• Τελευταία
  • Trending
  • All
ad blocker statistics

Trending οι ad blockers στους Έλληνες χρήστες

28 Μαρτίου 2022
Το παρασκήνιο πίσω από τη "βόμβα" για τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης Σινά στην Αίγυπτο

Το παρασκήνιο πίσω από τη “βόμβα” για τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης Σινά στην Αίγυπτο

29 Μαΐου 2025

Στα κάγκελα ο Τραμπ με τη Δικαιοσύνη για την αναστολή δασμών – Πάει στο Ανώτατο Δικαστήριο

29 Μαΐου 2025

ΞΕΕ και Ευρώπη κατά της Booking για καταστρατήγηση του ανταγωνισμού

29 Μαΐου 2025
Ο CEO του ΟΠΑΠ Jan Karas

Jan Karas / ΟΠΑΠ: Αθλητικός στοιχηματισμός και online πλατφόρμες άνοιξαν νέους ορίζοντες

29 Μαΐου 2025

Παρί Σεν Ζερμέν-Ίντερ: Ο μεγάλος τελικός του UEFA Champions League «κρίνεται» στην COSMOTE TV

29 Μαΐου 2025
Businessman against black bear on red arrow downward trend line with sky cityscape background. Fight back bearish market concept.

Έκαναν ταμείο μετά το τριήμερο πάρτι στο Χρηματιστήριο

29 Μαΐου 2025

Αλ. Βασιλικός/ΞΕΕ: Η βιωσιμότητα των ξενοδοχείων εξαρτάται από τα χρηματοδοτικά εργαλεία

29 Μαΐου 2025
Antrea Orcel

H UniCredit πληρώνει πάνω από 600 εκατ. ευρώ για το νέο μερίδιο της Alpha Bank

29 Μαΐου 2025

Alpha Bank: Ο Ορτσέλ ήθελε απεγνωσμένα μια νίκη… και την πλήρωσε 615 εκατ.!

29 Μαΐου 2025

9ο Women in Business Forum με τίτλο Impact Unleashed: Lead as a Rule Breaker

29 Μαΐου 2025

BofA: Η AI και οι δυνάμεις που επανακαθορίζουν το μέλλον

29 Μαΐου 2025

Η Wall Street αποκαλεί τον Τραμπ «TACO» και τον εξοργίζει

29 Μαΐου 2025
Πετρελαιοπηγές

Ανοδικά το πετρέλαιο μετά το νέο δικαστικό μπλόκο στον Trump

29 Μαΐου 2025
ESET: Μάστιγα οι προηγμένοι «επίμονοι» κυβερνοεγκληματίες

Κυβερνοεπίθεση στην crypto platform Cork Protocol – Χάθηκαν πάνω από 12 δισ. δολ.

29 Μαΐου 2025
ομόλογα

Ομόλογα: Ανοδικά οι αποδόσεις στην Ευρωζώνη μετά το «Όχι» στους δασμούς

29 Μαΐου 2025

Σλοβακία: Καταδίκη του κεντρικού τραπεζίτη για δωροδοκία

29 Μαΐου 2025

Νέα δικαστική σφαλιάρα στον Τραμπ για τους δασμούς – Οι επιπτώσεις

29 Μαΐου 2025

Ο Πούτιν βάζει όρους στο τραπέζι – Οι Ευρωπαίοι απαντούν με… πυραύλους

28 Μαΐου 2025
Jan Karras

Αύξηση κερδών με καλύτερα περιθώρια πέτυχε ο ΟΠΑΠ στο Q1

28 Μαΐου 2025

Το deal Ορτσέλ – Χόλτερμαν ισχυροποιεί Ψάλτη και ξεκλειδώνει… δυναμική

28 Μαΐου 2025
Rally

Νέο τραπεζικό πάρτι στο Χ.Α. που βλέπει και τις 1.900 μονάδες

28 Μαΐου 2025
Το ταμπλό του Χρηματιστηρίου

Αλλαγές στους δείκτες του Χ.Α: Οι φοβικοί και οι επιθετικοί επιχειρηματίες σε όρους… ταμπλό!

28 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 30 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Cyber Security

Trending οι ad blockers στους Έλληνες χρήστες

Γιάννης ΛεοντάρηςΑπόΓιάννης Λεοντάρης
28 Μαρτίου 2022
Στις Cyber Security, On the Radar, The Wire
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
20 1
0
ad blocker statistics

Πάνω από τους μισούς Έλληνες έχουν εγκαταστήσει ad blocker

57
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Η εξάπλωση της δικτυακής διαφήμισης ακολουθεί τη διάδοση της χρήσης του διαδικτύου. Όμως η διαδικτυακή διαφήμιση δε «σερβίρεται» πάντα χωρίς να «ενοχλεί» το χρήστη.

Αντίθετα, σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί να φτάσει μέχρι και να δημιουργήσει σημαντικά εμπόδια στη θέαση ή τη χρήση κάποιας εφαρμογής, ενώ σε πολλές περιπτώσεις οι διαδικτυακές διαφημίσεις έχουν καταγραφεί ως «δούρειοι ίπποι» για την εγκατάσταση κακόβουλου λογισμικού.

Σχετικάθέματα

ESET: Μάστιγα οι προηγμένοι «επίμονοι» κυβερνοεγκληματίες

Κυβερνοεπίθεση στην crypto platform Cork Protocol – Χάθηκαν πάνω από 12 δισ. δολ.

29 Μαΐου 2025

Έρευνα Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις ΜμΕ στην Ευρώπη

28 Μαΐου 2025

Viber goes… supper με dating και ad management – Η στρατηγική της Rakuten

21 Μαΐου 2025

Οι παραπάνω λόγοι έχουν οδηγήσει περισσότερους από τους μισούς Έλληνες χρήστες (52%) να εγκαταστήσουν κάποιον ad blocker στις ηλεκτρονικές τους συσκευές, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Focus Bari | YouGov.

Πόσοι και ποιοί χρησιμοποιούν ad blockers

Σύμφωνα με την έρευνα, η χρήση των ad blockers είναι πολύ πιο διαδεδομένη στους άντρες χρήστες από ότι στις γυναίκες, καθώς το ποσοστό χρήση τους είναι 59% στους άντρες και 45% στις γυναίκες. 

Επίσης, το ηλικιακό επίπεδο είναι αντιστρόφως ανάλογο με τη χρήση των ad blockers, καθώς οι μικρότερες ηλικιακές ομάδες τους χρησιμοποιούν περισσότερο από τις μεγαλύτερες.

Ειδικότερα, οι ηλικίες 18 – 24 κάνουν χρήση των ad blockers σε ποσοστό 67%, οι ηλικίες 25 – 34 κάνουν χρήση σε ποσοστό 64%, οι ηλικίες 35 – 49 κάνουν χρήση σε ποσοστό 48% και οι ηλικίες 50 – 64 κάνουν χρήση σε ποσοστό 43%.

Σε ότι αφορά στον τόπο διαμονής των χρηστών που χρησιμοποιούν ad blockers, η Θεσσαλονίκη κερδίζει τα πρωτεία με 56%, ακολουθεί η Αττική με 51% και η Περιφέρεια με το ίδιο ποσοστό.

ad blocker
Πάνω από τους μισούς Έλληνες έχουν εγκαταστήσει ad blocker

Η χρήση σε web browsers «κερδίζει» τα κινητά

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι παρά το γεγονός ότι το ποσοστό «σερφαρίσματος» από τις κινητές συσκευές αυξάνεται αλματωδώς, η χρήση των ad blockers και των anti tracking προγραμμάτων είναι πολύ πιο διαδεδομένη στους web browsers από ότι στις κινητές συσκευές. Αυτό ενδεχομένως να εξηγείται και από το γεγονός ότι οι υπολογιστές χρησιμοποιούνται και στις επιχειρήσεις, οπότε η ενδεχόμενη ζημιά από μία διαφήμιση που θα οδηγήσει σε κυβερνοεπίθεση θα είναι πολύ μεγαλύτερη.

Έτσι, η έρευνα έδειξε ότι από το 52% των χρηστών που χρησιμοποιούν ad blocker, το 37% τους έχει εγκαταστήσει σε web browser, το 12% σε κινητό, ενώ ένα 3% τους χρησιμοποιεί αλλά δεν τους έχει εγκαταστήσει (πιθανότατα θα ήταν ήδη προεγκατεστημένοι στη συσκευή ή το πρόγραμμα πλοήγησης).

ad blocker stats
Πάνω από τους μισούς Έλληνες έχουν εγκαταστήσει ad blocker

Οι λόγοι χρήσης των web browsers

Για ποιούς λόγους όμως οι χρήστες εγκαθιστούν ad blockers στον web browser;

