• Τελευταία
  • Trending
  • All
phshing

Brand phishing: Οι κυβερνοεγκληματίες προτιμούν DHL

18 Ιανουαρίου 2022
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλάντιμιρ Πούτιν, δήλωσε ότι δέχεται να εξετάσει το σχέδιο εξομάλυνσης στην Ουκρανία που κατέθεσε ο Σι Ζινπίνγκ,

Ο Πούτιν συζητάει το σχέδιο Σι για την Ουκρανία

20 Μαρτίου 2023
Bull VS Bear

Πρώτο crash test θετικό για τις αγορές και το Χ.Α.

20 Μαρτίου 2023
αγωγός πετρελαίου

Μάζεψε τις πρωινές ζημιές το πετρέλαιο

20 Μαρτίου 2023
Εμπορικό έλλειμμα 30,6 δισ. για την Ευρωζώνη - Τα 5,6 δισ. στη Ρωσία

Εμπορικό έλλειμμα 30,6 δισ. για την Ευρωζώνη – Τα 5,6 δισ. στη Ρωσία

20 Μαρτίου 2023
Γερμανία: Σε χαμηλά 17 μηνών ο Δείκτης Τιμών Παραγωγού

Γερμανία: Σε χαμηλά 17 μηνών ο Δείκτης Τιμών Παραγωγού

20 Μαρτίου 2023
Πέφτει το δολάριο - Περιμένουν χαλάρωση της Fed

Πέφτει το δολάριο – Περιμένουν χαλάρωση της Fed

20 Μαρτίου 2023
Μελέτη για την πορεία υλοποίησης των ευρωπαϊκών προγραμμάτων άμεσης χρηματοδότησης στην Ελλάδα κατά την προγραμματική περίοδο 2014-2020,

Μελέτη ΙΟΒΕ: Πόσο ζεστό χρήμα από ΕΕ πήρε η Ελλάδα

20 Μαρτίου 2023

Γρήγορη και εύκολη ασφάλιση κατοικίας για όλους από την COSMOTE  

20 Μαρτίου 2023
Στουρνάρας στο CNBC για επιτόκια και προβλήματα στις τράπεζες

Στουρνάρας στο CNBC για επιτόκια και προβλήματα στις τράπεζες

20 Μαρτίου 2023
Σε εξέλιξη βρίσκεται η πρώτη και ιστορικών διαστάσεων επίσκεψη του Κινέζου προέδρου Σι Ζινίνγκ στη Ρωσία,

Ο Σι στη Ρωσία: Σφυρηλατείται ισχυρός άξονας

20 Μαρτίου 2023

Mega deal Ελλάδας – Τουρκίας στον ΟΗΕ

20 Μαρτίου 2023
Geo Economy on the Mechanism of Golden Cog Gears with Glow Effect. Geo Economy Golden Metallic Cog Gears. 3D Rendering.

Roller coaster οι αγορές – Σημαντικά κέρδη στο κλείσιμο σε Ελλάδα – Ευρώπη

20 Μαρτίου 2023

Παγκόσμιες ενεργειακές προκλήσεις και στρατηγικές για μια Ελλάδα ενεργειακά αυτάρκη και αειφόρο

20 Μαρτίου 2023

Οι αγορές βλέπουν… παγόβουνο! Η Credit Suisse ήταν μόνο η κορυφή

20 Μαρτίου 2023
Weather Report, δελτίο καιρού

Καιρός: Nεφώσεις και άνοδος της θερμοκρασίας

20 Μαρτίου 2023

Έκτακτο: Σε crisis mode οι κεντρικές τράπεζες – Ξεχειλώνουν τα νομισματικά swaps

20 Μαρτίου 2023
Ξεπερνάει τα 3 δισ. δολάρια το deal για την εξαγορά της Credit Suisse από τη UBS, ενώ ενδεικτικό της κρισιμότητας του είναι ότι ανακοινώθηκε σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο πρόεδρος της Ελβετίας!

Credit Suisse: Με 3 δισ. την παίρνει η UBS – Ο πρόεδρος της Ελβετίας ανακοίνωσε το deal

20 Μαρτίου 2023
tzoker.gr

Τζόκερ κλήρωση : Οι τυχεροί αριθμοί σήμερα

19 Μαρτίου 2023
καίγονται λεφτά

Αυτοί χάνουν τα περισσότερα από την Credit Suisse

19 Μαρτίου 2023
risk ahead

Credit Suisse: Διάσωση με bail-in. Στα ύψη τα CDS της UBS

19 Μαρτίου 2023
Αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ

Κρίσεις: Αλλάζει ο διοικητικός κορμός της ΕΛ.ΑΣ

19 Μαρτίου 2023
Στη UBS καταλήγει τελικά η Credit Suisse, μετά από αναθεώρηση της προσφοράς που είχε υποβάλλει η πρώτη που οδήγησε σε διπλασιασμό του αρχικού τιμήματος

Έκλεισε στα 2 δισ. η εξαγορά της Credit Suisse από τη UBS

19 Μαρτίου 2023
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Δευτέρα, 20 Μαρτίου, 2023
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Cyber Security

Brand phishing: Οι κυβερνοεγκληματίες προτιμούν DHL

Γιάννης ΛεοντάρηςΑπόΓιάννης Λεοντάρης
18 Ιανουαρίου 2022
Στις Cyber Security, On the Radar, The Wire
Reading Time: 1 min read
16 1
0
phshing
46
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Το εμπορικό σήμα της DHL πήρε τα «σκήπτρα» του δημοφιλέστερου εμπορικού σήματος που αντιγράφουν οι κυβερνοεγκληματίες, ρίχνοντας από την «κορυφή» μετά από αρκετά χρόνια το σήμα της Microsoft, σύμφωνα με την έκθεση «2021 Q4 Brand Phishing Report» της Check Point Research (CPR).

Σύμφωνα επίσης με την έρευνα, τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης παγιώνουν τη θέση τους μεταξύ των τριών κορυφαίων τομέων προς μίμηση σε απόπειρες phishing, καθώς το WhatsApp και το LinkedIn κατατάσσονται υψηλότερα στη λίστα με τα 10 πιο συχνά μιμούμενα εμπορικά σήματα.

Σχετικάθέματα

TikTok

Tik Tok τέλος για τος Ευρωπαίους αξιωματούχους

28 Φεβρουαρίου 2023

Οι επιχειρήσεις αυξάνουν τις δαπάνες κυβερνοασφάλειας

18 Φεβρουαρίου 2023

Χάκερ παραβίασαν το δίκτυο υπολογιστών του FBI στα γραφεία στη Νέα Υόρκη

17 Φεβρουαρίου 2023

Tα βασικότερα συμπεράσματα της έκθεσης της CPR είναι τα εξής:

  • Το 23% όλων των προσπαθειών phishing το Δ’ τρίμηνο του 2021 σχετιζόταν με την DHL, από μόλις το 9% κατά το Γ’ τρίμηνο.
  • Η Microsoft, η οποία για άλλη μια φορά είχε την πρώτη θέση στην κατάταξη το Γ’ τρίμηνο, αντιπροσωπεύοντας το 29% όλων των προσπαθειών phishing, έπεσε στο 20% των επιθέσεων phishing το Δ’ τρίμηνο.
  • Η FedEx έκανε την εμφάνιση της στην πρώτη δεκάδα της λίστας το Δ’ τρίμηνο του 2021

Το Top 10 προς μίμηση εμπορικών σημάτων το 4ο τρίμηνο του 2021

Τα εμπορικά σήματα κατατάσσονται βάσει της συνολική τους εμφάνισης σε απόπειρες phishing:

  1. DHL (σχετίζεται με το 23% όλων των επιθέσεων phishing παγκοσμίως)
  2. Microsoft (20%)
  3. WhatsApp (11%)
  4. Google (10%)
  5. LinkedIn (8%)
  6. Amazon (4%)
  7. FedEx (3%)
  8. Roblox (3%)
  9. Paypal (2%)
  10. Apple (2%)

Για πρώτη φορά, η DHL κατέλαβε την πρώτη θέση το τέταρτο τρίμηνο, αντικαθιστώντας τη Microsoft ως το εμπορικό σήμα που είναι πιο πιθανό να γίνει στόχος κυβερνοεγκληματιών σε απάτες ηλεκτρονικού «ψαρέματος», καθώς οι δράστες προσπαθούν να επωφεληθούν από τους ευάλωτους διαδικτυακούς καταναλωτές κατά τη διάρκεια της πιο εμπορικής περιόδου του έτους.

Η έκθεση του τέταρτου τριμήνου ενισχύει επίσης μια αναδυόμενη από το τρίτο τρίμηνο τάση που αφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία φαίνεται να εδραιώνουν τη θέση τους μεταξύ των τριών κορυφαίων τομέων προς μίμηση σε απόπειρες phishing. Ενώ το Facebook έπεσε από την πρώτη δεκάδα, το WhatsApp μετακινήθηκε από την 6η θέση στην 3η, αντιπροσωπεύοντας πλέον το 11% όλων των προσπαθειών phishing. Επίσης, το LinkedIn έχει μετακινηθεί από την 8η θέση στην 5η, αντιπροσωπεύοντας πλέον το 8% όλων των επιθέσεων που σχετίζονται με το phishing.

Τί είναι η επίθεση brand phishing;

Σε μια επίθεση ηλεκτρονικού «brand phishing», οι εγκληματίες προσπαθούν να μιμηθούν τον επίσημο ιστότοπο μιας γνωστής μάρκας, χρησιμοποιώντας παρόμοιο όνομα τομέα ή διεύθυνση URL και σχεδιασμό ιστοσελίδας με τον γνήσιο ιστότοπο. Ο σύνδεσμος προς τον ψεύτικο ιστότοπο μπορεί να αποσταλεί σε στοχευμένα άτομα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μηνύματος κειμένου. Ο χρήστης μπορεί να ανακατευθυνθεί κατά τη διάρκεια της περιήγησης στον ιστό ή μπορεί να ενεργοποιηθεί από μια δόλια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα. Ο ψεύτικος ιστότοπος περιέχει συχνά μια φόρμα που αποσκοπεί στην κλοπή των διαπιστευτηρίων των χρηστών, των στοιχείων πληρωμής ή άλλων προσωπικών πληροφοριών.

Στην προσπάθειά τους να κλέψουν τα προσωπικά δεδομένα μας ή να αναπτύξουν κακόβουλο λογισμικό στο μηχάνημα ενός χρήστη, οι εγκληματικές ομάδες συχνά εκμεταλλεύονται τις καταναλωτικές τάσεις μιμούμενες δημοφιλείς μάρκες. Αυτό το τρίμηνο, για πρώτη φορά, είδαμε την παγκόσμια εταιρεία εφοδιαστικής DHL να βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης ως η πιο πιθανή μάρκα που θα μιμηθούν, προφανώς για να επωφεληθούν από την αλματώδη αύξηση του αριθμού των νέων και δυνητικά ευάλωτων online αγοραστών κατά τη διάρκεια της πολυσύχναστης περιόδου λιανικής πώλησης του έτους. 

Ιδιαίτερα οι μεγαλύτεροι σε ηλικία χρήστες, οι οποίοι είναι λιγότερο πιθανό να είναι τεχνολογικά εξοικειωμένοι από τις νεότερες γενιές, αν ψωνίζουν online για πρώτη φορά, μπορεί να μην ξέρουν τι να αναζητήσουν όταν πρόκειται για θέματα όπως τα μηνύματα επιβεβαίωσης παράδοσης ή τις ενημερώσεις παρακολούθησης. Επιπλέον, η αύξηση των περιπτώσεων COVID έχει ως αποτέλεσμα οι άνθρωποι να βασίζονται περισσότερο στην υπηρεσία αποστολής και οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου είναι πιθανό να προσπαθούν να επωφεληθούν από τους ανθρώπους που επιλέγουν να μην κυκλοφορούν στα φυσικά καταστήματα.

Το 4ο τρίμηνο επιβεβαίωσε επίσης αυτό που πολλοί από εμάς περιμέναμε. Ότι τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα εξακολουθούσαν να αποτελούν σε μεγάλο βαθμό στόχο κακόβουλων παραγόντων που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν όσους στηρίζονται περισσότερο σε κανάλια όπως το WhatsApp, το Facebook και το LinkedIn ως αποτέλεσμα της απομακρυσμένης εργασίας και άλλων επιπτώσεων από την πανδημία. 

Δυστυχώς, υπάρχει περιορισμός στο τί μπορούν να κάνουν μάρκες όπως η DHL, η Microsoft και η WhatsApp (οι 3 κορυφαίες σε μίμηση μάρκες κατά το τέταρτο τρίμηνο) για να καταπολεμήσουν τις απόπειρες phishing. Είναι πάρα πολύ εύκολο για τον ανθρώπινο παράγοντα να παραβλέψει πράγματα όπως λανθασμένα domains, τυπογραφικά λάθη, λανθασμένες ημερομηνίες ή άλλες ύποπτες λεπτομέρειες, και αυτό είναι που ανοίγει την πόρτα σε περαιτέρω ζημιές. Η καλύτερη «άμυνα» σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η μεγάλη προσοχή που θα πρέπει να δείχνουν οι χρήστες κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο, αλλά και σε κάθε mail που δέχονται, το οποίο τους προτρέπει να δώσουν προσωπικά δεδομένα, ή να πληρώσουν για κάποιο προϊόν ή υπηρεσία.

Σχετικά

Tags: cyber riskcybercrimehackers
Share18Tweet12Share3Send
Γιάννης Λεοντάρης

Γιάννης Λεοντάρης

ΣχετικάΆρθρα

TikTok
Cyber Security

Tik Tok τέλος για τος Ευρωπαίους αξιωματούχους

28 Φεβρουαρίου 2023
Δελτία Τύπου

Οι επιχειρήσεις αυξάνουν τις δαπάνες κυβερνοασφάλειας

18 Φεβρουαρίου 2023
The Wire

Χάκερ παραβίασαν το δίκτυο υπολογιστών του FBI στα γραφεία στη Νέα Υόρκη

17 Φεβρουαρίου 2023
Επόμενο άρθρο
EMA

EMA: Όχι σε πολύ κοντινές δόσεις των εμβολίων

rape, βιασμός

Ομαδικός βιασμός 24χρονης: Οι τοξικολογικές και ο κίνδυνος για φιάσκο

MostPopular

  • Ο Αντιστράτηγος Λάζαρος Μαυρόπουλος

    Λάζαρος Μαυρόπουλος: Το βιογραφικό του νέου αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ

    359 shares
    Share 143 Tweet 90
  • Ποιοί και γιατί έφαγαν τώρα τον αρχηγό της ΕΛ.Ασ

    265 shares
    Share 106 Tweet 66
  • Οι αγορές βλέπουν… παγόβουνο! Η Credit Suisse ήταν μόνο η κορυφή

    78 shares
    Share 31 Tweet 20
  • Κωνσταντίνος Σκούμας: Το βιογραφικό του νέου αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ

    807 shares
    Share 323 Tweet 202
  • Έκλεισε στα 2 δισ. η εξαγορά της Credit Suisse από τη UBS

    111 shares
    Share 44 Tweet 28

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisismonitor.gr

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}