• Τελευταία
  • Trending
  • All
Coca Cola HBC

Η ελληνική Coca Cola αγαπημένο παιδί της μητρικής

13 Αυγούστου 2021

Δικαστική νίκη Χάρβαρντ κατά Τραμπ για την εγγραγή ξένων φοιτητών

23 Μαΐου 2025

Beta Weekender: Οι δασμοί έβαλαν τέλος στο ράλι

23 Μαΐου 2025

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Οι εισαγωγές των ΗΠΑ και της ΕΕ από την Κίνα βουλιάζουν

23 Μαΐου 2025
ναρκοπέδιο

Η κυβέρνηση οδηγεί σε ναρκοπέδιο ΜμΕ και ασφαλιστικές με την υποχρεωτική ασφάλιση

23 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η Ευρώπη θα μιλήσει μετά τις 18:00 για τους δασμούς Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

23 Μαΐου 2025

Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στο επίκεντρο του πρώτου ΟΠΑΠ Forward TALKS

23 Μαΐου 2025
A businessman stands at a border checkpoint at night, with flashing lights highlighting the significance of digital trade and evolving economic regulations in a global context.

Οι κρίσιμες ημερομηνίες για το β εξάμηνο του 2025

23 Μαΐου 2025

OB Streem: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος ο Θρασύβουλος Θ. Μακιός

23 Μαΐου 2025

MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ: Ένα Kick-Off Party που… ηλέκτρισε την Αθήνα

23 Μαΐου 2025

Τελειώνει η διαρθρωτική υστέρηση της Ευρώπης;

23 Μαΐου 2025

Η Euroxx βλέπει άνοδο 15% για ΔΑΑ

23 Μαΐου 2025

Cashflex: Νέα θυγατρική της Printec στην Ελλάδα

23 Μαΐου 2025

Alpha Bank: Πολλαπλές διακρίσεις στα PR Awards 2025

23 Μαΐου 2025

ΙΚΤΙΝΟΣ: Δυναμική παρουσία στις αγορές της ΝΑ Ασίας και της Μ. Ανατολής

23 Μαΐου 2025

Λιανεμπόριο: Στα 16,17 δισ. ευρώ ο τζίρος στο α’ τρίμηνο

23 Μαΐου 2025

Τα 17 εδάφη χωρίς πλήρη κυριαρχία στον σημερινό κόσμο

23 Μαΐου 2025

Το δολάριο σε τροχιά εβδομαδιαίων απωλειών άνω του 1%

23 Μαΐου 2025

Ο χρυσός ενισχύεται εν μέσω ανησυχιών για ΗΠΑ και Μέση Ανατολή

23 Μαΐου 2025

Συνεχίζεται ο διάλογος ΗΠΑ–Κίνας εν μέσω τεχνολογικής και γεωπολιτικής έντασης

23 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς

23 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Σάββατο, 24 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Επιχειρήσεις

Η ελληνική Coca Cola αγαπημένο παιδί της μητρικής

Ψήφος εμπιστοσύνης η εξαγορά στην Αίγυπτο 

Απόστολος ΣκουμπούρηςΑπόΑπόστολος Σκουμπούρης
13 Αυγούστου 2021
Στις On the Radar, The Wire, Επιχειρήσεις
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
31 1
0
Coca Cola HBC
86
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Νέα ισχυρή ψήφος εμπιστοσύνης που επιβεβαιώνει ότι η Coca-Cola Hellenic Bottle Company είναι ένας από τους ισχυρότερους «κρίκους» παγκοσμίως στην ιεραρχία της μεγάλης αμερικανικής πολυεθνικής αποτελεί η μεγάλη εξαγορά στην Αίγυπτο, όπου η πρώτη εξαγόρασε την εμφιαλώτρια εταιρία της μητρικής στη χώρα. 

Πρόκειται για ένα deal επιδοκιμασίας για το management της Coca Cola HBC, καθώς η μητρική της εμπιστεύεται τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μη αλκοολούχων ποτών στην Αφρική, με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης. Η εξαγορά, το τίμημα της οπίας έφθασε στα 427 εκατ. δολ., αφορά το 94,7% της εταιρίας το οποίο κατέχουν σήμερα η The Coca Cola Co., η MAC Beverages Ltd και κάποιοι μικρομέτοχοι. 

Σχετικάθέματα

Piraeus logo rebranding 2024

Η Πειραιώς πούλησε τη θυγατρική διαχείρισης off-site ATM στην Printec

22 Μαΐου 2025
Intralot

Η Intralot διαψεύδει εξαγορά εταιρίας στην Αυστραλία… για την ώρα

21 Μαΐου 2025
Intralot

Intralot: Η ακτινογραφία του deal στην Αυστραλία

20 Μαΐου 2025

Εξασφαλίζοντας παρουσία, μετά τη Νιγηρία, και στην Αίγυπτο, η Coca Cola HBC ελέγχει πλέον το ένα τέταρτο της αγοράς της αφρικανικής ηπείρου, κάτι που αποτελεί εξαιρετική εξέλιξη. Πλέον, η HBC συγκαταλέγεται ήδη ανάμεσα στους πέντε κορυφαίους εμφιαλωτές του συστήματος της Coca Cola, που συνολικά καλύπτουν το 40% των παγκόσμιων πωλήσεων.

Η Αίγυπτος αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μη αλκοολούχων ποτών στην Αφρική σε όρους όγκου, με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης – φέτος η δαπάνη για την κατανάλωση μη αλκοολούχων ποτών αναμένεται να αυξηθεί σχεδόν κατά 9%, ενώ τα επόμενα χρόνια προβλέπεται να επανέλθει στους διψήφιους ρυθμούς αύξησης που καταγράφονταν πριν την πανδημία.

Η πορεία της μετοχής

Η μετοχή της Coca Cola HBC

Τα οφέλη απ’ την κίνηση εισόδου στην αγορά της Αιγύπτου μέσω της συγκεκριμένης εξαγοράς είναι πολλαπλά. Πρώτα απ’ όλα πρόκειται για τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά στην Αφρική, που μαζί με αυτή της Νιγηρίας, καλύπτουν το 25% του πληθυσμού της ηπείρου. Το 2020 η CCBCE είχε καθαρά έσοδα από πωλήσεις ύψους 7,4 δισ. αιγυπτιακών λιρών (401,37 εκατ. ευρώ) και οι πωλήσεις σε όγκο έφθασαν τα 275 εκατ. κιβώτια. Τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας ήταν 135 εκατ. λίρες (7,32 εκατ. ευρώ). 

Εκτόξευση κερδοφορίας, ανησυχίες για τις πρώτες ύλες

Παράλληλα η Coca Cola HBC ανακοίνωσε την Πέμπτη σημαντικά βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα σε σχέση με το εξαιρετικά δύσκολο, λόγω της πανδημίας, πρώτο εξάμηνο του 2020. Ωστόσο, διατηρούνται οι ανησυχίες για την επίδραση των αυξήσεων στο κόστος των πρώτων υλών στην κερδοφορία του ομίλου, καθώς ο διευθύνων σύμβουλος, Ζόραν Μπογκτάνοβιτς δήλωσε στο Reuters ότι τα αυξημένα κόστη πρώτων υλών θα διατηρηθούν και το 2022. 

Η HBC ανακοίνωσε πάντως τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση κερδών εδώ και χρόνια για το πρώτο εξάμηνο του 2021, καθώς οι δεκάδες οικονομίες στις οποίες δραστηριοποιείται βγαίνουν από το τούνελ της κρίσης του Covid-19. Κυρίαρχα στοιχεία που εκτόξευσαν τις πωλήσεις αλλά και την κερδοφορία της Coca-Cola HBC ήταν η εξαιρετική πορεία των νέων προϊόντων με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη, κατηγορία που αποτελεί το κορυφαίο παγκόσμιο trend, ενώ σημαντικά αυξήθηκαν και οι παραδοσιακές κατηγορίες όπως είναι τα αναψυκτικά για ενήλικες και τα ενεργειακά ποτά. Μάλιστα, ο όγκος πωλήσεων των ποτών ενέργειας κατέγραψε αύξηση 66,1%, κυρίως λόγω των καλών επιδόσεων των Monster, Burn και Predator.

Η Coca Cola Company βρίσκεται σε διαδικασία εμπλουτισμού της προϊοντικής της γκάμας με νέας γενιάς αναψυκτικά και ποτά με μειωμένες επιβαρυντικές για την υγεία ουσίες. Συνάμα, η Coca Cola Company έχει κάνει και στρατηγικό άνοιγμα στην αγορά του καφέ μέσω της εξαγοράς της Costa Coffee, ενώ η HBC απέκτησε συμμετοχή στην ιταλική Caffè Vergnano και θα αναλάβει ως το 2022 τη διανομή του premium σήματος καφέ στις χώρες όπου δραστηριοποιείται.

Αποτελέσματα

Φυσικά, καταλυτικό ρόλο στην εξαιρετική επίδοση του ομίλου στο πρώτο εξάμηνο έπαιξε η επαναλειτουργία της εστίασης μετά την πανδημία, σε συνδυασμό με την πολύ καλή πορεία των πωλήσεων στα καταστήματα λιανικής, ενώ σημαντικό ρόλο έπαιξε και το ζεστό κλίμα σε όλες σχεδόν τις αγορές που δραστηριοποιείται.

Έτσι, τα καθαρά συγκρίσιμα κέρδη της Coca Cola HBC το πρώτο εξάμηνο διαμορφώθηκαν στα 235,6 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 82,6% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, ενώ τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 14,7% στα 3,247 δισ. ευρώ, έναντι 2,831 δισ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Το μερίδιο αγοράς σε αξία κατέγραψε αύξηση 50 μονάδων βάσης στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων ποτών, ενώ σημειώθηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 15,9% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης. Οι υψηλές επιδόσεις στο κανάλι της εντός σπιτιού κατανάλωσης διατηρήθηκαν σε συνδυασμό με ανάκαμψη στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης κατά το δεύτερο τρίμηνο.

Επίσης καταγράφηκε βελτίωση στα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, χάρη στις αυξήσεις τιμών που εφαρμόστηκαν σε περισσότερες από το 90% των αγορών που δραστηριοποιείται ο όμιλος, αλλά και στο θετικό μείγμα κατηγορίας προϊόντων, συσκευασίας και καναλιών διανομής.

Πως η Coca Cola HBC κάνει την Ελλάδα διεθνές hub επιχειρήσεων

Tα τελευταία χρόνια, η Coca Cola HBC, υπό την καθοδήγηση της μητρικής, έχει κάνει γεωγραφικό και γεωστρατηγικό hub την Ελλάδα με σημαντικές επενδύσεις, καθιστώντας τη χώρα μας ως το κέντρο των επιχειρήσεων για όλη την ευρύτερη περιοχή. 

Τελευταία κίνηση ήταν η νέα επένδυση που έκανε στη Θεσσαλονίκη δημιουργώντας κέντρο επιχειρηματικών λύσεων Εκκαθάρισης και Τιμολόγησης για χώρες που δραστηριοποιείται η εταιρεία στα Βαλκάνια και τη ΝΑ Ευρώπη, όπου απασχολούνται 50 νέοι εργαζόμενοι. 

Βεβαίως, η μεγαλύτερη επένδυση που έχει κάνει η Coca Cola HBC στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια είναι πάνω στην τεχνολογία και στις ψηφιακές εφαρμογές δημιουργώντας το μεγάλο Data Center αξίας 43 εκατ. ευρώ, ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Μέσω αυτού, το ψηφιακό κέντρο επιχειρήσεων της Coca-Cola Hellenic Bottling Company για 28 χώρες βρίσκεται πλέον στην Ελλάδα. 