Ή έρευνα έδειξε ότι το 70% των χρηστών το κάνει για να αποφύγει τις ενοχλητικές διαφημίσεις. Το 57% το κάνει για να αποφύγει τις «καταπιεστικές» διαφημίσεις, ενώ ένα ποσοστό 49% για να προστατευθεί από τους ιούς και τα malwares. Ποσοστό 43% δήλωσε ότι τους χρησιμοποιεί για να αυξήσει την ασφάλειά του στο web, ενώ ποσοστό 38% για να βελτιώσει την online εμπειρία. Ένα ποσοστό 34% δήλωσε ότι τους εγκατέστησε για να βελτιώσει τις επιδόσεις του προγράμματος πλοήγησης, ποσοστό 33% το έκανε για να μην αποσπάται από τις διαφημίσεις, ενώ ποσοστό 31% για να αποφύγει την τοποθέτηση cookies. Τέλος, ένα ποσοστό 4% δήλωσε ότι τους χρησιμοποιεί για να γλιτώσει χρήματα, και ένα ποσοστό 3% για να μην παρασύρεται σε περιττά ψώνια. 

ad blockers stats
Πάνω από τους μισούς Έλληνες έχουν εγκαταστήσει ad blocker

Αντίστοιχα, όσοι χρησιμοποιούν ad blockers στο κινητό τους, το 59% των χρηστών το κάνει για να αποφύγει τις ενοχλητικές διαφημίσεις. Το 53% το κάνει για να αποφύγει τις «παραβιαστικές» διαφημίσεις, ενώ ένα ποσοστό 53% για να προστατευθεί από τους ιούς και τα malwares. Ποσοστό 47% δήλωσε ότι τους χρησιμοποιεί για να αυξήσει την online ασφάλειά του, ενώ ποσοστό 35% δήλωσε ότι τους εγκατέστησε για να βελτιώσει τις επιδόσεις του προγράμματος πλοήγησης. Ποσοστό 32% το έκανε για να μην αποσπάται από τις διαφημίσεις, ενώ ποσοστό 33% για να αποφύγει την τοποθέτηση cookies. Τέλος, ένα ποσοστό 7% δήλωσε ότι τους χρησιμοποιεί για να γλιτώσει χρήματα, και ένα ποσοστό 6% για να μην παρασύρεται σε περιττά ψώνια. 

Σχετικά

Tags: cyber riskCybersecurity
Share23Tweet14Share4Send
Γιάννης Λεοντάρης

Γιάννης Λεοντάρης

ΣχετικάΆρθρα

ESET: Μάστιγα οι προηγμένοι «επίμονοι» κυβερνοεγκληματίες
Cyber Security

Κυβερνοεπίθεση στην crypto platform Cork Protocol – Χάθηκαν πάνω από 12 δισ. δολ.

29 Μαΐου 2025
Cyber Security

Έρευνα Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις ΜμΕ στην Ευρώπη

28 Μαΐου 2025
Cyber Security

Viber goes… supper με dating και ad management – Η στρατηγική της Rakuten

21 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο
Ο
ευρωπαϊκός δορυφόρος Sentinel-2 πέρασε πάνω από το Βόρειο Αιγαίο το πρωί της Δευτέρας 21 Μαρτίου 2022

Ατμοσφαιρικά κύματα βαρύτητας στο Βόρειο Αιγαίο

Ο Βόλοντμιρ Ζελένσκι

Πολύ πίσω πάει ο ομιλία Ζελένσκι στην ελληνική Βουλή

MostPopular

  • Εθνική Τράπεζα: Μέρισμα 405 εκατ. και bonus 25 εκατ. σε στελέχη

    317 shares
    Share 127 Tweet 79
  • Το παρασκήνιο πίσω από τη “βόμβα” για τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης Σινά στην Αίγυπτο

    52 shares
    Share 21 Tweet 13
  • Αλλαγές στους δείκτες του Χ.Α: Οι φοβικοί και οι επιθετικοί επιχειρηματίες σε όρους… ταμπλό!

    55 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Alpha Bank: Ο Ορτσέλ ήθελε απεγνωσμένα μια νίκη… και την πλήρωσε 615 εκατ.!

    48 shares
    Share 19 Tweet 12
  • Το deal Ορτσέλ – Χόλτερμαν ισχυροποιεί Ψάλτη και ξεκλειδώνει… δυναμική

    63 shares
    Share 25 Tweet 16

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
    Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr