• Τελευταία
  • Trending
  • All
Η Kaspersky προειδοποιεί για «μολυσμένο» Android app store

Kaspersky: Στις «μονόπλευρες» σχέσεις το «αντίδοτο» στο lockdown

29 Νοεμβρίου 2021
Οι προσδοκίες για τον πληθωρισμό των καταναλωτών στις ΗΠΑ για το επόμενο έτος μειώθηκαν στο 6,2% τον Ιούλιο του 2022,

ΗΠΑ: Μεγάλη μείωση των προσδοκιών για πληθωρισμό

8 Αυγούστου 2022
rebound

Αντίδραση στο Χρηματιστήριο με ράλι στα βαριά χαρτιά

8 Αυγούστου 2022

Δήλωση Μητσοτάκη για ΕΥΠGate: Δεν υπάρχει σκάνδαλο – Τα λάθη και οι αλλαγές

8 Αυγούστου 2022

Διπλάσια μεταλλευτικά τέλη θα αποδοθούν στον Δήμο Αριστοτέλη

8 Αυγούστου 2022
Sales

Οι εκπτώσεις μείωσαν τον πληθωρισμό!

8 Αυγούστου 2022

Deloitte European CFO Survey Spring 2022: Νεφελώδες το οικονομικό κλίμα στην Ευρώπη

8 Αυγούστου 2022
Weather, Καιρός

Καιρός: Ήλιος με σύννεφα

8 Αυγούστου 2022

Αυτή την εβδομάδα οι κρίσιμες ρεβάνς Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού και Άρη στα Κύπελλα Ευρώπης

8 Αυγούστου 2022

Υπέρπτηση τουρκικού UAV πάνω από την Κανδελιούσσα

8 Αυγούστου 2022
Moscow Exchange Board

Ρωσία: Δεν αίρονται τα capital controls – Πάρτι στο Χρηματιστήριο

8 Αυγούστου 2022
Το διάγγελμα του Κυριάκου Μητσοτάκη

Διάγγελμα Μητσοτάκη για ΕΥΠGate: Οι κίνδυνοι μετά τη συγνώμη

8 Αυγούστου 2022
Η οικονομική ατζέντα της εβδομάδας

Week Ahead: Ο πληθωρισμός στις ΗΠΑ και την Ευρωζώνη

8 Αυγούστου 2022
Crude Oil

Σε αναζήτηση τάσης το πετρέλαιο – Οι αντίρροπες δυνάμεις

8 Αυγούστου 2022
χρυσός, gold

ΗΠΑ: Προσδοκίες για νέα 75άρα αύξηση από Fed πιέζουν τον χρυσό

8 Αυγούστου 2022
Υπερδιπλασιάστηκε το εμπορικό πλεόνασμα της Κίνας τον Ιούλιο, υπερβαίνοντας παρασάγγας και τις προβλέψεις των αναλυτών

Κίνα: Έκρηξη στο εμπορικό ισοζύγιο τον Ιούλιο

8 Αυγούστου 2022
coal, άνθρακας, κάρβουνο

Μεγάλη πτώση στην τιμή του άνθρακα

8 Αυγούστου 2022
Crisis, Κρίση

“Στερεοφωνική σφαλιάρα” στο Μαξίμου από Αρμενία και Ουκρανία

7 Αυγούστου 2022
lufthansa strike

Η Lufthansa λύγισε: Αυξήσεις 13-18% με μια μέρα απεργία!

7 Αυγούστου 2022 - Updated On 8 Αυγούστου 2022

Έχει πιάσει ταβάνι το Facebook; – Στοιχεία και δυναμικές

7 Αυγούστου 2022
Warren Buffet

Ο Μπάφετ αλλάζει στρατηγική – Έχει 105 δισ. στο ταμείο!

7 Αυγούστου 2022
Η λωρίδα της Γάζας

Λωρίδα της Γάζας: Έξι παιδιά μεταξύ των 32 νεκρών -Σε δύο ημέρες

7 Αυγούστου 2022
Καταιγίδες

Χαλάει ο καιρός: Συννεφιά και βροχές

7 Αυγούστου 2022
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Δευτέρα, 8 Αυγούστου, 2022
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Cyber Security

Kaspersky: Στις «μονόπλευρες» σχέσεις το «αντίδοτο» στο lockdown

Γιάννης ΛεοντάρηςΑπόΓιάννης Λεοντάρης
29 Νοεμβρίου 2021
Στις Cyber Security, On the Radar, The Wire
Reading Time: 1 min read
16 0
0
Η Kaspersky προειδοποιεί για «μολυσμένο» Android app store

Η Kaspersky προειδοποιεί για «μολυσμένο» Android app store

44
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Μια παγκόσμια μελέτη της εταιρείας ασφαλείας Kaspersky στην οποία έλαβαν μέρος περισσότεροι από 15.000 άνθρωποι από 25 χώρες διαπίστωσε πως λίγο λιγότεροι από τους μισούς (47%) χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πιστεύουν ότι οι influencers που ακολουθούν τους παρέχουν «διαφυγή από την πραγματικότητα». 

Περισσότεροι από ένας στους πέντε (21%) πιστεύουν ότι «θα μπορούσαν να είναι φίλοι» με influencers που ακολουθούν και περίπου το ίδιο ποσοστό (22%) έχει φτάσει στο σημείο να στείλει ένα ιδιωτικό μήνυμα σε κάποιον influencer. Παρά τον, σε μεγάλο βαθμό, εικονικό χαρακτήρα αυτών των σχέσεων, πάνω από ένας στους τρεις (34%) χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν συναντήσει μερικούς από τους influencers που ακολουθούν στην πραγματική ζωή, ενώ στις ΗΠΑ το ποσοστό αυτό αγγίζει το 57%.

Σχετικάθέματα

Έχει πιάσει ταβάνι το Facebook; – Στοιχεία και δυναμικές

7 Αυγούστου 2022
η μητρική του Facebook, Meta Platforms, ανακοίνωσε για πρώτη φορά στην ιστορία της μείωση  εσόδων, για το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

Facebook: Η πρώτη μείωση τζίρου για την Meta!

1 Αυγούστου 2022
Elon Musk

Ανταγωγή Μασκ κατά Twitter για να μην πληρώσει το 1 δισ.

31 Ιουλίου 2022

Κατά τη διάρκεια διαδοχικών lockdown σε ολόκληρο τον πλανήτη, πολλοί άνθρωποι πέρασαν παρατεταμένες περιόδους στο σπίτι, με εικονικούς συντρόφους να αντικαθιστούν τη χαμένη κοινωνική ζωή. Αυτός ο τύπος μονόπλευρης σχέσης ασκεί ιδιαίτερη έλξη σε μεγάλο αριθμό ανθρώπων. Περισσότεροι από επτά στους δέκα (71%) λένε ότι ενημερώνονται από τους influencers που ακολουθούν για θέματα σχετικά με την υγεία, τα χόμπι, τη μόδα και την επικαιρότητα. Σχεδόν το ένα τέταρτο (23%) δηλώνει ότι «εξαρτάται» από το περιεχόμενο των influencers και ένας στους δέκα (10%) δηλώνει ακόμη ότι βιώνει ένα αίσθημα απουσίας όταν δεν ασχολείται με τους influencers.

Πολλοί έχουν επιδιώξει την άμεση επαφή με influencers του διαδικτύου, συνήθως σχολιάζοντας τις αναρτήσεις τους (37%) ή αντιδρώντας στις αναρτήσεις ή τις ιστορίες τους (37%),

Ωστόσο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν σημαντικά για πολλούς ανθρώπους κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με σχεδόν έξι στους δέκα (59%) παγκοσμίως να δηλώνουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρείχαν μια ζωτική σύνδεση για αυτούς κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αυτό το ποσοστό ήταν υψηλότερο μεταξύ των νεότερων ατόμων ηλικίας 18-34 ετών (71%), των οποίων οι κοινωνικές συναναστροφές βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι άνθρωποι στο Βιετνάμ (94%) και τη Νότια Αφρική (79%) είναι οι πιο πιθανό να υποστηρίζουν πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ζωτικού χαρακτήρα σύνδεση για τους ίδιους, αν και το ένα τρίτο των ανθρώπων παγκοσμίως (33%) δηλώνουν ότι έχουν γίνει λιγότερο ανεκτικοί με τους ανθρώπους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

 

Η έρευνα της Kaspersky διαπιστώνει επίσης ότι:

  • Τα δύο τρίτα (63%) των ενηλίκων παγκοσμίως μπορούν να θυμηθούν μια είδηση σχετικά με τις αρνητικές επιπτώσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναφορικά με το απόρρητο των δεδομένων και σχεδόν οκτώ στους δέκα (78%) όσων ανακάλεσαν μια τέτοια είδηση λένε ότι επηρέασε τον τρόπο που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Λίγο περισσότερο από το ένα τρίτο (38%) γνωρίζει κάποιον του οποίου τα προσωπικά δεδομένα έχουν παραβιαστεί, αλλά στα άτομα ηλικία 18 έως 34 ο αριθμός αυτός ξεπερνά το μισό (52%).
  • Συνολικά, τα δύο πέμπτα (41%) των ενηλίκων παγκοσμίως πιστεύουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι θετικά για την κοινωνία και την πολιτική, υπερδιπλάσιος αριθμός από αυτούς που πιστεύουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αρνητικό αντίκτυπο (19%).
  • Όταν χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να νιώθουν ότι «ψυχαγωγούνται» (56%), «συνδέονται» (36%), «είναι χαρούμενοι» (26%) και «αντλούν έμπνευση» (23%). 

Η Kaspersky κυκλοφόρησε επίσης το «ShareAware Hub», όπου οι άνθρωποι μπορούν να βρουν χρήσιμες συμβουλές για το πώς να απολαμβάνουν με ασφάλεια τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ειδικότερα, η Kaspersky έχει εντοπίσει πέντε τύπους συμμετεχόντων στα social media:

  • Savvy Socials – εκείνοι που περιορίζουν τον χρόνο τους στο διαδίκτυο και τις αναρτήσεις στο ελάχιστο.
  • Breezy Posters – εκείνοι που δημοσιεύουν εντατικά σε σχετικά σύντομες περιόδους δραστηριότητας.
  • Oversharers– αυτοί οι άνθρωποι ζουν ουσιαστικά στο διαδίκτυο και δημοσιεύουν σαν… τρελοί.
  • Lurkers – ενδέχεται να περνούν πολύ χρόνο στα social, αλλά είναι εδώ για να σερφάρουν και όχι για να σχολιάσουν.
  • Offliners – αυτά τα άτομα είτε είναι ανενεργά, είτε δεν έχουν εγγραφεί ποτέ ή έχουν διαγράψει πολλούς από τους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Δηλώσεις

Ο Αθανάσιος Μποζίνης, επίκουρος καθηγητής «Παγκόσμιας Πολιτικής Οικονομίας και Νέων Τεχνολογιών – Βιοασφάλειας» στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ανέφερε σχετικά: «Η πανδημία προώθησε σχεδόν μια υποχρεωτική ψηφιοποίηση σε παγκόσμιο οικονομικό, κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο. Η κοινωνική αποστασιοποίηση και η ραγδαία αλλαγή των κοινωνικών σχέσεων, αντικατασταθήκαν υποχρεωτικά από την ευρεία χρήση των  μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως το πλέον βασικό και ασφαλές μέσο για πρόσβαση και συλλογή χρήσιμων πληροφοριών για τον κάθε πολίτη και επιχείρηση – οργανισμό, με στόχο τη σωστή λήψη ατομικών και συλλογικών αποφάσεων. Τα social media, θα συνεχίσουν να αποτελούν βασικό πυρήνα των νέων παγκόσμιων ψηφιακών  εξελίξεων, όμως παράλληλα θα αναδύονται και σοβαρά θέματα ασφάλειας  στο πλαίσιο  της meta-πανδημίας όπως θέματα κυβερνο-ασφάλειας (cyber-biosecurity) και κυβερνο-φυσικής ασφάλειας (cyber physical security)».

 

Ο David Emm, κύριος ερευνητής ασφαλείας για την Kaspersky, σχολίασε από την πλευρά του: «Παρόλο που περισσότεροι από τους μισούς (56%) είναι ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για περισσότερο από μια δεκαετία, πολλοί από εμάς εξακολουθούμε να ψάχνουμε τρόπο να εξισορροπήσουμε μεταξύ των θετικών και των αρνητικών χαρακτηριστικών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τώρα, έχουμε περάσει σε μια νέα εποχή όπου οι εικονικές σχέσεις γίνονται ο κανόνας. Αυτές οι μονόπλευρες σχέσεις οδηγούν συχνά κάποιους να μοιράζονται υπερβολικά πολλές πληροφορίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην προσπάθεια ανάπτυξης αυτών των σχέσεων. Ωστόσο, αυτό μπορεί να προκαλέσει μια μεγάλη γκάμα αρνητικών και απρόβλεπτων συνεπειών – απόπειρες hacking και phishing, doxing και εκφοβισμό, online shaming μεταξύ άλλων – ενώ η λίστα συνεχίζεται». 

«Τα lockdown της περασμένης χρονιάς οδήγησαν πολλούς ανθρώπους προς διαδικτυακές και παρακοινωνικές σχέσεις, αποφεύγοντας με αυτόν τον τρόπο το αίσθημα μοναξιάς και την ανία. Είναι,  ωστόσο, σημαντικό οι άνθρωποι να κατανοήσουν τις συνέπειες του υπερβολικού μοιράσματος προσωπικών πληροφοριών στο διαδίκτυο και να μπορέσουν να υιοθετήσουν μια πιο ισορροπημένη προσέγγιση», καταλήγει ο Emm.

Σχετικά

Tags: cyber riskKasperskySocial MediaVirtual Reality
Share18Tweet11Share3Send
Γιάννης Λεοντάρης

Γιάννης Λεοντάρης

ΣχετικάΆρθρα

Επιχειρήσεις

Έχει πιάσει ταβάνι το Facebook; – Στοιχεία και δυναμικές

7 Αυγούστου 2022
η μητρική του Facebook, Meta Platforms, ανακοίνωσε για πρώτη φορά στην ιστορία της μείωση  εσόδων, για το δεύτερο τρίμηνο του 2022.
Επιχειρήσεις

Facebook: Η πρώτη μείωση τζίρου για την Meta!

1 Αυγούστου 2022
Elon Musk
Επιχειρήσεις

Ανταγωγή Μασκ κατά Twitter για να μην πληρώσει το 1 δισ.

31 Ιουλίου 2022
Επόμενο άρθρο
Ο Ηλίας Μόσιαλος

Μόσιαλος για Omicron: Ό,τι ξέρουμε και τί μπορούμε να κάνουμε

Omicron VS Delta

Omicron: Διαφορετικά συμπτώματα από τη Δέλτα

MostPopular

  • Το διάγγελμα του Κυριάκου Μητσοτάκη

    Διάγγελμα Μητσοτάκη για ΕΥΠGate: Οι κίνδυνοι μετά τη συγνώμη

    492 shares
    Share 197 Tweet 123
  • Παναγιώτης Κοντολέων: Το βιογραφικό του διοικητή της ΕΥΠ

    1675 shares
    Share 670 Tweet 419
  • “Στερεοφωνική σφαλιάρα” στο Μαξίμου από Αρμενία και Ουκρανία

    185 shares
    Share 74 Tweet 46
  • Δήλωση Μητσοτάκη για ΕΥΠGate: Δεν υπάρχει σκάνδαλο – Τα λάθη και οι αλλαγές

    128 shares
    Share 51 Tweet 32
  • Ο Μπάφετ αλλάζει στρατηγική – Έχει 105 δισ. στο ταμείο!

    92 shares
    Share 37 Tweet 23

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisismonitor.gr

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για αυτές τις τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και τους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}