Για το Data Center (δημιουργίας ΟΤΕ) εγκαταστάθηκαν περισσότεροι από 500 servers εφαρμογών και βάσεων δεδομένων σε περισσότερους από 70 φυσικούς servers, με αποθηκευτικό χώρο 600TB, οι οποίοι εξυπηρετούν, 24 ώρες το 24ωρο, ολόκληρο το χρόνο, το σύνολο της επιχειρησιακής δραστηριότητας και των λειτουργιών του Ομίλου Coca-Cola HBC σε 28 χώρες! 

“Σκληρές” επενδύσεις

Παράλληλα, προ τριετίας έγινε νέα επένδυση ύψους 8,7 εκατ. ευρώ που αφορούσε την τεχνική υποστήριξη πληροφοριακών συστημάτων της Coca-Cola HBC για 19 χώρες και ολοκληρώθηκε επίσης από τον ΟΤΕ. Η επένδυση διασφάλισε την αδιάλειπτη επιχειρησιακή λειτουργία και δημιούργησε πάνω από 80 νέες θέσεις εργασίας, στις υπηρεσίες υποστήριξης σε θέματα πληροφορικής για 19 χώρες. 

Επίσης, επίσης προ τριετίας η Coca-Cola Τρία Έψιλον εγκαινίασε τη νέα εποχή στο Mega – plant, με νέες γραμμές παραγωγής, μια επένδυση που έφτασε στα 24 εκατ. ευρώ. Πλέον το Mega – plant αποτελεί το μεγαλύτερο ελληνικό εργοστάσιο αναψυκτικών και χυμών διαθέτοντας στην αγορά περισσότερα από 545 προϊόντα. 

Στο εργοστάσιο του Σχηματαρίου, απασχολούνται περισσότεροι από 400 εργαζόμενοι, ενώ εκεί βρίσκονται 17 από τις 24 γραμμές παραγωγής της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην Ελλάδα, με δυνατότητα λειτουργίας 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο. Από εκεί διακινείται το 75% του όγκου πωλήσεων της εταιρείας, εξυπηρετούνται έως και 300 φορτηγά κάθε μέρα, ενώ σ’ όλη την «αλυσίδα» προμηθειών προϊόντων και υλικών, δαπανώνται κοντά στα 80 εκατ. ευρώ ετησίως σε ελληνικές επιχειρήσεις. Από αυτό το εργοστάσιο πραγματοποιείται το 100% της εξαγωγικής δραστηριότητας σε 11 χώρες: Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία, Κόσοβο, Τσεχία, Ουγγαρία, Κύπρο, Ιταλία και Ελβετία, Γερμανία και Η.Π.Α. 

Σχετικά

Tags: Coca-ColaCoca-Cola Τρία ΈψιλονΕξαγορές
Share34Tweet22Share6Send
Απόστολος Σκουμπούρης

Απόστολος Σκουμπούρης

ΣχετικάΆρθρα

Piraeus logo rebranding 2024
On the Radar

Η Πειραιώς πούλησε τη θυγατρική διαχείρισης off-site ATM στην Printec

22 Μαΐου 2025
Intralot
On the Radar

Η Intralot διαψεύδει εξαγορά εταιρίας στην Αυστραλία… για την ώρα

21 Μαΐου 2025
Intralot
On the Radar

Intralot: Η ακτινογραφία του deal στην Αυστραλία

20 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο
frontex baloon

Συναγερμός Frontex για νέο κύμα προσφύγων. Δοκιμάζει zepelin σε Έβρο και Λήμνο

Το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών

Διπλωματικό επεισόδιο Ελλάδας - Τουρκίας για το... Ποντιακό

MostPopular

  • Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

    163 shares
    Share 65 Tweet 41
  • Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έργων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

    78 shares
    Share 31 Tweet 20
  • Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

    52 shares
    Share 21 Tweet 13
  • Ο Σι Ζινπίνγκ μπορεί να κερδίσει τον Τραμπ αρκεί να… παίξει the long game

    49 shares
    Share 20 Tweet 12
  • Οι αγορές ομολόγων δίνουν πόνο… Ο Τραμπ είναι αργά να νιώσει

    60 shares
    Share 24 Tweet 15

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
    Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr