• Τελευταία
  • Trending
  • All
νει τα brands που μιμήθηκαν συχνότερα οι εγκληματίες στον κυβερνοχώρο στις προσπάθειές τους να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες

Check Point: Τα Social Media δόλωμα για phishing

20 Οκτωβρίου 2021
Χάρτης επικινδυνότητας πυρκαγιάς 28/5

Χάρτης επικινδυνότητας πυρκαγιάς 28/5

28 Μαΐου 2022
Meteo για φωτιά στο Σχίνο: Τί έγινε στην πιο καταστροφική φωτιά

Meteo για φωτιά στο Σχίνο: Τί έγινε στην πιο καταστροφική φωτιά

28 Μαΐου 2022
Weather Alert, Έκτακτο Δελτίο Καιρού

ΕΜΥ: Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης του καιρού

28 Μαΐου 2022

ΔΕΗ: Έκτακτος φόρος 200 εκατ. για τα υπερκέρδη

27 Μαΐου 2022
tanker

Το Ιράν κατάσχεσε δύο ελληνικά τάνκερ

27 Μαΐου 2022
Ο Παύλος Μυλωνάς

Μυλωνάς: Μέρισμα από τα κέρδη του 2022

27 Μαΐου 2022
Rally

Πενθήμερο ράλι στο Χρηματιστήριο

27 Μαΐου 2022
Αποκαλυπτικό για την πορεία της παγκόσμιας οικονομίας, τη συγκέντρωση του πλούτου είναι το top10 της λίστας των δισεκατομμυριούχων του Bloomberg,

Το top10 πλουσίων και οι επιδόσεις τους

27 Μαΐου 2022
Ο Παύλος Μυλωνάς

Εθνική Τράπεζα: Δρέπει καρπούς από τον μετασχηματισμό

27 Μαΐου 2022
Τουρισμός

Σημαντικές διακρίσεις για το La Mer Resort & Spa

27 Μαΐου 2022

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Στρατηγικό Συνέδριο “Επιμελώς Επιχειρείν 2022”

27 Μαΐου 2022
Ο Νίκος Δένδιας

Δένδιας: Δεν κάνουμε πίσω από τη Συμφωνία των Πρεσπών

27 Μαΐου 2022
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο

“Κρυπτογραφημένο” μήνυμα Μητσοτάκη σε Ερντογάν

27 Μαΐου 2022
Η τουρκική λίρα υποχώρησε περαιτέρω στα 16,4 ανά USD στα τέλη Μαΐου, πλησιάζοντας στο ιστορικό χαμηλό των 18,4

Τουρκία: Σταθερά τα επιτόκια – Ξύνει πάτο η λίρα

27 Μαΐου 2022
turkey interest rates

Τουρκία: Σταθερά τα επιτόκια -Παροδικός ο πληθωρισμός

27 Μαΐου 2022
OPEC

Με κέρδη κλείνει το πετρέλαιο την εβδομάδα

27 Μαΐου 2022

Ο Ζελένσκι εκβιάζει ανοιχτά τον Ορμπάν – Μπορεί να αντιδράσει η ΕΕ

27 Μαΐου 2022

Κερδοφόρα ξανά η Aegean – Αγχωμένη η διοίκηση

27 Μαΐου 2022
Νεα μείωση επιτοκίων στη Ρωσία

Νεα μείωση επιτοκίων στη Ρωσία

27 Μαΐου 2022
Συρρικνώθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2022 η αμερικανική οικονομία, καθώς ο πληθωρισμός ροκάνισε το διαθέσιμο εισόδημα,

ΗΠΑ: Συρρικνώνεται το ΑΕΠ- Τα στοιχεία

27 Μαΐου 2022
Russian Central Bank

Ρωσία: Νέα μείωση επιτοκίων κατά 300 μβ

27 Μαΐου 2022
ΔΕΗ LOGO

ΔΕΗ: Αντέχει στην κρίση! Προβληματίζει το υψηλό χρέος

27 Μαΐου 2022
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Σάββατο, 28 Μαΐου, 2022
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Cyber Security

Check Point: Τα Social Media δόλωμα για phishing

Γιάννης ΛεοντάρηςΑπόΓιάννης Λεοντάρης
20 Οκτωβρίου 2021
Στις Cyber Security, On the Radar, The Wire
Reading Time: 1 min read
14 1
0
νει τα brands που μιμήθηκαν συχνότερα οι εγκληματίες στον κυβερνοχώρο στις προσπάθειές τους να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες

τα brands που μιμήθηκαν συχνότερα οι εγκληματίες στον κυβερνοχώρο στις προσπάθειές τους να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες

41
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Η Check Point Research (CPR), που αποτελεί το τμήμα έρευνας της Check Point Software Technologies, δημοσίευσε τη νέα έκθεση Brand Phishing Report για το τρίτο τρίμηνο του 2021, η οποία επισημαίνει τα brands που μιμήθηκαν συχνότερα οι εγκληματίες στον κυβερνοχώρο στις προσπάθειές τους να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρωμών ατόμων κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, του Αυγούστου και του Σεπτεμβρίου. 

Ειδικότερα, σύμφωνα με τη μελέτη, το γ’ τρίμηνο η Microsoft παραμένει στην κορυφή ως η μάρκα που αποτελεί τον πιο συχνό στόχο των κυβερνοεγκληματιών, αν και με ελαφρώς χαμηλότερο ποσοστό. Το 29% του συνόλου των αποπειρών phishing χρησιμοποιώντας κάποιο γνωστό brand σχετίζονταν με τον τεχνολογικό γίγαντα, από 45% το β’ τρίμηνο του 2021, καθώς οι φορείς απειλών συνεχίζουν να στοχεύουν σε ευάλωτα, κατανεμημένα εργατικά δυναμικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.  

Σχετικάθέματα

Cyber Crime: Χρονιά ρεκόρ το 2021! - Η έκθεση του FBI

Cyber Crime: Χρονιά ρεκόρ το 2021! – Η έκθεση του FBI

18 Μαΐου 2022
Συνεργασία ENISA και ETSI για την ψηφιακή ασφάλεια της ευρωπαϊκής απόδειξης ταυτότητας

Συνεργασία ENISA και ETSI για την ψηφιακή ασφάλεια της ευρωπαϊκής απόδειξης ταυτότητας

10 Μαΐου 2022

CPR: Το κόστος του ransomware είναι 7 φορές υψηλότερο από τα λύτρα

29 Απριλίου 2022

Η Amazon αντικατέστησε την DHL στη δεύτερη θέση, αντιπροσωπεύοντας το 13% όλων των προσπαθειών phishing έναντι 11% το προηγούμενο τρίμηνο, καθώς οι εγκληματίες προσπαθούν να επωφεληθούν από τις ηλεκτρονικές αγορές ενόψει της περιόδου των διακοπών.

Η έκθεση αποκαλύπτει επίσης ότι, για πρώτη φορά φέτος, τα κοινωνικά δίκτυα ήταν μεταξύ των τριών πρώτων κλάδων που αποτέλεσαν αντικείμενο απομίμησης σε απόπειρες phishing, με το WhatsApp, το LinkedIn και το Facebook να εμφανίζονται στην πρώτη δεκάδα της λίστας με τα πιο μιμούμενα εμπορικά σήματα.

Σε μια επίθεση phishing για ένα εμπορικό σήμα, οι εγκληματίες προσπαθούν να μιμηθούν τον επίσημο ιστότοπο ενός γνωστού εμπορικού σήματος, χρησιμοποιώντας παρόμοιο όνομα τομέα ή διεύθυνση URL και σχεδιασμό ιστοσελίδας με τον αυθεντικό ιστότοπο. Ο σύνδεσμος προς τον ψεύτικο ιστότοπο μπορεί να αποσταλεί σε στοχευμένα άτομα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μηνύματος κειμένου, ο χρήστης μπορεί να ανακατευθυνθεί κατά τη διάρκεια της περιήγησης στον ιστό ή μπορεί να ενεργοποιηθεί από μια απατηλή εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα. Ο ψεύτικος ιστότοπος περιέχει συχνά μια φόρμα που αποσκοπεί στην κλοπή των διαπιστευτηρίων των χρηστών, των στοιχείων πληρωμής ή άλλων προσωπικών πληροφοριών.

