• Τελευταία
  • Trending
  • All
Τουρισμός

Η Alpha Bank έχει διοχετεύσει Ευρώ 2,2 δισ. στον Τουρισμό την τελευταία 4ετία

7 Ιουνίου 2022
Aegean Air Airplanes, Αεροσκάφη της Aegean

AEGEAN: Θα ανακοινώσει αύξηση κερδών λόγω τουρισμού και… Αεροδρομίου

8 Φεβρουαρίου 2023
Jumnbo

Μέρισμα από τα αποθεματικά θα δώσει η Jumbo

8 Φεβρουαρίου 2023
Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Δείκτη Κινδύνου 2022, η Τουρκία τοποθετείται στο μέσον της αξιολόγησης για την ανθεκτικότητα στις καταστροφές.

Πόσο ευάλωτες κοινωνικά είναι οι σεισμογενείς χώρες

8 Φεβρουαρίου 2023
Ο Janez Lenarcic, ο Ευρωπαίος Επίτροπος για τη Διαχείριση Κρίσεων, ανακοίνωσε στο Twitter ότι σχεδόν συνολικά στην Τουρκία έχει θα μεταβούν 1.200 μέλη διασωστικών συνεργείων

Χιλιάδες ξένοι διασώστες στην Τουρκία – Ποιοί τους έστειλαν

8 Φεβρουαρίου 2023
Ορειβάτης πάνω από τα σύννεφα

Φρέσκο και ξένο χρήμα στο Χρηματήριο ενόψει MSCI

8 Φεβρουαρίου 2023
Ο Θοδωρής Κριντας, CEO της Koubaras LTD

Κρίση κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, εντός κρίσης

8 Φεβρουαρίου 2023
Τράπεζα Πειραιώς: Σήμερα η έγκριση, την Παρασκευή η εισαγωγή των νέων μετοχών στο Χ.Α.

Τράπεζα Πειραιώς: Αυτό είναι το σχέδιο για MIG, Attica και ΑΝΕΚ

8 Φεβρουαρίου 2023
Χιόνι

ΕΜΥ: Πυκνές χιονοπτώσεις σε λίγο στην Αττική

8 Φεβρουαρίου 2023

Συμφωνία για το δίκτυο αγωγών αποχέτευσης και τις συνδέσεις των ακινήτων υπέγραψε ο Δήμος Αθηναίων με την ΕΥΔΑΠ 

8 Φεβρουαρίου 2023
Στο αεροδρόμιο της Ελευσίνας επιστρέφει το C-130 ξεκίνησε για να μεταφέρει τη δεύτερη ομάδα της ΕΜΑΚ στην Τουρκί, καθώς οι χειριστές ανέφεραν ένδειξη βλάβης

Βλάβη στο C-130 που μετέφερε δεύτερη ομάδα της ΕΜΑΚ στην Τουρκία

8 Φεβρουαρίου 2023
Credit Suisse

Η Credit Suisse παίζει με τα λεφτά των τραπεζιτών

8 Φεβρουαρίου 2023
Απώλειες άνω του 20% για τον Borsa Instanbul από τις αρχές του έτους θέτουν την αγορά σε Bear Market

Κατέβασε διακόπτες το Χρηματιστήριο της Τουρκίας

8 Φεβρουαρίου 2023

Καιρός :Χιονοπτώσεις σε χαμηλά υψόμετρα

8 Φεβρουαρίου 2023
COSMOTE logo

Η COSMOTE στηρίζει τους συνδρομητές της που επικοινωνούν στην Τουρκία και την Συρία

7 Φεβρουαρίου 2023
Ξεμπλόκαρε το Χ.Α. Σε νέα υψηλά 17 μηνών ο Γενικός Δείκτης

Σε υψηλά 100 μηνών πλέον το χρηματιστήριο

7 Φεβρουαρίου 2023
hands painting pollution blue and polluting chimneys green. Greenwashing malpractice concept

Πράσινα ομόλογα – λευκές επιταγές: Η αγορά είναι μπάχαλο… και κανείς δεν θέλει να το φτιάξει

7 Φεβρουαρίου 2023
Leopard 2

Στέλνουν στην Ουκρανία 178 Leopard 1 – Ακολουθούν 90 Leopard 2

7 Φεβρουαρίου 2023
Falling sparkline chart, fallen dominoes and euro coin. Concept of financial crisis and economy collapse in European Union.

Βουτιά διαρκείας για το ευρώ – Που θα σταματήσει

7 Φεβρουαρίου 2023
Απώλειες άνω του 20% για τον Borsa Instanbul από τις αρχές του έτους θέτουν την αγορά σε Bear Market

Crashαρε το Χρηματιστήριο της Κωνσταντινούπολης

7 Φεβρουαρίου 2023

Κοντά στα χαμηλά μήνα ο χρυσός

7 Φεβρουαρίου 2023
Δραματική μείωση σημείωσε η βιομηχανική παραγωγή στη Γερμανία τον Δεκέμβριο, πολύ μεγαλύτερη από τις προβλέψεις,

Γερμανία: Βουτιά της βιομηχανικής παραγωγής

7 Φεβρουαρίου 2023
Διευρύνθηκε  τον Δεκέμβριο το εμπορικό έλλειμμα των ΗΠΑ, αλλά ήταν κατώτερο των προσδοκιών, ενώ για το 2022 συνολικά εκτοξύθηκε σε ιστορικά υψηλά,

ΗΠΑ: Η ακτινογραφία του 948 δισ. εμπορικού ελλείμματος

7 Φεβρουαρίου 2023
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου, 2023
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Δελτία Τύπου

Η Alpha Bank έχει διοχετεύσει Ευρώ 2,2 δισ. στον Τουρισμό την τελευταία 4ετία

NewsRoomΑπόNewsRoom
7 Ιουνίου 2022
Στις Δελτία Τύπου
Reading Time: 1 min read
14 1
0
Τουρισμός
40
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

 H Alpha Bank έχει διοχετεύσει 2,2 δισ. ευρώ την τελευταία τετραετία στον τουρισμό, ενώ ήταν η πρώτη τράπεζα που δημιούργησε μία εξειδικευμένη Διεύθυνση Χρηματοδότησης Τουριστικών και Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, επισημαίνει σε δηλώσεις του ο Διευθυντής Εμπορικής Τραπεζικής της Τράπεζας, Τηλέμαχος Γεωργάκης.

Όπως εξηγεί, για να υλοποιηθεί μία επένδυση στον τουριστικό κλάδο, έχουν καθοριστικό ρόλο τρεις παράγοντες: ο ξενοδόχος (ιδιοκτήτης), η Πολιτεία και οι τράπεζες: «Από την πλευρά των ξενοδόχων υπάρχει διάθεση για νέες επενδύσεις, για ανέγερση νέων μονάδων και αναβάθμιση υφισταμένων σε μονάδες με πολύ υψηλά standards. Από την Πολιτεία υπάρχει σχέδιο και πόροι για τη χρηματοδότηση των επενδύσεων και από την Alpha Bank υπάρχει η διάθεση και η τεχνογνωσία, που είναι ιδιαίτερα σημαντική στο συγκεκριμένο αντικείμενο, ενώ επίσης υπάρχουν τόσο τα προϊόντα, όσο και τα κεφάλαια».

Σημείωσε επίσης ότι: «Για να γίνει μία επένδυση χρειάζεται να υπάρχει μία ιδέα. Όμως η ιδέα από μόνη της δεν φτάνει. Για να μπορέσει να γίνει μία πετυχημένη επένδυση, πρέπει αυτή η ιδέα να αποτυπωθεί σωστά μέσα από ένα αναλυτικό και τεκμηριωμένο business plan»

Σχετικάθέματα

Ο Θοδωρής Κριντας, CEO της Koubaras LTD

Κρίση κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, εντός κρίσης

8 Φεβρουαρίου 2023

Συμφωνία για το δίκτυο αγωγών αποχέτευσης και τις συνδέσεις των ακινήτων υπέγραψε ο Δήμος Αθηναίων με την ΕΥΔΑΠ 

8 Φεβρουαρίου 2023
COSMOTE logo

Η COSMOTE στηρίζει τους συνδρομητές της που επικοινωνούν στην Τουρκία και την Συρία

7 Φεβρουαρίου 2023
Τailor made λύσεις από την Alpha Bank στον κλάδο του τουρισμού

Ο κ. Γεωργάκης υπογράμμισε ότι η Alpha Bank έχει την τεχνογνωσία και τα κατάλληλα χρηματοδοτικά προϊόντα, στα οποία έρχονται να προστεθούν επιπλέον εργαλεία από την Πολιτεία και από οργανισμούς εθνικούς ή υπερεθνικούς που καθιστούν πιο εύκολη τη χρηματοδότηση μίας τουριστικής επένδυσης, αναφερόμενος στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα, τα προγράμματα ΕΣΠΑ και τον αναπτυξιακό νόμο.

«Σε καθεμία περίπτωση προσφέρουμε στον πελάτη αυτό το οποίο χρειάζεται», τόνισε και σημείωσε χαρακτηριστικά ότι «ο πελάτης στον χώρο του τουρισμού χρειάζεται μία tailor made λύση, μία λύση κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του. Δεν μπορούμε να του προσφέρουμε απλώς ένα προϊόν ραφιού», ενώ συμπλήρωσε ότι η τράπεζα, με τη γνώση και την εμπειρία των στελεχών της και μέσα από τη στενή επαφή που διατηρεί με τον πελάτη, εξετάζει τις ανάγκες του και προσφέρει λύσεις. Ανέφερε δε ότι τον Μάϊο και τον Ιούνιο, στελέχη της τράπεζας επισκέπτονται πελάτες σε περισσότερους από 20 τουριστικούς προορισμούς με σκοπό να ακούσουν από κοντά τις ανάγκες των πελατών.

