• Τελευταία
  • Trending
  • All

Οι λόγοι που κάνουν το Nissan e-POWER συναρπαστικό

27 Νοεμβρίου 2022

ΕΜΥ: Νέος χιονιάς το απόγευμα

6 Φεβρουαρίου 2023

Το “13ο Ετήσιο Capital Link Greek Shipping Forum” στην Αθήνα την Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου, 2023

6 Φεβρουαρίου 2023
Σε θρυαλλίδα ανακατατάξεων στη διοικητική πυραμίδα της Τράπεζας Πειραιώς  μπορεί να εξελιχθεί με τον εφοπλιστή Μάριο Ηλιόπουλο για την υπόθεση της Attica Group.

Σέρνουν την Πειραιώς σε σύγκρουση με εφοπλιστές υπό το βλέμμα Μητσοτάκη – Στουρνάρα

6 Φεβρουαρίου 2023

Κι’ άλλος σεισμός 7,5R στην Τουρκία – Πάνω από 1400 οι νεκροί

6 Φεβρουαρίου 2023
Λιγότερες οι ποιοτικές θέσεις εργασίας

Λιγότερες οι ποιοτικές θέσεις εργασίας

6 Φεβρουαρίου 2023
Εθνική Τράπεζα

Στην Εθνική η Συνεταιριστική Τράπεζα Όλυμπος – Τί θα γίνει με τους λογαριασμούς

6 Φεβρουαρίου 2023

ΗΠΑ – Κίνα: Οι σχέσεις επιδεινώνονται – Το εμπόριο πάει για ρεκόρ

6 Φεβρουαρίου 2023
Ξεπέρασαν τους 400 οι νεκροί από τον Εγκέλαδο των 7,8 Ρίχτερ που έπληξε την κεντρική Τουρκία και τη Συρία τα ξημερώματα της Δευτέρας, ενώ πολλαπλάσιοι είναι οι τραυματίες

Πάνω από 400 οι νεκροί από τον σεισμό στην Τουρκία

6 Φεβρουαρίου 2023
Γερμανία: Πάνω από τις προβλέψεις οι παραγγελίες εργοστασίων

Γερμανία: Πάνω από τις προβλέψεις οι παραγγελίες εργοστασίων

6 Φεβρουαρίου 2023

Έτσι αλλάζει το ενεργειακό μίγμα της ΕΕ – Οι προβλέψεις για το 2023

6 Φεβρουαρίου 2023
Snow grader

Meteo: Χιόνια και την Τετάρτη – Όχι στο κέντρο και τα νότια της Αττικής

6 Φεβρουαρίου 2023
BoJ, Bank of Japan

Πιέσεις στο γεν λόγω διαδοχής στη BoJ

6 Φεβρουαρίου 2023
Επιτυχημένος θεσμός με ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον και αυξημένο κύρος τείνει να γίνει το συνέδριο της δυναμικής των φυσικών καταστροφών στην Ελλάδα,

Disaster diplomacy: Ελλάδα, ΗΠΑ και ΕΕ στέλνουν βοήθεια στην Τουρκία

6 Φεβρουαρίου 2023
Χιόνι

ΕΜΥ: Πυκνές χιονοπτώσεις το μεσημέρι

6 Φεβρουαρίου 2023
Τουλάχιστον 76 άτομα έχασαν τη ζωή τους και 440 τραυματίστηκαν τα ξημερώματα της Δευτέρας στην Τουρκία, εξαιτίας πολύ δυνατού σεισμού μεγέθους 7,8 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ που έπηξε την κεντρική Τουρκία και τη Βόρεια Συρία.

