• Τελευταία
  • Trending
  • All
Έτσι ξεπλένεται το ρωσικό πετρέλαιο

Έτσι ξεπλένεται το ρωσικό πετρέλαιο: Η αναβάπτιση και οι νονοί

13 Ιανουαρίου 2023
Τάκης Θεοδωρικάκος

Ποιοί και γιατί έφαγαν τώρα τον αρχηγό της ΕΛ.Ασ

18 Μαρτίου 2023
Businessmen stand on charts with falling stock prices

Beta Weekender: Επιστροφή στη Μεταβλητότητα

18 Μαρτίου 2023
Ο Αντιστράτηγος Λάζαρος Μαυρόπουλος

Λάζαρος Μαυρόπουλος: Το βιογραφικό του νέου αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ

18 Μαρτίου 2023

Κρίσεις στην Αστυνομία: Νέος αρχηγός ο Λάζαρος Μαυρόπουλος

18 Μαρτίου 2023

Τρία Πυρηνικόνητα υποβρύχια στην Αυστραλία θα δώσουν οι ΗΠΑ

18 Μαρτίου 2023

Η Αθήνα στο top5 των χωρών με τον χειρότερο… αέρα στον κόσμο!

18 Μαρτίου 2023

Νέα συνεργασία της Pfizer με το ΑΠΘ βάζει σε πρώτο πλάνο τους ασθενείς

18 Μαρτίου 2023
Weather Report, δελτίο καιρού

Καιρός: Βροχές, μποφόρ και άνοδος της θερμοκρασίας

18 Μαρτίου 2023
Σύμφωνα με το δίκτυο αυτόματων μετεωρολογικών σταθμών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών / meteo.gr, τοπικά αξιόλογα ύψη βροχής

Meteo: Που έβρεξε με το τουλούμι

18 Μαρτίου 2023

Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη εξισορροπεί την προστασία των συναλλαγών;

18 Μαρτίου 2023

ΟΛΠ.: Ιστορικά υψηλά για έσοδα και κέρδη το 2022 και μέρισα €1,04

18 Μαρτίου 2023

ICBM εκτόξευσε ο Κιμ

17 Μαρτίου 2023 - Updated On 18 Μαρτίου 2023
Businessman against black bear on red arrow downward trend line with sky cityscape background. Fight back bearish market concept.

Ανεβαίνουν μόνον οι δείκτες φόβου και… ο χρυσός!

17 Μαρτίου 2023 - Updated On 18 Μαρτίου 2023

«Πιστολίδι» στις αγορές με φόντο τη μεγάλη τραπεζική κρίση 

17 Μαρτίου 2023
Ένταλμα σύλληψης του Βλάντιμιρ Πούτιν εξέδωσε το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης, κατηγορώντας τον πρόεδρο της Ρωσία για εγκλήματα πολέμου στην Ουκρανία.

Ένταλμα σύλληψης του Πούτιν από το ΔΠΔ

17 Μαρτίου 2023

“Ναι” Ερντογάν για ένταξη Φινλανδίας στο NATO

17 Μαρτίου 2023
Chinese Central bank, Peoples Bank of China

Ένεση ρευστότητας στην κινεζική οικονομία

17 Μαρτίου 2023
goldman sachs

ΕΚΤ: Η Goldman Sachs προβλέπει 25άρα αύξηση τον Μάιο

17 Μαρτίου 2023
Credit Suisse

Τελικά θα σωθεί η Credit Suisse: Τα σενάρια της επόμενης μέρας

17 Μαρτίου 2023

Σε διπλό ταμπλό η διάσωση της Attica Bank

17 Μαρτίου 2023

Ο Γουστάβο Πογέτ στο ΟΠΑΠ Game Time για τα προκριματικά του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος

17 Μαρτίου 2023
Χιόνια

Χιόνια στα ορεινά σε Τρίκαλα, Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική

17 Μαρτίου 2023
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Σάββατο, 18 Μαρτίου, 2023
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Crisis Zone

Έτσι ξεπλένεται το ρωσικό πετρέλαιο: Η αναβάπτιση και οι νονοί

Ενώ στη Δύση το κλίμα καταδίκης και αντίδρασης απέναντι στις ενέργειες στη Ρωσία στην Ουκρανία είναι γενικά ομόθυμο, οι κυρώσεις στα ρωσικά καύσιμα είναι περισσότερο πολιτικές και λιγότερο οικονομικές.

