• Τελευταία
  • Trending
  • All
Καρτέλ στις αυτοκινητοβιομηανίες για τις πράσινες τεχνολογίες

Η Mercedes κάρφωσε VW Group και BMW. Πρόστιμα 875 εκατ. από την Κομισιόν

11 Ιουλίου 2021 - Ενημερώθηκε: 17 Ιουλίου 2021

Beta Weekender: Οι δασμοί έβαλαν τέλος στο ράλι

23 Μαΐου 2025

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Οι εισαγωγές των ΗΠΑ και της ΕΕ από την Κίνα βουλιάζουν

23 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η Ευρώπη θα μιλήσει μετά τις 18:00 για τους δασμούς Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

23 Μαΐου 2025

Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στο επίκεντρο του πρώτου ΟΠΑΠ Forward TALKS

23 Μαΐου 2025
A businessman stands at a border checkpoint at night, with flashing lights highlighting the significance of digital trade and evolving economic regulations in a global context.

Οι κρίσιμες ημερομηνίες για το β εξάμηνο του 2025

23 Μαΐου 2025

OB Streem: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος ο Θρασύβουλος Θ. Μακιός

23 Μαΐου 2025

MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ: Ένα Kick-Off Party που… ηλέκτρισε την Αθήνα

23 Μαΐου 2025

Τελειώνει η διαρθρωτική υστέρηση της Ευρώπης;

23 Μαΐου 2025

Η Euroxx βλέπει άνοδο 15% για ΔΑΑ

23 Μαΐου 2025

Cashflex: Νέα θυγατρική της Printec στην Ελλάδα

23 Μαΐου 2025

Alpha Bank: Πολλαπλές διακρίσεις στα PR Awards 2025

23 Μαΐου 2025

ΙΚΤΙΝΟΣ: Δυναμική παρουσία στις αγορές της ΝΑ Ασίας και της Μ. Ανατολής

23 Μαΐου 2025

Λιανεμπόριο: Στα 16,17 δισ. ευρώ ο τζίρος στο α’ τρίμηνο

23 Μαΐου 2025

Τα 17 εδάφη χωρίς πλήρη κυριαρχία στον σημερινό κόσμο

23 Μαΐου 2025

Το δολάριο σε τροχιά εβδομαδιαίων απωλειών άνω του 1%

23 Μαΐου 2025

Ο χρυσός ενισχύεται εν μέσω ανησυχιών για ΗΠΑ και Μέση Ανατολή

23 Μαΐου 2025

Συνεχίζεται ο διάλογος ΗΠΑ–Κίνας εν μέσω τεχνολογικής και γεωπολιτικής έντασης

23 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς

23 Μαΐου 2025

G7: Στοχεύει τις παγκόσμιες ανισορροπίες – Αιχμές κατά Ρωσίας και Κίνας

23 Μαΐου 2025

Ισχυρό Ξεκίνημα για την Premia Properties στο 2025

23 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Crisis Zone Διαφθορά

Η Mercedes κάρφωσε VW Group και BMW. Πρόστιμα 875 εκατ. από την Κομισιόν

Η Μαργκρέτ Βεστάγκερ επέβαλε πρόστιμα για πρακτικές καρτέλ στην έρευνα για πράσινες τεχνολογίες

Δήμητρα ΤζιαΑπόΔήμητρα Τζια
11 Ιουλίου 2021 - Ενημερώθηκε: 17 Ιουλίου 2021
Στις Crisis Zone, On the Radar, The Wire, Διαφθορά, Επιχειρήσεις
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
26 2
0
Καρτέλ στις αυτοκινητοβιομηανίες για τις πράσινες τεχνολογίες

Η Mercedes ΕΕ κάρφωσε VW Group και BMW. Πρόστιμα 875 εκατ. από την Κομισιόν

75
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Την ύπαρξη καρτέλ ανάμεσα στις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και μάλιστα στο πλαίσιο της ανάπτυξης πράσινης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας αναγνώρίζει η Κομισιόν, με την DG Comp να επιβάλλει βαριά, αλλά κυρίως ηχηρά πρόστιμα με στόχο να καταδείξει ότι ούτε οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, δεν παίρνουν free pass.