Τουρκία: 76 νεκροί και 440 τραυματίες από σεισμό 7,8R

6 Φεβρουαρίου 2023
Χιόνια

Καιρός: Χιόνια σε όλη την χώρα

6 Φεβρουαρίου 2023

Η Ελλάδα τελεί σε αναστολή λειτουργίας

6 Φεβρουαρίου 2023
tzoker.gr

Κλήρωση Τζόκερ 5/2/2023: Oι αριθμοί που κερδίζουν 800.000 ευρώ 

5 Φεβρουαρίου 2023
Meteo: Που θα χιονίσει περισσότερο στην Αττική

Meteo: Που θα χιονίσει περισσότερο στην Αττική

5 Φεβρουαρίου 2023
Με μικρές διαφορές έναντι των τριών φαβορί έκλεισε στην Κύπρο ο πρώτος γύρος των εκλογών, με τον Νίκο Χριστοδουλίδη και τον Ανδρέα Μαυραγάνη,  να περνούν στον δεύτερο

Κυπριακές εκλογές: Χριστοδουλίδης – Μαυραγάνης στον δεύτερο γύρο

5 Φεβρουαρίου 2023
Λιμενικό Σώμα

Τέσσερις νεκροί από ναυάγιο στη Λέρο – Τα τρία είναι παιδιά!

5 Φεβρουαρίου 2023

Barbara: Τηλεργασία και στον ιδιωτικό τομέα ζητά η Πολιτική Προστασία

5 Φεβρουαρίου 2023
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου, 2023
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Δελτία Τύπου

Οι λόγοι που κάνουν το Nissan e-POWER συναρπαστικό

NewsRoomΑπόNewsRoom
27 Νοεμβρίου 2022
Στις The Wire, Δελτία Τύπου
Reading Time: 1 min read
14 0
0
38
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Με περισσότερα από πέντε χρόνια καθιερωμένης αποδοχής στην αγορά, το καινοτόμο e-POWER της Nissan χαράσσει ένα ξεχωριστό μονοπάτι  στο μέλλον της ηλεκτρικής πρόωσης. Οι οδηγοί που βιώνουν ήδη  το e-POWER,  έχουν πολλά  πλεονεκτήματα να απαριθμήσουν.

Ο Peter Lyon, ένας Αυστραλός δημοσιογράφος αυτοκινήτων με έδρα την Ιαπωνία, απολαμβάνει το e-POWER ως μια εμπειρία «χαμαιλέοντα».

“Είναι εν μέρει ηλεκτρικό και εν μέρει υβριδικό”, λέει ο Lyon. “Έχετε έναν ηλεκτροκινητήρα που οδηγεί το αυτοκίνητο και έχετε έναν βενζινοκινητήρα που επαναφορτίζει την μπαταρία.”

Ως απόδειξη της ικανότητας του e-POWER να υποστηρίζει μεγάλα και μικρά οχήματα, η Nissan επεκτείνει αυτό το σύστημα μετάδοσης κίνησης σε διάφορες αγορές και σε μια σειρά από οχήματα, συμπεριλαμβανομένης της πιο πρόσφατης προσθήκης στο ολοκαίνουργιο X-Trail. Αυτό έρχεται μετά από το  λανσάρισμα  του crossover Kicks e-POWER της Nissan στην Ιαπωνία και σε ορισμένες ασιατικές αγορές το 2020, αλλά και του Qashqai e-POWER που κυκλοφόρησε φέτος και στην Ελλάδα. Και με τα επικείμενα λανσαρίσματα του e-POWER σε Αυστραλία και Κίνα, η τεχνολογία αυτή δείχνει περαιτέρω την αυξανόμενη δυναμική της στην αγορά.

Σχετικάθέματα

Nissan Futures: Καινοτομεί στη βιώσιμη μετακίνηση

5 Φεβρουαρίου 2023
Οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 12,8% σε ετήσια βάση, σε 896.967 μονάδες τον Δεκέμβριο του 2022, τον πέμπτο συνεχόμενο μήνα ανάπτυξης.

ΕΕ: Αυξήθηκαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Δεκέμβριο – Μειώθηκαν το 2022

18 Ιανουαρίου 2023
Μηχανές αγοράζουν οι Έλληνες - Τα στοιχεία από τις ταξινομήσεις

Μηχανές αγοράζουν οι Έλληνες – Τα στοιχεία από τις ταξινομήσεις

9 Δεκεμβρίου 2022

Οι απόψεις σχετικά με το e-POWER χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες : ισχύς, ομαλότητα, ευκολία στη χρήση και οι δυνατότητές του ως λύση μετάβασης σε ένα  EV. Δείτε τι λένε οι οδηγοί για την καθεμία.

Nissan X-Trail, Peter Lion

Τα αυτοκίνητα e-POWER έχουν άμεση και ισχυρή απόκριση 

Το e-POWER καθιστά δυνατή την παροχή μιας ισχυρής οδηγικής εμπειρίας, με 100% ηλεκτρική ροπή, χωρίς να απαιτείται από τον  κινητήρα να ανεβάζει στροφές για πλήρη επιτάχυνση. Το σύστημα κίνησης “επιτρέπει στους οδηγούς να ταξιδεύουν σε διαφορετικές συνθήκες και περιβάλλοντα”, λέει ο Koichiro Okamoto, δημοσιογράφος αυτοκινήτων.

Από την εκκίνηση, το e-POWER είναι “πολύ ισχυρό”, προσθέτει ο Tomoko Fujishima, δημοσιογράφος  και παρουσιαστής τηλεοπτικών προγραμμάτων αυτοκινήτων. “Τα αυτοκίνητα χρειάζονται πολλή ενέργεια όταν ξεκινούν και  ο κινητήρας πρέπει να ξεκινήσει να λειτουργεί για να μπορέσει να προσφέρει ισχύ. Αλλά με έναν ηλεκτροκινητήρα, η ισχύς μπορεί να γίνει διαθέσιμη από τη στιγμή που θα πατήσετε το γκάζι.”

Τα αυτοκίνητα e-POWER προσφέρουν  ομαλή και αθόρυβη κύλιση

Άλλο ένα όφελος του e-POWER :  Επειδή η ενέργεια που τροφοδοτεί απευθείας τους τροχούς είναι αμιγώς ηλεκτρική, δεν υπάρχει η πολυπλοκότητα των εναλλαγών μεταξύ ηλεκτρικής και θερμικής ισχύος  όπως στα συμβατικά υβριδικά. Αυτό κάνει τα οχήματα e-POWER εξαιρετικά ομαλά.

Χάρη στην πλήρη ηλεκτρική ισχύ, τα οχήματα e-POWER είναι επίσης πολύ ήσυχα στην καμπίνα.

“Είναι αρκετά ήσυχο”, παρατηρεί ο Kenji Momota, δημοσιογράφος αυτοκινήτων και πρώην οδηγός αγώνων. “Ο κινητήρας λειτουργεί, αλλά είναι ήσυχο και ο ήχος ή η λειτουργία του κινητήρα δεν με ενοχλεί.”

Τα αυτοκίνητα e-POWER συνδυάζουν τις επιδόσεις  ενός EV με την ευκολία χρήσης ενός συμβατικού οχήματος

Οι οδηγοί παρατηρούν τον συνδυασμό των  δυνατών σημείων του e-POWER. Με οδηγική εμπειρία παρόμοια με ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα, αλλά  με καλύτερη απόδοση καυσίμου από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης παρόμοιου μεγέθους  και χωρίς ανάγκη επαναφόρτισης της μπαταρίας μέσω εξωτερικών πηγών,  τα οχήματα e-POWER της Nissan προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα πλεονεκτημάτων.

“Με ένα εντελώς πλήρως EV, πρέπει να σκεφτείτε τη φόρτιση της μπαταρίας”, λέει η Fujishima. “Αλλά στην περίπτωση του e-POWER, εφόσον το ανεφοδιάζετε  με βενζίνη, ο κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια, επομένως δεν χρειάζεται να σκέφτεστε τη φόρτιση.”

“Δεδομένου ότι ο κινητήρας παράγει ηλεκτρισμό, μπορείτε να οδηγείτε χωρίς να ανησυχείτε για το πόση ισχύς μπαταρίας απομένει”, παρατηρεί ο Okamoto, προσθέτοντας ότι το e-POWER “είναι πραγματικά ένα δυνατό σημείο της Nissan, καθώς η επιτάχυνση είναι γραμμική και ισχυρή.”

Τα αυτοκίνητα e-POWER είναι μια πύλη στο ηλεκτρικό μέλλον

Οι οδηγοί βλέπουν το e-POWER ως μια βιώσιμη λύση για ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον, καθιστώντας τα οχήματα Nissan που διαθέτουν την  συγκεκριμένη τεχνολογία, μια  μοναδική πρόταση αγοράς.

Η Fujishima λέει ότι είναι

“ένα καινοτόμο σύστημα που μπορεί να βοηθήσει περισσότερους ανθρώπους να κάνουν τη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.”

Αυτό ισχύει ακόμα κι αν αυτοί οι αγοραστές διστάζουν.

«Ακόμα κι αν δεν αγοράσετε  κατευθείαν  EV, νομίζω ότι θα διαπιστώσετε ότι η εμπειρία EV είναι εφικτή με ένα όχημα e-POWER”, συνοψίζει ο Momota, προσθέτοντας ότι το e-POWER είναι ένας καλός τρόπος για να “ενθαρρύνει  όσους έχουν διστακτικότητα σχετικά με τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα.”

Ανακαλύψτε την καινοτόμο τεχνολογία e-Power της Nissan στο https://www.nissan.gr/range/E-Power.html  

Σχετικά

Tags: αυτοκίνητα
Share15Tweet10Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

Δελτία Τύπου

Nissan Futures: Καινοτομεί στη βιώσιμη μετακίνηση

5 Φεβρουαρίου 2023
Οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 12,8% σε ετήσια βάση, σε 896.967 μονάδες τον Δεκέμβριο του 2022, τον πέμπτο συνεχόμενο μήνα ανάπτυξης.
Πολιτική & Οικονομία

ΕΕ: Αυξήθηκαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Δεκέμβριο – Μειώθηκαν το 2022

18 Ιανουαρίου 2023
Μηχανές αγοράζουν οι Έλληνες - Τα στοιχεία από τις ταξινομήσεις
The Wire

Μηχανές αγοράζουν οι Έλληνες – Τα στοιχεία από τις ταξινομήσεις

9 Δεκεμβρίου 2022
Επόμενο άρθρο

Τα Χριστούγεννα μυρίζουν στα Καφεκοπτεία Λουμίδη 

ΣΕΠΕ: 19 Δεκεμβρίου το digital economy forum 2022

MostPopular

  • Σε θρυαλλίδα ανακατατάξεων στη διοικητική πυραμίδα της Τράπεζας Πειραιώς  μπορεί να εξελιχθεί με τον εφοπλιστή Μάριο Ηλιόπουλο για την υπόθεση της Attica Group.

    Σέρνουν την Πειραιώς σε σύγκρουση με εφοπλιστές υπό το βλέμμα Μητσοτάκη – Στουρνάρα

    87 shares
    Share 35 Tweet 22
  • Ο No 1 κίνδυνος του 2023 δεν είναι ο πόλεμος στην Ουκρανία

    240 shares
    Share 96 Tweet 60
  • Barbara: Lockdown σε Δικαστήρια, σχολεία και Δημόσιο

    84 shares
    Share 33 Tweet 21
  • Κυπριακές εκλογές: Χριστοδουλίδης – Μαυραγάνης στον δεύτερο γύρο

    59 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Έκλεισε τμήμα της Αττικής Οδού – Ανησυχία για τις υποδομές

    57 shares
    Share 23 Tweet 14

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisismonitor.gr

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
 

Φόρτωση σχόλιων...