Intelligence DptΑπόIntelligence Dpt
13 Ιανουαρίου 2023
Στις Crisis Zone, The Wire, Πολιτική & Οικονομία
Reading Time: 1 min read
39 0
0
Έτσι ξεπλένεται το ρωσικό πετρέλαιο

Έτσι ξεπλένεται το ρωσικό πετρέλαιο

106
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Ενώ η διεθνής οικονομία βιώνει τα after-effects της ενεργειακής κρίσης στην Ευρώπη και του πολέμου στην Ουκρανία, η Ρωσία όμως, δεν φαίνεται να βιώνει με την ίδια ένταση, καθώς το εμπάργκο στις εξαγωγές φυσικού αερίου και πετρελαίου δεν έχει περιορίσει ουσιαστικά τη δυνατότητα του Κρεμλίνου να χρηματοδοτεί τον πόλεμο, καθώς τα παραθυράκια στις κυρώσεις είναι αρκετά μεγάλα, ώστε να μην διακόπτεται η ομαλότητα του εφοδιασμού.

Ενώ στη Δύση το κλίμα καταδίκης και αντίδρασης απέναντι στις ενέργειες στη Ρωσία στην Ουκρανία είναι γενικά ομόθυμο, οι κυρώσεις στα ρωσικά καύσιμα είναι περισσότερο πολιτικές και λιγότερο οικονομικές. Έτσι, ενώ το εμπάργκο στην εισαγωγή ρωσικού πετρελαίου, αερίου και προϊόντων ισχύει και ενώ έχουν θεσπιστεί πλαφόν στις τιμές και των δύο, οι τιμές στην αγορά υποχωρούν και τα έσοδα της Ρωσίας παραμένουν… ισχυρά.

Σχετικάθέματα

Τρία Πυρηνικόνητα υποβρύχια στην Αυστραλία θα δώσουν οι ΗΠΑ

18 Μαρτίου 2023

ICBM εκτόξευσε ο Κιμ

17 Μαρτίου 2023 - Updated On 18 Μαρτίου 2023

«Πιστολίδι» στις αγορές με φόντο τη μεγάλη τραπεζική κρίση 

17 Μαρτίου 2023

Τα στοιχεία αμφισβητούν την αποτελεσματικότητα των μέτρων και αναζωπυρώνουν τη συζήτηση για εναλλακτική δράση, που αντί να επιχειρείται ο περιορισμός της ρωσικής επιρροής μέσω κυρώσεων και προσπάθειας απομόνωσης του Κρεμλίνου, θα έπρεπε να διευρυνθούν οι πηγές προμήθειας και να μειωθούν οι τιμές, ώστε να απομειωθεί ο ρόλος της Ρωσίας στο διεθνές γεωοικονομικό σύστημα.

Η οδός αυτή, όμως, έχει επίσης προβλήματα, καθώς η Δύση δεν φαίνεται διατεθειμένη να δεχθεί τους όρους του Ιράν, που θα μπορούσε άμεσα να συνεισφέρει καλύπτοντας κενά. Αντιστοίχως, η επαναπροσέγγιση ΗΠΑ – Βενεζουέλας είναι πιθανότερη, όχι όμως χωρίς σημαντικές προκλήσεις. Ο Γκουαϊδό φεύγει πλέον από την εικόνα, ενώ ο Μαδούρο ενισχύεται, στόχος είναι πλέον η επίτευξη λειτουργικών σχέσεων έως τον επόμενο χειμώνα.

Ταυτόχρονα, η Δύση καλείται να βρει λύσεις και σε εσωτερικά ζητήματα. ΗΠΑ και ΕΕ βρίσκονται στα μαχαίρια για τις επιδοτήσεις στην κατασκευή υποδομών πράσινης ενέργειας, τις τιμές του LNG και μια σειρά άλλα ζητήματα που επιδρούν άμεσα και έμμεσα στην ενεργειακή ασφάλεια και τις τιμές.

Η Ευρώπη μπορεί να αναγκάστηκε να διαφοροποιήσει το μίγμα προμηθευτών ορυκτών καυσίμων, αλλά αυτό είχε μεγάλο κόστος, με τη βιωσιμότητά του να αμφισβητείται.

Auditor’s note: Το “πληντύριο” εν τάχει

Στην πραγματικότητα ένα καθόλα νόμιμο σύστημα αλλάζει την όδευση και τους “νονούς”, αναβαπτίζοντας το ρωσικό πετρέλαιο. Κεντρικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία παίζουν οι Έλληνες εφοπλιστές και οι γερμανικές και βρετανικές ασφαλιστικές εταιρίες. Μετά ιταλικά, ινδικά, κινέζικα και κοζάκικα διυλιστήρια αναλαμβάνουν την επεξεργασία και ανάμειξη του πετρελαίου που προέρχεται από τη Ρωσία, με αποτέλεσμα να χάνονται τα ίχνη. Εν τέλει τόσο οι ΗΠΑ όσο και η Ευρώπη αγοράζουν ρωσικό πετρέλαιο, το οποίο όμως έχει ακριβύνει…Αυτά είναι γνωστά, το ζήτημα όμως είναι ότι χρησιμοποιούνται ως επίφαση για τις υψηλότερες τιμές, όταν το ζήτημα εκεί έγκειται στην απόφαση του OPEC+ των πωλούν ακριβότερα το πετρέλαιο, την έλλειψη επενδύσεων σε ορυκτά καύσιμα και σε τεχνολογίες διύλισης, εξαιτίας της άγαρμπης πράσινης μετάβασης.

Οι κυρώσεις

Το πρώτο μέτρο, μια πρωτοβουλία ανώτατου ορίου τιμών υπό την ηγεσία των Ηνωμένων Πολιτειών, ορίζει κορυφαία τιμή 60 $ ανά βαρέλι για το ρωσικό αργό και εγκρίθηκε από την Ομάδα των 7 χωρών, την Αυστραλία και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το δεύτερο είναι ένα εμπάργκο που απαγορεύει στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης να αγοράζουν το μεγαλύτερο μέρος του ρωσικού αργού από τη Δευτέρα.
Ήταν ένα βήμα στο οποίο είχε συμφωνήσει το μπλοκ πριν από μήνες, αλλά το οποίο εφαρμόστηκε σταδιακά με εξαιρέσεις για να προετοιμαστούν τα κράτη μέλη.

Μολονότι ορισμένες χώρες όπως η Πολωνία και η Εσθονία αποφάσισαν να τιμωρήσουν τη Ρωσία με πολύ χαμηλότερο ανώτατο όριο τιμής – μια κίνηση που κάποιοι φοβήθηκαν ότι θα ωθούσε το Κρεμλίνο να μειώσει την παραγωγή – η προσέγγιση των ΗΠΑ επιδιώκει να περιορίσει σταδιακά τα έσοδα της Ρωσίας από το πετρέλαιο παρέχοντας επίσης αρκετά οικονομικά κίνητρα για να διατηρήσει ανοιχτές τις στρόφιγγες και να αποφευχθεί νέα κρίση επάρκειας.

Πλαφόν τιμής

Το πρόγραμμα ανώτατων ορίων τιμών απαγορεύει στις εταιρίες που διαδραματίζουν βασικό ρόλο στην εξυπηρέτηση των εξαγωγών ρωσικού πετρελαίου – όπως οι ελληνικές εταιρείες ναυτιλιακές και οι ασφαλιστικές με έδρα την Ευρώπη – να συναλλάσσονται με φορτία που πωλούνται πάνω από το όριο των 60 δολαρίων το βαρέλι. Αυτό το ανώτατο όριο αντιστοιχεί περίπου σε αυτό που λέγεται ότι πληρώνουν οι αγοραστές για το ρωσικό αργό, έκπτωση σχεδόν 20 δολαρίων το βαρέλι από το αργό πετρέλαιο Brent που ζητούν οι αγοραστές από την εισβολή της Μόσχας στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο.