Οι κορυφαίες μάρκες phishing

Τα κορυφαία εμπορικά σήματα που κατατάσσονται με βάση τη συνολική τους εμφάνιση σε απόπειρες phishing με εμπορικά σήματα, είναι τα εξής:

  1. Microsoft (σχετίζεται με το 29% όλων των επιθέσεων phishing παγκοσμίως.)
  2. Amazon (13%)
  3. DHL (9%)
  4. Bestbuy (8%)
  5. Google (6%)
  6. WhatsApp (3%)
  7. Netflix (2.6%)
  8. LinkedIn (2.5%)
  9. Paypal (2.3%)
  10. Facebook (2.2%)

Δηλώσεις

«Οι δράστες προσπαθούν συνεχώς να καινοτομούν στις προσπάθειές τους να κλέψουν τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του διαδικτύου υποδυόμενοι κορυφαίες μάρκες. Για πρώτη φορά φέτος, τα κοινωνικά κανάλια έγιναν μία από τις τρεις κορυφαίες κατηγορίες που εκμεταλλεύονται οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου, αναμφίβολα σε μια προσπάθεια να εκμεταλλευτούν τον αυξανόμενο αριθμό ανθρώπων που εργάζονται και επικοινωνούν εξ αποστάσεως μετά την πανδημία»

δήλωσε σχετικά ο Omer Dembinsky, Data Research Group Manager της Check Point Software.

«Δυστυχώς, δεν υπάρχουν πολλά που να μπορούν να κάνουν αυτές οι μάρκες για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση των προσπαθειών phishing. Πολύ συχνά, είναι ο ανθρώπινος παράγοντας που αποτυγχάνει να αντιληφθεί ένα λανθασμένο domain, μια λανθασμένη ημερομηνία ή μια άλλη ύποπτη λεπτομέρεια σε ένα κείμενο ή ένα email. Όπως πάντα, ενθαρρύνουμε τους χρήστες να είναι προσεκτικοί όταν αποκαλύπτουν τα δεδομένα τους και να το σκέφτονται δύο φορές πριν ανοίξουν συνημμένα email ή συνδέσμους, ειδικά email που ισχυρίζονται ότι προέρχονται από εταιρείες όπως η Amazon, η Microsoft ή η DHL, καθώς είναι οι πιο πιθανές για απομίμηση. Μετά τα δεδομένα του τρίτου τριμήνου, θα προτρέπαμε επίσης τους χρήστες να είναι προσεκτικοί όταν πρόκειται για μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλες επικοινωνίες που φαίνεται να προέρχονται από κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook ή το WhatsApp».

Check Point: Τα Social Media δόλωμα για phishing
Check Point: Τα Social Media δόλωμα για phishing

Σχετικά

Tags: Check Pointcyber attackcyber riskcybercrimeCybersecurity
Share16Tweet10Share3Send
Γιάννης Λεοντάρης

Γιάννης Λεοντάρης

ΣχετικάΆρθρα

Cyber Crime: Χρονιά ρεκόρ το 2021! - Η έκθεση του FBI
Cyber Security

Cyber Crime: Χρονιά ρεκόρ το 2021! – Η έκθεση του FBI

18 Μαΐου 2022
Συνεργασία ENISA και ETSI για την ψηφιακή ασφάλεια της ευρωπαϊκής απόδειξης ταυτότητας
Cyber Security

Συνεργασία ENISA και ETSI για την ψηφιακή ασφάλεια της ευρωπαϊκής απόδειξης ταυτότητας

10 Μαΐου 2022
Cyber Security

CPR: Το κόστος του ransomware είναι 7 φορές υψηλότερο από τα λύτρα

29 Απριλίου 2022
Επόμενο άρθρο
OPEC

Διορθώνει το πετρέλαιο εν αναμονή των αποθεμάτων

φυσικό αέριο

Οι μετεωρολόγοι ρίχνουν το φυσικό αέριο στις ΗΠΑ

MostPopular

  • Weather Alert, Έκτακτο Δελτίο Καιρού

    ΕΜΥ: Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης του καιρού

    107 shares
    Share 43 Tweet 27
  • Το Ιράν κατάσχεσε δύο ελληνικά τάνκερ

    97 shares
    Share 39 Tweet 24
  • Εθνική Τράπεζα: Δρέπει καρπούς από τον μετασχηματισμό

    58 shares
    Share 23 Tweet 15
  • “Κρυπτογραφημένο” μήνυμα Μητσοτάκη σε Ερντογάν

    107 shares
    Share 43 Tweet 27
  • Πενθήμερο ράλι στο Χρηματιστήριο

    46 shares
    Share 18 Tweet 12

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisismonitor.gr

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για αυτές τις τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και τους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε προσωπικά δεδομένα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
 

Φόρτωση σχόλιων...