμα των ΗΠΑ, αλλά ήταν κατώτερο των προσδοκιών, ενώ για το 2022 συνολικά εκτοξύθηκε σε ιστορικά υψηλά,

ΗΠΑ: Η ακτινογραφία του 948 δισ. εμπορικού ελλείμματος

7 Φεβρουαρίου 2023
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου, 2023
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Ναυτιλία

Μπλόκο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα σε πλοία

Ζητήματα ασφάλειας ναυσιπλοΐας εγείρει νορβηγική ναυτιλιακή εταιρία η οποία αρνείται να μεταφέρει με τα ferry boat της ηλεκτρικά αυτοκίνητα,

NewsRoomΑπόNewsRoom
23 Ιανουαρίου 2023
Στις The Wire
Reading Time: 1 min read
19 0
0
Ζητήματα ασφάλειας ναυσιπλοΐας εγείρει νορβηγική ναυτιλιακή εταιρία η οποία αρνείται να μεταφέρει με τα ferry boat της ηλεκτρικά αυτοκίνητα,

Ζητήματα ασφάλειας ναυσιπλοΐας εγείρει νορβηγική ναυτιλιακή εταιρία η οποία αρνείται να μεταφέρει με τα ferry boat της ηλεκτρικά αυτοκίνητα,

53
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Ζητήματα ασφάλειας ναυσιπλοΐας εγείρει νορβηγική ναυτιλιακή εταιρία η οποία αρνείται να μεταφέρει με τα ferry boat της ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υπογραμμίζοντας ότι μπορεί να είναι λιγότερο εύφλεκτα από τα παραδοσιακά αλλά τα πλοία δεν είναι εφοδιασμένα με κατάλληλο εξοπλισμό για την κατάσβεση ενδεχόμενης εστίας φωτιάς από ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Περίπου έναν χρόνο μετά την βύθιση του πλοίου Felicity Ace πέρυσι, ανοιχτά των Αζορών, η νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Havila Kystruten αποφάσισε να μην μεταφέρει πλέον με τα πλοία της ηλεκτρικά, υβριδικά και υδρογονοκίνητα αμάξια.

Σχετικάθέματα

Τράπεζα Πειραιώς: Σήμερα η έγκριση, την Παρασκευή η εισαγωγή των νέων μετοχών στο Χ.Α.

Τράπεζα Πειραιώς: Αυτό είναι το σχέδιο για MIG, Attica και ΑΝΕΚ

8 Φεβρουαρίου 2023
Σε θρυαλλίδα ανακατατάξεων στη διοικητική πυραμίδα της Τράπεζας Πειραιώς  μπορεί να εξελιχθεί με τον εφοπλιστή Μάριο Ηλιόπουλο για την υπόθεση της Attica Group.

Σκηνικό σύγκρουσης για Attica στο ΔΣ της MIG στήνει ο εφοπλιστής Μ. Ηλιόπουλος

6 Φεβρουαρίου 2023
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των ισπανικών αρχών με τη συνδρομή Europol και Interpol για τον εντοπισμό ιδιοκτητών του υπό ελληνική διαχείριση πλοίου Blume

Ναρκόπλοιο με 4,5 τόνους κοκαΐνη έπιασαν οι Ισπανοί – Αναζητούν τους εφοπλιστές

21 Ιανουαρίου 2023

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά η απόφαση είναι αποτέλεσμα του πορίσματος για τη βύθιση του πλοίου μεταφοράς αυτοκινήτων Felicity Ace, το οποίο μετέφερε 4.000 πολυτελή αυτοκίνητα όταν ξέσπασε φωτιά. Αν και οι λόγοι της πυρκαγιάς δεν είναι ξεκάθαροι, το περιστατικό προκάλεσε ανησυχίες, ενώ βαρύνοντα ρόλο έπαιξε και η έκθεση συμβουλευτικής εταιρίας διαχείρισης κινδύνων.

Η απόφαση, πάντως, αναμένεται να έχει ουσιαστικό αντίκτυπο στην εταιρία καθώς στο Νορβηγία το ποσοστό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων φτάνει το 80%(!). Επίσης, δεν αποκλείεται να ανοίξει ευρύτερα η συζήτηση για την ασφάλεια μεταφοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αναφορικά με την επάρκεια και καταλληλότητα των υφιστάμενων μέσων πυρόσβεσης στα πλοία. Ο επανεξοπλισμός επιβατηγών πλοίων με νέα συστήματα πυρόσβεσης θα είχε κόστος, που όπως φαίνεται οι ναυτιαλιακές δεν είναι διατεθειμένες να επωμιστούν….

Γιατί είναι πιο δύσκολο να σβήσουν

Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν ενέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο πυρκαγιάς από τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ωστόσο καίγονται με διαφορετικό τρόπο και είναι πιο δύσκολο να σβήσουν.

Ειδικότερα, όταν ένα όχημα με ορυκτά καύσιμα πιάνει φωτιά είναι αρκετός ο ειδικός αφρός κατάσβεσης.

Αντίθετα, όταν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φλέγεται η καταπολέμηση της πυρκαγιάς αποτελεί πρόκληση ακόμη και για τους έμπειρους πυροσβέστες.

Εδώ δεν αρκεί ο επιφανειακός περιορισμός της ορατής φλόγας αλλά πρέπει να σβήσει η φωτιά και στο εσωτερικό των μπαταριών. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου περιέχουν πολύ εύφλεκτους ηλεκτρολύτες και οι χημικές αντιδράσεις κατά τη διάρκεια θερμικών γεγονότων παράγουν οξυγόνο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η κατάσβεση τη πυρκαγιάς μπαταρίας απαιτεί ειδικές τεχνικές πυρόσβεσης και τεράστιες ποσότητες νερού.

Το επίσημο FAQ της Havila αναφέρει: «Τα ηλεκτρικά, υβριδικά και υδρογονοκίνητα οχήματα απαγορεύονται στο πλοίο». Εξακολουθούν να επιτρέπονται τα ηλεκτρονικά ποδήλατα και τα ηλεκτρικά σκούτερ αλλά απαγορεύεται η φόρτισή τους στο πλοίο.

Ηλεκτροκίνητα τα πλοία

Το παράδοξο πάντως είναι ότι τα πλοία της Havila Kystruten χρησιμοποιούν υβριδική κίνηση και είναι εξοπλισμένα με μεγάλες συστοιχίες μπαταριών που τους επιτρέπουν, εφόσον το θελήσουν, να λειτουργούν πλήρως με ηλεκτρισμό.

Ένας από τους στόχους της Νορβηγίας είναι να ταξινομούνται μόνο αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων, μέχρι το 2025.

Σε αναζήτηση λύσεων

Ως εκ τούτου η ναυτιλιακή εταιρεία δηλώνι ότι θα εργαστεί πάνω σε λύσεις που θα μειώσουν τον κίνδυνο μεταφοράς τέτοιων οχημάτων στο μέλλον.

Να σημειωθεί ότι η ανταγωνιστική εταιρεία, Hurtigruten, δεν αλλάζει τακτική και συνεχίζει να δέχεται αυτοκίνητα όλων των τύπων.

Η εταιρεία αναφέρει ότι έχει πραγματοποιήσει τις δικές της αξιολογήσεις κινδύνου όσον αφορά την αποστολή ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων, και δεν έχει καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα με τον ανταγωνιστή της.

Σχετικά

Tags: ναυτιλιακές εταιρίες
Share21Tweet13Share4Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

Τράπεζα Πειραιώς: Σήμερα η έγκριση, την Παρασκευή η εισαγωγή των νέων μετοχών στο Χ.Α.
On the Radar

Τράπεζα Πειραιώς: Αυτό είναι το σχέδιο για MIG, Attica και ΑΝΕΚ

8 Φεβρουαρίου 2023
Σε θρυαλλίδα ανακατατάξεων στη διοικητική πυραμίδα της Τράπεζας Πειραιώς  μπορεί να εξελιχθεί με τον εφοπλιστή Μάριο Ηλιόπουλο για την υπόθεση της Attica Group.
On the Radar

Σκηνικό σύγκρουσης για Attica στο ΔΣ της MIG στήνει ο εφοπλιστής Μ. Ηλιόπουλος

6 Φεβρουαρίου 2023
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των ισπανικών αρχών με τη συνδρομή Europol και Interpol για τον εντοπισμό ιδιοκτητών του υπό ελληνική διαχείριση πλοίου Blume
Διαφθορά

Ναρκόπλοιο με 4,5 τόνους κοκαΐνη έπιασαν οι Ισπανοί – Αναζητούν τους εφοπλιστές

21 Ιανουαρίου 2023
Επόμενο άρθρο
Ο Ταγίπ Ερντογάν

Γιατί ο Ερντογάν στοχοποιεί την Σουηδία

ΗΠΑ: Πράκτορας του FBI διώκεται γιατί δούλευε για Ρώσο ολιγάρχη

MostPopular

  • hands painting pollution blue and polluting chimneys green. Greenwashing malpractice concept

    Πράσινα ομόλογα – λευκές επιταγές: Η αγορά είναι μπάχαλο… και κανείς δεν θέλει να το φτιάξει

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Τράπεζα Πειραιώς: Αυτό είναι το σχέδιο για MIG, Attica και ΑΝΕΚ

    59 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Σε υψηλά 100 μηνών πλέον το χρηματιστήριο

    56 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Η Πειραιώς βγάζει τη MIG απ’ το ΧΑ – Τελειώνει το δράμα με Ηλιόπουλο

    90 shares
    Share 36 Tweet 22
  • Βουτιά διαρκείας για το ευρώ – Που θα σταματήσει

    49 shares
    Share 19 Tweet 12

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisismonitor.gr

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}