• Τελευταία
  • Trending
  • All

Domaine Agrovision: Κρασί με συνείδηση και ιδιοτυπία

26 Μαρτίου 2022
Οι βαθιές πληγές του Covid στον Τουρισμό

Οι βαθιές πληγές του Covid στον Τουρισμό

20 Σεπτεμβρίου 2023

Βαρύ πρόστιμο Επ. Ανταγωνισμού σε Μαρινάκη και Alter Ego για… τσαμπουκάδες

20 Σεπτεμβρίου 2023
Τζερόμ Πάουελ

Η Fed έκανε το pause… Που θα κλειδώσουν τα επιτόκια και πότε θα μειωθούν

20 Σεπτεμβρίου 2023
Ο Ταγίπ Ερντογάν και ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη συνάντηση τους στη Νέα Υόρκη

Συμφωνία Μητσοτάκη – Ερντογάν σε οδικό χάρτη και για Χάγη

20 Σεπτεμβρίου 2023
The big short

The big… short στο Χρηματιστήριο

20 Σεπτεμβρίου 2023

Στις 27/9 το IPO της Optima Bank – 4 Οκτωβρίου χτυπάει καμπανάκι

20 Σεπτεμβρίου 2023
CVC

Στην τελική ευθεία για είσοδο στο Χρηματιστήριο η CVC

20 Σεπτεμβρίου 2023

Η αγορά προσδοκά παύση από τη Fed

20 Σεπτεμβρίου 2023
Βρετανία: Σε χαμηλό 18μηνου ο πληθωρισμός

Βρετανία: Σε χαμηλό 18μηνου ο πληθωρισμός

20 Σεπτεμβρίου 2023
Βουτιά στα αποθέματα πετρελαίου στις ΗΠΑ

Βουτιά στα αποθέματα πετρελαίου στις ΗΠΑ

20 Σεπτεμβρίου 2023

Θα πούμε το λάδι… χρυσό! Ράλι στις τιμές και κλοπές ελαιόλαδου

20 Σεπτεμβρίου 2023
Επικοινωνίες Μητσοτάκη - ΠτΔ με Ταγίπ Ερντογάν για τον σεισμό

Ο οδικός χάρτηςΜητσοτάκη για συνάντηση με Ερντογάν:στην Νέα Υόρκη

20 Σεπτεμβρίου 2023
Weather report, δελτίο καιρού, καιρός

Αίθριος ο καιός σήμερα

20 Σεπτεμβρίου 2023
Η Έφη Αχτσιόφγλου και ο Ευκλείδης Τσακαλώτος

Τσακαλώτος κατά Κασσελάκη και υπέρ Αχτσιόγλου (ανάρτηση FB)

19 Σεπτεμβρίου 2023

Τα ‘χει δει όλα η αγορά κι αναζητά νέους καταλύτες

19 Σεπτεμβρίου 2023
Η Έφη Αχτσιόγλου

Σκληρή απάντηση Αχτσιόγλου: Απειλεί με μηνύσεις ζητά στήριξη από Κασσελάκη

19 Σεπτεμβρίου 2023
FILE - In this Tuesday, Oct. 18, 2011, file photo, the Morgan Stanley logo is displayed on its Times Square building, in New York. Morgan Stanley, on Monday, April 20, 2015, said its quarterly profit surged 60 percent as revenue from trading stocks and bonds lifted the investment bank's results. (AP Photo/Mark Lennihan, File)

Morgan Stanley: Έπιασαν ταβάνι οι ελληνικές τράπεζες – Ετοιμάζονται για κανονιστικό stress

19 Σεπτεμβρίου 2023
Fitch Ratings

Η Fitch αναβάθμισε την Εθνική Τράπεζα

19 Σεπτεμβρίου 2023

Νέο κύμα βίας στο Ναγκόρνο Καραμπάχ

19 Σεπτεμβρίου 2023

Ανακαλύψτε το EurolifeSYN+, το καινοτόμο πρόγραμμα που συνδυάζει ασφαλιστική προστασία με εκπτώσεις

19 Σεπτεμβρίου 2023 - Ενημερώθηκε: 20 Σεπτεμβρίου 2023
Atradius logo

Atradius Hellas: Στα 7,5 δισ. οι πιστώσεις στο 8μηνο – Κυρίως για εξαγωγέ

19 Σεπτεμβρίου 2023

Μπαίνει στο Χ.Α η Oprima Bank – Στα 140 εκατ. το IPO

19 Σεπτεμβρίου 2023
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου, 2023
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Επιχειρήσεις

Domaine Agrovision: Κρασί με συνείδηση και ιδιοτυπία

Ποια είναι η Agrovision από την Ιερισσό της Χαλκιδικής που πρωτοπορεί στην οινοποιία

Απόστολος ΣκουμπούρηςΑπόΑπόστολος Σκουμπούρης
26 Μαρτίου 2022
Στις On the Radar, Spotlight, The Wire, Επιχειρήσεις
Χρόνος ανάγνωσης1 min read
31 1
0
86
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Παράγει κρασιά, αλλά θαρρείς ότι τόσο οι εγκαταστάσεις της όσο και ολόκληρη η κουλτούρα και η φιλοσοφία της αναβλύζουν από τη μακραίωνη ιστορία της αρχαίας Ακάνθου, που ήταν ο ξακουστός αμπελώνας της αρχαιότητας, εκεί που είχε το θρόνο του ο Ξέρξης και παράγονταν μερικά από τα καλύτερα ερυθρά κρασιά στον τότε γνωστό κόσμο.

  • Η κουλτούρα του CSR στο επιχειρηματικό DNA
  • Όταν η έννοια ολιστική οικονομία αποκτά… γεύση
  • Καινοτομίες με υπόγεια και υποβρύχια παλαίωση
  • Όταν το κρασί παράγει… pizza

Σ’ αυτό τον ευλογημένο τόπο της χώρας μας λοιπόν, μέσα στη μακραίωνη ιστορία της Χαλκιδικής, έχει δημιουργηθεί μια οινοποιητική μονάδα ξεχωριστή. Μια μονάδα που είναι… ένα με τη φύση και τον τόπο που δραστηριοποιείται, εφαρμόζει με ολιστικό τρόπο τις αρχές της κυκλικής οικονομίας, ενώ παράγει κουλτούρα και μεταλαμπαδεύει τη φιλοσοφία της σ’ όλη τη γύρω περιοχή, έχοντας ήδη δημιουργήσει δίκτυο κυκλικής οικονομίας.

Ο λόγος για την ιδιαίτερη και ξεχωριστή οινοποιητική επιχείρηση Domaine Agrovision, με έδρα την Ιερισσό Χαλκιδικής, που κοσμεί με την παρουσία της τον τόπο της και τον αναβαθμίζει. Παράγει κρασί, ελαιόλαδο και λεβάντες εφαρμόζοντας όμως στην πράξη με ολιστικό τρόπο τις αρχές της κυκλικής οικονομίας. Αυτό έχει ως συνέπεια την μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας αλλά και την ταυτόχρονη παραγωγή κέρδους μέσω της επαναχρησιμοποίησης των υποπροϊόντων της. 

Σχετικάθέματα

Ανακαλύψτε το EurolifeSYN+, το καινοτόμο πρόγραμμα που συνδυάζει ασφαλιστική προστασία με εκπτώσεις

19 Σεπτεμβρίου 2023 - Ενημερώθηκε: 20 Σεπτεμβρίου 2023

1st INVEST in GREECE Conference

19 Σεπτεμβρίου 2023

Η Eurolife FFH επενδύει στην εξέλιξη των συνεργατών της και στη Βόρεια Ελλάδα

19 Σεπτεμβρίου 2023

Ειδικότερα προσθέτει την οινόπαστα (οινολάσπη), ένα υποπροϊόν της διαδικασίας παραγωγής οίνου, σε συνταγές για την δημιουργία κόκκινου ψωμιού, μαύρης πίτσας και γλυκισμάτων. Από τους χρησιμοποιημένους φελλούς των μπουκαλιών της, δημιουργείpί έργα τέχνης και από τα παλιά βαρέλια παράγει βάσεις στάθμευσης ποδηλάτου και κάδους απορριμμάτων, τα οποία δωρίζονται σε σχολεία και δήμους.

Υπόγεια και υποβρύχια παλαίωση

Παράλληλα, η Agrovision έχει εφαρμόσει δυο πρωτοποριακούς τρόπους παλαίωσης των φιαλών κρασιού της, καθώς ένα μέρος τους έχει βυθιστεί στην «αγκαλιά» της θάλασσας και ένα άλλο έχει θαφτεί μέσα στον αμπελώνα, δίπλα από τα κλίματα. 

Η ευρύτερη κουλτούρα και η μακραίωνη ιστορία της Χαλκιδικής έχει περάσει στο DNA της Agrovision, «υπαγορεύοντας» κάθε πρωτοβουλία της, από την παλαίωση των κρασιών, έως τη διαχείριση των υποπροϊόντων του οίνου και των στέμφυλων. Έτσι, έχει βάλει ως στόχο την ανάδειξη της τοπικής ιστορίας, αναγεννώντας τον «Ακάνθιο Οίνο», ένα από τα μεγαλύτερα οινικά brand name του αρχαίου κόσμου, ενώ έχει δημιουργήσει και ένα πάρκο κυκλικής οικονομίας, με κύριο έκθεμα έναν θρόνο ύψους δυο μέτρων φτιαγμένων από παλιά βαρέλια. 

Ο θρόνος αυτός, αναπαριστά τον θρόνο που έστησε ο πέρσης βασιλιάς Ξέρξης στην διάρκεια της κατασκευής της ομώνυμης διώρυγας στην περιοχή, η οποία αποτελεί και το μοναδικό αποτύπωμα περσικής (ιρανικής) μηχανικής στην Ευρωπαϊκή Ήπειρο.

Ο θρόνος του Ξέρξη, η μακραίωνη ιστορία…

Όπως τονίζει στο CrisisMonitor.gr ο κ. Άγγελος Ζαμάνης, χημικός και γενικός διευθυντής της επιχείρησης, «είμαστε οι μόνοι που δραστηριοποιούμαστε στην περιοχή του θρόνου του Ξέρξη. Στόχος είναι η ανάδειξη ολόκληρης της περιοχής καθώς η αρχαία Άκανθος στην Ιερισσό της Χαλκιδικής ήταν ξακουστός αμπελώνας. Είναι μια μεγάλη πρόκληση και ένα προσωπικό στοίχημα για εμένα, η Domaine Agrovision να αναδείξει τα ιστορικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά της περιοχής, μέσω των προϊόντων που παράγει, αλλά και μέσω της φιλοσοφίας της κυκλικής οικονομίας». 

…και το φύτεμα των μπουκαλιών

Μιλώντας για την υπεδάφια παλαίωση, τονίζει ότι τα μπουκάλια βυθίζονται στο αμμοαργιλώδες κεκλιμένο έδαφος ώστε να… ξεκουραστεί το κρασί και να ωριμάσει σωστά. Πρόκειται για ένα καινούριο «πείραμα», μια δοκιμή που δεν έχει ξαναγίνει σε ελληνικό αμπελώνα.  

Donaine Agrovision υπόγεια παλαίωση κρασιών
Donaine Agrovision υπόγεια παλαίωση κρασιών

Η ιδέα γεννήθηκε μετά από την εξής σκέψη: Όπως ένα μωρό, όταν γεννιέται το δίνουν στην αγκαλιά της μαμάς του, έτσι κι εμείς το δικό μας “παιδί”, όταν το εμφιαλώνουμε και θέλουμε να το παλαιώσουμε, θα ήταν όμορφο να… μεγαλώσει στην “αγκαλιά” της αμπέλου, στη δική του μητέρα, και να το επιστρέψουμε στη ρίζα του». Στην… αγκαλιά της γης, τα μπουκάλια θα παραμείνουν τουλάχιστον για δώδεκα μήνες. 

Και αυτή η διαδικασία συνδέεται με τον περιβαλλοντικό χαρακτήρα της εταιρείας αναφορικά με τη σπατάλη ενέργειας, καθώς πρόκειται για μια οικολογική διαδικασία, εφόσον δεν απαιτείται επιπλέον ενέργεια για τη συντήρηση της θερμοκρασίας του κρασιού, το οποίο θα έχει σταθερή θερμοκρασία μέσα στο έδαφος. 

Αγγελος Ζαμάνης
Ο Άγγελος Ζαμάνηξς, Γενικός Διευθυντής της Agrovision

Ο κ. Ζαμάνης σημειώνει πως έχει γίνει ανάλυση εδάφους, έχει μελετηθεί η πυκνότητα του χώματος ώστε να «αναπνέουν» τα μπουκάλια και να μην λασπώνει το υπέδαφος. Το αμπέλι είναι επισκέψιμο και μπορεί ο καθένας να δει τα μπουκάλια που είναι θαμμένα στα πενήντα εκατοστά κάτω από την επιφάνεια του κτήματος και διακρίνονται από το ειδικό γυαλί που τα καλύπτει. Μια άλλη καινοτομία του οινοποιείου Agrovision είναι η υποβρύχια κάβα, όπου δοκιμάζεται η παλαίωση μέσα στο νερό της θάλασσας. Project που επίσης αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον ως προς το αποτέλεσμά του. 

Παραγωγή ψωμιού και πίτσας από την οινολάσπη

Όπως επισημαίνει ο κ. Ζαμάνης, η εταιρεία επαναχρησιμοποιεί την οινολάσπη, υπο-προϊόν που εκβράζεται κατά τη διαδικασία της οινοποίησης, ως συστατικό για την παραγωγή ψωμιού και πίτσας από τους τοπικούς επιχειρηματίες. Επιπλέον, τα στέμφυλα χρησιμοποιούνται ως ζωοτροφή σε αιγοπρόβατα από τους κτηνοτρόφους.

pizza Agrovision domaine

Όπως ο ίδιος λέει, η Agrovision ιδρύθηκε το 2011 όμως η πρώτη ολοκληρωμένη εμφιάλωση οίνου έγινε πέντε χρόνια αργότερα, το 2016. «Τρία χρόνια μετά, το 2019, έχοντας σταθεροποιήσει τα προϊόντα μας στα ποιοτικά στάνταρ που είχαμε θέσει, ορίσαμε ως στρατηγικό μας στόχο να μπορέσουμε να εκμεταλλευτούμε τα υποπροϊόντα μας». Σύμφωνα με τον ίδιο, παράγει εφτά ετικέτες, premium προϊόντα, χωρίς μαζική παραγωγή, αλλά με τη φινέτσα και την ιδιαίτερη κουλτούρα της περιοχής. 

Όπως σημειώνει, το 80% των κρασιών της Agrovision είναι ερυθρά και το 20% λευκά, ενώ εξάγει πάνω από το 90% της παραγωγής της. 

Ο κ. Ζαμάνης αποφεύγει σκόπιμα τη λέξη «απόβλητο» για όλα τα παράγωγα που περισσεύουν από τη διαδικασία της οινοποίησης, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να δείξει πως η ολιστική προσέγγιση της κυκλικής οικονομίας έχει περάσει στο DNA ολόκληρης της φιλοσοφίας της Domaine Agrovision.

Η εταιρική ευθύνη για το Περιβάλλον

Αναφορικά με τα οφέλη, ο κ. Ζαμάνης στέκεται κατ’ αρχήν στο ηθικό σκέλος. Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις μια ιδέα σου να εφαρμόζεται και ταυτόχρονα να κινητοποιούνται άνθρωποι και επιχειρήσεις και να δημιουργούν νέα ιδιαίτερα και καινοτόμα προϊόντα, τα οποία και προστατεύουν το περιβάλλον αλλά και δημιουργούν κέρδος. Για την Agrovοsion, το όφελος ήταν διττό. Υπήρξε σημαντική αναγνωρισιμότητα και ενδιαφέρον για την δουλειά μας από φορείς, πανεπιστήμια και εμπόρους κρασιού του εξωτερικού.

Επίσης, σημειώνει πως εφαρμόζοντας αυτή την ολιστική οικολογική και βιώσιμη κουλτούρα, μεταλαμπαδεύεται και σε άλλες επιχειρήσεις αυτή η φιλοσοφία, κάτι που έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο μονάδων που λειτουργούν σύμφωνα με τις αρχές της κυκλικής οικονομίας. Ένα δίκτυο επιχειρήσεων που τις συνδέει το αμοιβαίο (οικονομικό και όχι μόνο) όφελος, αλλά και οι κοινές αρχές για το περιβάλλον. 

Κάποια συνεργαζόμενα εστιατόρια και ζαχαροπλαστεία, ήδη παράγουν προϊόντα και τρόφιμα από τα οργανικά παράγωγα της Agrovision. Ψωμί, πίτσα, γλυκίσματα, μπρουσκέτες αλλά και τα Vicko στην Ιερισσό τα οποία χρησιμοποιούν, ακόμη μέρος των ανόργανων υποπροϊόντων, όπως γυάλινες φιάλες, παλιά βαρέλια, ως διακοσμητικά υλικά στην βιτρίνα τους. 

Σχετικά

Tags: content from partnersπράσινη οικονομίαΧαλκιδική
Share34Tweet22Share6Send
Απόστολος Σκουμπούρης

Απόστολος Σκουμπούρης

ΣχετικάΆρθρα

Χωρίς κατηγορία

Ανακαλύψτε το EurolifeSYN+, το καινοτόμο πρόγραμμα που συνδυάζει ασφαλιστική προστασία με εκπτώσεις

19 Σεπτεμβρίου 2023 - Ενημερώθηκε: 20 Σεπτεμβρίου 2023
Δελτία Τύπου

1st INVEST in GREECE Conference

19 Σεπτεμβρίου 2023
Crisis Management

Η Eurolife FFH επενδύει στην εξέλιξη των συνεργατών της και στη Βόρεια Ελλάδα

19 Σεπτεμβρίου 2023
Επόμενο άρθρο
Joe Biden

Άμεση Ανάλυση: Εμπρηστικός Μπάιντεν κατά Πούτιν από την Πολωνία

CNN ο Λευκός Οίκος ανασκευάζει τις δηλώσεις Μπάιντεν για Πούτιν

Γιατί ο Λευκός Οίκος αδειάζει τον Μπάιντεν για Πούτιν

MostPopular

  • Βαρύ πρόστιμο Επ. Ανταγωνισμού σε Μαρινάκη και Alter Ego για… τσαμπουκάδες

    108 shares
    Share 43 Tweet 27
  • Θα πούμε το λάδι… χρυσό! Ράλι στις τιμές και κλοπές ελαιόλαδου

    80 shares
    Share 32 Tweet 20
  • Σκληρή απάντηση Αχτσιόγλου: Απειλεί με μηνύσεις ζητά στήριξη από Κασσελάκη

    110 shares
    Share 44 Tweet 28
  • Τσακαλώτος κατά Κασσελάκη και υπέρ Αχτσιόγλου (ανάρτηση FB)

    54 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Συμφωνία Μητσοτάκη – Ερντογάν σε οδικό χάρτη και για Χάγη

    50 shares
    Share 20 Tweet 13

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
 

Φόρτωση σχόλιων...