Το στοίχημα είναι ότι παρά την αγανάκτηση από το Κρεμλίνο, η Ρωσία θα συνεχίσει να αντλεί πετρέλαιο και σημαντικοί πελάτες για το ρωσικό αργό, όπως τα διυλιστήρια στην Κίνα και την Ινδία, θα ωφεληθούν από τον συνδυασμό χαμηλών τιμών και σχετικά σταθερής παγκόσμιας αγοράς πετρελαίου.

Και ακόμη κι αν αυτοί οι μεγάλοι αγοραστές επιλέξουν να αποχωρήσουν από το καθεστώς ανώτατου ορίου τιμών, «το ανώτατο όριο θα τους επιτρέψει να διαπραγματευτούν για πιο ουσιαστικές εκπτώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο και να επωφεληθούν από μεγαλύτερη σταθερότητα στις παγκόσμιες αγορές πετρελαίου», δήλωσε την Παρασκευή η υπουργός Οικονομικών Janet L. Yellen.

Τα τάνκερ που φορτώθηκαν πριν από την έναρξη ισχύος του εμπάργκο έχουν περιθώριο έως τις 19 Ιανουαρίου να ξεφορτώσουν νόμιμα τα φορτία τους, ένα κενό ανώτατων τιμών που στόχο έχει να αποτρέψει τον προσάραξη φορτωμένων πλοίων.

Το ξέπλυμα του ρωσικού πετρελαίου

Οι Ηνωμένες Πολιτείες τερμάτισαν τις εισαγωγές αυτών των ορυκτών καυσίμων πολλούς μήνες πριν τεθούν σε ισχύ οι ευρωπαϊκές και βρετανικές απαγορεύσεις στο ρωσικό αργό πετρέλαιο το επόμενο έτος. Οι κυρώσεις είναι ισχυρές: Κανείς δεν φαίνεται διατεθειμένος να προσπαθήσει να παραβεί τις κυρώσεις.

Όπως αποδεικνύεται, ωστόσο, δεν απαιτείται παράβαση των κυρώσεων, καθώς τα… παράθυρα είναι αρκετά και… μεγάλα.

Από τη στιγμή που αυτό το πετρέλαιο έχει διυλιστεί σε άλλα προϊόντα, όπως η βενζίνη, οι ΗΠΑ επίσημα δεν ενδιαφέρονται αν προέρχεται από ρωσικές πλατφόρμες άντλησης. Ένα προφανές κενό επέτρεψε στα προϊόντα πετρελαίου που προέρχονται από τη Ρωσία να συνεχίσουν να ρέουν προς τις ΗΠΑ – ένας κύκλος που συνέχισε να χρηματοδοτεί τον πόλεμο κατά της Ουκρανίας.

Οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας έχουν αποτύχει μέχρι στιγμής να επηρεάσουν ουσιαστικά το εμπόριο ορυκτών καυσίμων που χρηματοδοτεί τον πόλεμό της κατά της Ουκρανίας. Ακόμη και όταν οι πωλήσεις ρωσικού πετρελαίου στην Ευρώπη μειώθηκαν κατά μισό εκατομμύριο βαρέλια την ημέρα μετά την εισβολή, οι αγοραστές στις ασιατικές αγορές κάλυψαν το χάσμα.

Αλλά οι παγκόσμιες αγορές πετρελαίου κινούνται με μερικές φορές απροσδόκητους τρόπους. Οι ΗΠΑ διυλίζουν και εξάγουν προϊόντα πετρελαίου που αποστάζονται από αργό πετρέλαιο: βενζίνη και ντίζελ, καύσιμα αεροσκαφών.

Ρωσικό πετρέλαιο βαφίστηκε ινδικό και πουλιέται στις ΗΠΑ

Επίσης εισάγει αυτά τα προϊόντα από δεκάδες χώρες σε όλο τον κόσμο. Τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, δεξαμενόπλοια εκφόρτωσαν σχεδόν 40 εκατομμύρια βαρέλια διυλισμένου πετρελαίου στα αμερικανικά λιμάνια, σύμφωνα με τον πάροχο οικονομικών δεδομένων Refinitiv.

Η Ινδία, ο νέος-αστέρας πελάτης της Ρωσίας, είναι καθαρός εξαγωγέας προϊόντων πετρελαίου. Η Ινδία είναι η τέταρτη σε δυνατότητα διύλισης πετρελαίου στον κόσμο μετά τις ΗΠΑ, την Κίνα και τη Ρωσία. Το πρώτο δημοσιονομικό τρίμηνο του 2022, η χώρα εισήγαγε περίπου 682.000 βαρέλια την ημέρα, σε σύγκριση με 22.500 βαρέλια την ημέρα την ίδια περίοδο του 2021.

Πολλά από αυτά έχουν εκφορτωθεί στο λιμάνι Jamnagar, στη δυτική Ινδία, σημαντικό κόμβο διύλισης. Τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, περισσότερο από το ένα πέμπτο των εισαγωγών αργού και μαζούτ του λιμανιού προέρχονταν από τη Ρωσία. Τον ίδιο μήνα, η Ινδία εξήγαγε 2,7 εκατομμύρια βαρέλια διυλισμένων καυσίμων στις Ηνωμένες Πολιτείες με επτά διαφορετικά πλοία. Πέντε από αυτά που φορτώθηκαν στο Jamnagar.
Μετά την εξόρυξη αργού πετρελαίου από το έδαφος -στη Δυτική Σιβηρία, ίσως, ή σε ένα κοίτασμα πετρελαίου στην ανοικτή θάλασσα της Αρκτικής- μπορεί να ταξιδέψει με δεξαμενόπλοιο, τρένο, φορτηγό ή αγωγό σε ένα διυλιστήριο, όπου αποστάζεται σε προϊόντα όπως το ντίζελ και η κηροζίνη. Τόσο το εισερχόμενο αργό όσο και τα τελικά προϊόντα αποθηκεύονται σε δεξαμενές κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας,
που αναμιγνύει προϊόντα πετρελαίου από διαφορετικές τοποθεσίες.

Στο παιχνίδι και η Ευρώπη

Εκτός από την Ινδία, ρωσικό αργό “αναβαπτίζεται” στην Ιταλία, το Καζακστάν και τη Βουλγαρία, ενώ πλέον υπάρχουν φόβοι ότι κάτι τέτοιο θα συμβαίνει και στην Τουρκία. Παράλληλα, η Τουρκία εκτιμάται ότι κάνει το ίδιο και με το φυσικό αέριο και προβλέπεται να επεκταθεί και στο LNG.

Επομένως, δεν υπάρχει εφικτός τρόπος για τον προσδιορισμό της προέλευσης του πετρελαίου. Αυτό σημαίνει ότι οποιαδήποτε αποστολή καυσίμων από διυλιστήριο που χρησιμοποιεί ρωσικό πετρέλαιο μπορεί να περιέχει μόρια από ρωσική πετρελαιοπηγή.
Την πρακτική αυτή επιχείρησαν να αναδείξουν μέσα ενημέρωσης στη Δύση, υποστηρίζοντας ότι η Ινδία υπονομεύει τις κυρώσεις των δυτικών χωρών πουλώντας διυλισμένα καύσιμα από ρωσικό πετρέλαιο.

Αλλά αυτή δεν είναι ολόκληρη η εικόνα.: Η ΕΕ έχει ψηφίσει έξι πακέτα κυρώσεων κατά της Ρωσίας,
συμπεριλαμβανομένων των μέτρων που αποσκοπούν στον περιορισμό του εμπορίου εξαγωγών πετρελαίου και άνθρακα. (Το αέριο, στο οποίο βασίζεται σε μεγάλο βαθμό η ΕΕ, είναι μέχρι στιγμής μια διαφορετική ιστορία.) Μέχρι το 2023, οι περισσότερες εισαγωγές ρωσικού αργού θα απαγορευθούν. Προς το παρόν, ωστόσο, οι εισαγωγές ρωσικού πετρελαίου στις χώρες της ΕΕ παραμένουν νόμιμες.

Τον Ιούνιο του 2022, λίγο περισσότερα από 16 εκατομμύρια βαρέλια ρωσικού αργού και μαζούτ διοχετεύθηκαν στην Ολλανδία. Τον ίδιο μήνα, η χώρα εξήγαγε λίγο περισσότερα από τέσσερα εκατομμύρια βαρέλια ντίζελ και βενζίνη στις Ηνωμένες Πολιτείες: τα μισά και πάλι από την Ινδία. Όπως και με τις αποστολές από το Jamnagar, τα καύσιμα από το Ρότερνταμ μπορεί κάλλιστα να έχουν κατασκευαστεί με ρωσικό πετρέλαιο.
Αυτή η μετατροπή σε εξευγενισμένο προϊόν φαίνεται να σημαίνει ότι οι κυρώσεις των ΗΠΑ δεν ισχύουν πλέον.

Οι εταιρίες που αγοράζουν ρωσικό πετρέλαιο

BHARAT PETROLEUM (BPCL.NS)

Το ινδικό κρατικό διυλιστήριο Bharat Petroleum Corp Ltd αγόρασε 2 εκατομμύρια βαρέλια ρωσικών Urals για τη φόρτωση τον Μάιο από τον έμπορο Trafigura, δήλωσαν δύο άτομα που γνωρίζουν την αγορά.

Η εταιρεία αγοράζει τακτικά ρωσικά Urals για τα 310.000 βαρέλια ημερησίως (bpd) του διυλιστηρίου Kochi στη νότια Ινδία.

HINDUSTAN PETROLEUM (HPCL.NS),

Το κρατικό διυλιστήριο της Ινδίας αγόρασε 2 εκατομμύρια βαρέλια ρωσικών Urals για τη φόρτωση τον Μάιο, σύμφωνα με εμπορικές πηγές. INDIAN OIL CORP (IOC.NS)

Το κορυφαίο διυλιστήριο της Ινδίας έχει αγοράσει περισσότερα από 6 εκατομμύρια βαρέλια Urals από τις  24 Φεβρουαρίου και έχει συμβόλαιο προμήθειας με τη Rosneft για έως και 15 εκατομμύρια βαρέλια ρωσικού αργού το 2022. διαβάστε περισσότερα

ISAB

Το μεγαλύτερο διυλιστήριο της Ιταλίας, που ανήκει στην ελβετική Litasco SA, που ελέγχεται από τη Lukoil, συνεχίζει να αγοράζει ρωσικό αργό, ενώ η ιταλική κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο προσωρινής εθνικοποίησης της ISAB.

Leuna

Το κλειστό διυλιστήριο Leuna στην ανατολική Γερμανία, που ανήκει κατά πλειοψηφία στη γαλλική TotalEnergies, συνεχίζει να αγοράζει αργό από τη Ρωσία που τροφοδοτείται από τον αγωγό Druzhba.

MANGALORE REFINERY AND PETROCHEMICALS

Το κρατικό ινδικό διυλιστήριο αγόρασε 1 εκατομμύριο βαρέλια ρωσικού αργού Urals για τη φόρτωση τον Μάιο μέσω διαγωνισμού από έναν Ευρωπαίο έμπορο, μια σπάνια αγορά λόγω της προσφερόμενης έκπτωσης. Διαβάστε περισσότερα

MIRO

Το μεγαλύτερο διυλιστήριο της Γερμανίας, το οποίο ανήκει κατά 24% στη ρωσική Rosneft, συνεχίζει να αγοράζει ρωσικό αργό, το οποίο αντιπροσωπεύει περίπου το 14% της συνολικής πρόσληψης. Διαβάστε περισσότερα .

MOL 

Η ουγγρική εταιρεία πετρελαίου είπε ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 2-
4 χρόνια για να μετατρέψει πλήρως τα δύο διυλιστήρια της στη Σλοβακία και την Ουγγαρία σε εναλλακτική επεξεργασία αργού, η οποία σήμερα αντιπροσωπεύει περίπου το 35% της συνολικής πρόσληψης. Διαβάστε περισσότερα

NAYARA ENERGY

Το ινδικό ιδιωτικό διυλιστήριο, που ανήκει εν μέρει στη Rosneft, αγόρασε ρωσικό πετρέλαιο μετά από διάστημα ενός έτους, αγοράζοντας περίπου 1,8 εκατομμύρια βαρέλια Urals από την Trafigura. Διαβάστε περισσότερα

NEFTOCHIM BURGAS

Ένα βουλγαρικό διυλιστήριο, που ανήκει στη ρωσική Lukoil, συνεχίζει να διυλίζει το ρωσικό αργό, το οποίο αντιπροσωπεύει περίπου το 50% της πρόσληψής του, σύμφωνα με κυβερνητικούς αξιωματούχους.

PCK SCHWEDT

Το γερμανικό διυλιστήριο PCK Schwedt, το οποίο ανήκει κατά 54% στη Rosneft, συνεχίζει να αγοράζει ρωσικό αργό που τροφοδοτείται μέσω του αγωγού Druzhba.
Αξιωματούχοι της γερμανικής κυβέρνησης είπαν ότι προσπαθούν να αντικαταστήσουν το ρωσικό αργό με εναλλακτικές εισαγωγές μέσω του γερμανικού λιμανιού του Ρόστοκ ή μέσω λιμανιών της γειτονικής Πολωνίας για να διατηρήσουν τη λειτουργία του διυλιστηρίου. Διαβάστε περισσότερα

PERTAMINA

Η κρατική εταιρεία ενέργειας της Ινδονησίας PT Pertamina (PERTM.
Η UL) εξετάζει το ενδεχόμενο αγοράς αργού πετρελαίου από τη Ρωσία καθώς αναζητά πετρέλαιο για ένα πρόσφατα ανακαινισμένο διυλιστήριο. Διαβάστε περισσότερα

SINOPEC

Η κρατική Sinopec της Κίνας (600028.SS), το μεγαλύτερο διυλιστήριο της Ασίας, συνεχίζει να αγοράζει ρωσικό αργό στο πλαίσιο μακροπρόθεσμων συμβάσεων που έχουν υπογραφεί στο παρελθόν. Διαβάστε περισσότερα

 

Σχετικά

Tags: γεωοικονομίαγεωπολιτικήΕνέργειακυρώσεις στη ΡωσίαΠετρέλαιορίσκο
Share42Tweet27Share7Send
Intelligence Dpt

Intelligence Dpt

Analysts gather, analyze, or evaluate information from a variety of sources, such as news, law enforcement databases, surveillance, intelligence networks or geographic information systems.

ΣχετικάΆρθρα

Spotlight

Τρία Πυρηνικόνητα υποβρύχια στην Αυστραλία θα δώσουν οι ΗΠΑ

18 Μαρτίου 2023
Αμυνα & Διπλωματία

ICBM εκτόξευσε ο Κιμ

17 Μαρτίου 2023 - Updated On 18 Μαρτίου 2023
Αγορές

«Πιστολίδι» στις αγορές με φόντο τη μεγάλη τραπεζική κρίση 

17 Μαρτίου 2023
Επόμενο άρθρο

Ντέρμπι στην Premier League και τη Serie A με τις καλύτερες αποδόσεις από το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ  

Βρετανία: Ανάπτυξη κόντρα στις προβλέψεις

Βρετανία: Ανάπτυξη κόντρα στις προβλέψεις

MostPopular

  • Κωνσταντίνος Σκούμας

    Κωνσταντίνος Σκούμας: Το βιογραφικό του νέου αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ

    597 shares
    Share 239 Tweet 149
  • Λάζαρος Μαυρόπουλος: Το βιογραφικό του νέου αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ

    127 shares
    Share 51 Tweet 32
  • Σε διπλό ταμπλό η διάσωση της Attica Bank

    151 shares
    Share 60 Tweet 38
  • Ο Μαρινάκης «πυροβολεί» τον νέο αρχηγό της Αστυνομίας

    521 shares
    Share 208 Tweet 130
  • Ποιοί και γιατί έφαγαν τώρα τον αρχηγό της ΕΛ.Ασ

    70 shares
    Share 28 Tweet 18

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisismonitor.gr

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}