«Έχουμε το πολύ μεγάλο πλεονέκτημα, το brand Ελλάδα»

Σε σχετική ερώτηση στο 1st International Business and Hospitality Conference στο οποίο συμμετείχε, ο κ. Γεωργάκης προέβλεψε ότι το 2022 θα είναι μία αρκετά καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό και επεσήμανε ότι και μακροπρόθεσμα οι προοπτικές του κλάδου θα είναι εξίσου καλές. Εξηγώντας τη λέξη «μακροπρόθεσμα», διευκρίνισε ότι μία τουριστική επένδυση απαιτεί κεφάλαια που πρόκειται να αποσβεστούν σε ορίζοντα άνω των δέκα ετών, επομένως αυτό που πρέπει να εξετάζουμε είναι ποια θα είναι η πορεία του κλάδου στο διάστημα αυτό και όχι μόνο τα επόμενα 1-2 χρόνια.

«Εκεί η προοπτική είναι έντονα θετική», σημείωσε χαρακτηριστικά, ενώ συμπλήρωσε ότι υπάρχουν όμως διάφορα ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα ή στο κοντινό μέλλον, όπως το αυξημένο ενεργειακό κόστος, το κόστος των πρώτων υλών και η δυσκολία εξεύρεσης προσωπικού, ενώ για τα επόμενα χρόνια θα πρέπει να αντιμετωπιστεί, η επικείμενη άνοδος των επιτοκίων και η ενδεχόμενη μείωση της αγοραστικής δυνατότητας των τουριστών. Αναφερόμενος στο θέμα των επιτοκίων, ο κ. Γεωργάκης σημείωσε ότι «θα ζήσουμε την αύξηση επιτοκίων και οφείλουμε να προετοιμαστούμε». Και πρόσθεσε: «Οι περισσότεροι πελάτες έχουν κυμαινόμενο επιτόκιο και εμείς στην Alpha Bank τους προτείνουμε λύσεις. Είτε την προφανή λύση, να μετατρέψουν σε σταθερό επιτόκιο το κυμαινόμενο είτε να αποκτήσουν κάποια προστασία, ώστε να μην επιβαρυνθούν με την άνοδο του Euribor πάνω ένα συγκεκριμένο επίπεδο».

«Ωστόσο παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για το μέλλον, διότι φαίνεται ότι ο κόσμος σε όλη την Ευρώπη και παγκοσμίως θέλει να ταξιδέψει», και πρόσθεσε ότι η βάση των υποψήφιων νέων τουριστών μεγεθύνεται λόγω της δημιουργίας μίας καινούργιας μεσαίας τάξης σε διάφορες χώρες, αναφέροντας χαρακτηριστικά τα παραδείγματα της Ινδίας και της Βραζιλίας.

Υπογράμμισε ακόμη ότι «πολύ μεγάλο δικό μας πλεονέκτημα στην προσέλκυση νέων τουριστών είναι το brand Ελλάδα». Η δύναμη του brand ενισχύει όλες τις εξωστρεφείς προσπάθειες των επιχειρήσεων τόσο στον χώρο του Τουρισμού, όσο και στους λοιπούς κλάδους της ελληνικής εξαγωγικής οικονομίας, όπως στον αγροδιατροφικό τομέα.

Σχετικά

Tags: Alpha Bankcontent from partnersΔάνειατουρισμός
Share16Tweet10Share3Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

Ο Θοδωρής Κριντας, CEO της Koubaras LTD
Crisis Management

Κρίση κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, εντός κρίσης

8 Φεβρουαρίου 2023
Δελτία Τύπου

Συμφωνία για το δίκτυο αγωγών αποχέτευσης και τις συνδέσεις των ακινήτων υπέγραψε ο Δήμος Αθηναίων με την ΕΥΔΑΠ 

8 Φεβρουαρίου 2023
COSMOTE logo
Δελτία Τύπου

Η COSMOTE στηρίζει τους συνδρομητές της που επικοινωνούν στην Τουρκία και την Συρία

7 Φεβρουαρίου 2023
Επόμενο άρθρο
Ο Γιάννης Στουρνάρας και η Κριστίν Λαγκάρντ

Λομπάρουν στην ΕΚΤ για όπλο κατά... κερδοσκόπων

Με 7% έτρεξε η ελληνική οικονομία στο πρώτο τρίμηνο του 2022, ρυθμός που αν και υψηλός δεν υπερέβη τις προβλέψεις,

Ελλάδα: Αναπτυξιακό άλμα 7%(!)

MostPopular

  • Τράπεζα Πειραιώς: Σήμερα η έγκριση, την Παρασκευή η εισαγωγή των νέων μετοχών στο Χ.Α.

    Τράπεζα Πειραιώς: Αυτό είναι το σχέδιο για MIG, Attica και ΑΝΕΚ

    59 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Πράσινα ομόλογα – λευκές επιταγές: Η αγορά είναι μπάχαλο… και κανείς δεν θέλει να το φτιάξει

    61 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Σε υψηλά 100 μηνών πλέον το χρηματιστήριο

    56 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Η Πειραιώς βγάζει τη MIG απ’ το ΧΑ – Τελειώνει το δράμα με Ηλιόπουλο

    90 shares
    Share 36 Tweet 22
  • Βουτιά διαρκείας για το ευρώ – Που θα σταματήσει

    49 shares
    Share 19 Tweet 12

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisismonitor.gr

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}