Η ισχυρή αντιπρόεδρος Ανταγωνισμού, Μαργκέτ Βεστάγκερ, όχι απλά επιβίωσε από την προσπάθεια να απομακρυνθεί από το χαρτοφυλάκιο του Ανταγωνισμού στην ΕΕ, αλλά επανέρχεται για να “δαγκώσει” τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Σχετικάθέματα

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η Ευρώπη θα μιλήσει μετά τις 18:00 για τους δασμούς Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

23 Μαΐου 2025

Από την πλευρά τους, οι αυτοκινητοβιομηανίες επιχείρησαν να εγείρουν θέμα υπονόμευσης της προόδου εξαιτίας των ελέγχων και του πρόσθετου ρίσκου. Οι παροικούνες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν όμως ότι πρόκειται για επρόκειτο για την ύστατη γραμμή άμυνας που είχαν χαράξει τα νομικά γραφεία και οι λομπίστες που είχαν προσλάβει.

Πρόστιμα και προστασία

Συνολικά, η Κομισιόν επάβαλε πρόστιμο 875 εκατ. ευρώ σε VW Group και BMW για τις πρακτικές καρτέλ που εφάρμοσαν στο πλαίσιο της έρευνας και ανάπτυξης τεχνολογίας αντιρρύπανσης. Η VW Group, που διαθέτει την Audi και την Porsche θα πληρώσει πρόστιμο 500 εκατ., ενώ η BMW 375 εκατ.

Η Daimler γλίτωσε το πρόστιμο, καθώς ήταν αυτή που συνεργάστηκε για την απόδειξη της ύπαρξης του καρτέλ με την Επιτροπή. Αυτό είναι και από τα πλέον ενδιάφεροντα σημεία της υπόθεσης, καθώς μια γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κάνει χρήση του κανονισμού για τους μάρτυρες δημοσίου συμφέροντος της ΕΕ και απολαμβάνει πλήρη αμνηστία.

Αν μη τι άλλο, τα Ταμεία της ΕΕ γεμίζουν και η εκτέλεσε του φιλόδοξου προϋπολογισμού καθίσταται ευκολότερη.

Πρόκειται για συμβιβαστική λύση, που συνεπάγεται ότι οι εταιρίες παραδέχονται την ενοχή τους και αποδέχονται την ποινή. Η Κομισιόν, από την πλευρά της δεν θα επιδιώξει περαιτέρω τη συγκεκριμένη υπόθεση.

Ο ρόλος της Μαργκρέτε Βεστάγκερ

Η δανέζα Επίτροπος Ανταγωνισμού και αντιπρόεδρος της Κομισιόν Μαργκρέτ Βεστάγκερ είναι γνωστή για την επιμονή της να αναλαμβάνει δύσκολες και εμβληματικές υποθέσεις. Η ίδια άλλωστε επέβαλε προωτόγνωρα για τα ευρωπαϊκά δεδομένα πρόστιμα σε Google, Apple και άλλα μεγαθύρια.

Κατά την αναδιάρθρωση της Κομισιόν, μετά τις Ευρωεκλογές

Η Μαργρέτ Βεστάγκερ περιγράφει την κατάσταση ως εξής:

«Οι πέντε αυτοκινητοβιομηχανίες Daimler, BMW, Volkswagen, Audi και Porsche διέθεταν την τεχνολογία για τη μείωση επιβλαβών εκπομπών πέρα από αυτό που νόμιμα απαιτείται, σύμφωνα με τα πρότυπα εκπομπών της ΕΕ. Παρόλα αυτά απέφυγαν να ανταγωνιστούν χρησιμοποιώντας το πλήρες δυναμικό αυτής της τεχνολογίας για την απαιτούμενη παρακράτηση των ρύπων, όπως προβλέπεται από τον νόμο. Επομένως, η σημερινή απόφαση αφορά το πώς η νόμιμη τεχνική συνεργασία πήγε στραβά. Και δεν το ανεχόμαστε όταν συνεργάζονται εταιρείες υπέρ αντιμονοπωλιακών πρακτικών. Ο ανταγωνισμός και η καινοτομία στη διαχείριση της ρύπανσης των αυτοκινήτων είναι ουσιαστικής σημασίας για την Ευρώπη για την επίτευξη των φιλόδοξων στόχων της Πράσινης Συμφωνίας. Και αυτή η απόφαση δείχνει πως είμαστε αποφασισμένοι  να λάβουμε τα απαραίτητα μέτρα εναντίον όλων των μορφών σύμπραξης που θέτουν σε κίνδυνο αυτόν τον στόχο. »

Η απάντηση του «καρτέλ»

Το αντεπιχείρημα των κατασκευαστών, στην προσπάθειά τους να αποφύγουν το πρόστιμο, ήταν ότι η υποτιθέμενη συνεννόηση δεν υλοποιήθηκε ποτέ στην πράξη. Αλλά αυτό δεν απέτρεψε την επιβολή προστίμου, καθώς, σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο, η συνεννόηση από μόνη της, ανεξάρτητα από τις πρακτικές συνέπειες που μπορεί να έχει, αποτελεί παράβαση της νομοθεσίας περί ανταγωνισμού.

Όπως επισημαίνει η Επίτροπος Βεστάγκερ, οι κατασκευαστές

«γνώριζαν ότι είχαν την τεχνολογική δυνατότητα να μειώσουν τους ρύπους σε επίπεδα πέρα από εκείνα που απαιτεί η νομοθεσία της ΕΕ και να ανταγωνιστούν μεταξύ τους στο κομμάτι αυτό. Αλλά δεν το έπραξαν, παρά συμφώνησαν να παραμείνουν στα ελάχιστα εκείνα όρια που όριζε η νομοθεσία».

Wistleblower η Daimler 

Με βάση τον κανονισμό περί επιείκιας του 2006, η Daimler έλαβε πλήρη ασυλία, αποφεύγοντας έτσι ένα συνολικό πρόστιμο περίπου 727 εκατ. ευρώ.

Ο όμιλος Volkswagen επωφελήθηκε από τη μείωση του προστίμου, βάσει του κανονισμού περί επιείκειας του 2006. Η μείωση αντικατοπτρίζει το χρονοδιάγραμμα της συνεργασίας και το βαθμό στον οποίο τα στοιχεία που παρέσχε ο όμιλος Volkswagen βοήθησαν την Επιτροπή να αποδείξει την ύπαρξη της σύμπραξης.

Επιπλέον, η Επιτροπή εφάρμοσε μείωση του 10% των προστίμων όλων των μερών βάσει της οδηγίας περί διακανονισμού του 2008 ενόψει της αναγνώρισης της συμμετοχής τους στη σύμπραξη και της ευθύνης τους σε αυτήν την παράβαση.

Ιστορικό

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Επιτροπή έχει ασχοληθεί με τις συγκεκριμένες αυτοκινητοβιομηχανίες. Τον Απρίλιο του 2019, η Επιτροπή εξέδωσε κοινοποίηση αιτιάσεων, κατά τη συνήθη νομοθετική διαδικασία, εναντίον των ομίλων Daimler, BMW και Volkswagen σχετικά με την τεχνική συνεργασία τους για την ανάπτυξη συστημάτων SCR για νέα επιβατικά αυτοκίνητα ντίζελ και σχετικά με τα φίλτρα σωματιδίων Otto (OPF) για τη μείωση των επιβλαβών σωματιδίων από τα καυσαέρια νέων επιβατικών αυτοκινήτων βενζίνης. Τον Φεβρουάριο του 2021, η υπόθεση άλλαξε από τη συνήθη νομοθετική διαδικασία στη διαδικασία διακανονισμού.

Η Επιτροπή αποφάσισε να μην προωθήσει περαιτέρω την υπόθεση σχετικά με τα OPF, καθότι έκρινε ότι τα αποδεικτικά στοιχεία ήταν ανεπαρκή για να αποδείξουν παραβίαση.

Νομοθεσία

Το άρθρο 101 παράγραφος 1 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ) απαγορεύει τα καρτέλ και άλλες περιοριστικές επιχειρηματικές πρακτικές, συμπεριλαμβανομένων των περιορισμών της τεχνικής ανάπτυξης. Το άρθρο 53 παράγραφος 1 της συμφωνίας ΕΟΚ ακολουθεί την ίδια πολιτική.

Η έρευνα της Επιτροπής σε αυτήν την υπόθεση ξεκίνησε με αίτηση βάσει της ανακοίνωσης περί επιείκειας του 2006 που υπέβαλε η εταιρεία Daimler, ακολουθούμενη από αίτηση μείωσης των προστίμων από τον όμιλο Volkswagen.

Πρόστιμα που επιβάλλονται σε επιχειρήσεις που διαπιστώνουν παράβαση των αντιμονοπωλιακών κανόνων της ΕΕ καταβάλλονται στον γενικό προϋπολογισμό της ΕΕ. Συνεπώς, τα πρόστιμα συμβάλλουν στη χρηματοδότηση της ΕΕ και στη μείωση της επιβάρυνσης των φορολογουμένων. Σύμφωνα με το άρθρο 141 παράγραφος 2 της συμφωνίας αποχώρησης ΕΕ-ΗΒ, η υπόθεση αυτή αποτελεί «υπόθεση συνεχούς αρμοδιότητας». Ως εκ τούτου, η ΕΕ επιστρέφει στο Ηνωμένο Βασίλειο το μερίδιό της από το συνολικό ποσό των προστίμων.

«Απαραίτητη» η συνεννόηση σε τεχνικά ζητήματα;

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της DW, ιδιαίτερο στοιχείο είναι ότι για πρώτη φορά το πρόστιμο αφορά συνεννοήσεις για τεχνικά ζητήματα, ενώ μέχρι σήμερα στο στόχαστρο της Κομισιόν βρίσκονταν οι αθέμιτες συμπαιγνίες για τιμολόγηση ή για μελλοντικά μερίδια αγοράς. Αυτό προκαλεί αβεβαιότητα στις μεγάλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες. Γιατί αν απειλούνται με πρόστιμο για μία συνεργασία σε τεχνικό επίπεδο, τότε πώς θα προχωρήσουν τεχνολογίες του μέλλοντος, όπως η αυτόνομη οδήγηση, για τις οποίες κρίνεται απαραίτητη η συνεργασία;

Αποτίμηση

Η συγκεκριμένη έρευνα αποτελεί υπόδειγμα του πως η επιβολή του νόμου περί ανταγωνισμού μπορεί να συμβάλει στην Πράσινη Συμφωνία, διατηρώντας τις ευρωπαϊκές αγορές αποτελεσματικές, δίκαιες και καινοτόμες. Η καινοτομία είναι το κλειδί για την Ευρώπη για την επίτευξη των φιλόδοξων στόχων της Πράσινης Συμφωνίας και ο έντονος ανταγωνισμός είναι το κλειδί για την ανάπτυξη αυτής της καινοτομίας.

Έτσι λοιπόν, για η πρώτη φορά η Επιτροπή καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η συμπαιγνία για την τεχνική ανάπτυξη ισοδυναμεί με σύμπραξη. 

Σχετικά

Tags: DG COMPMERCEDESVWαυτοκίνηταΒιομηχανίαΚομισιόνρίσκο
Share30Tweet19Share5Send
Δήμητρα Τζια

Δήμητρα Τζια

ΣχετικάΆρθρα

On the Radar

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Crisis Zone

Η Ευρώπη θα μιλήσει μετά τις 18:00 για τους δασμούς Τραμπ

23 Μαΐου 2025
Crisis Zone

Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

23 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο
Ο Νίκος Δένδιας και ο Σεργκέι Λαβρόφ

Η Ελλάδα δεν αναγνωρίζει το Sputnik V

Sputnik V

Γαλλικο μπλόκο στο Sputnik V

MostPopular

  • Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

    161 shares
    Share 64 Tweet 40
  • Οι αγορές ομολόγων δίνουν πόνο… Ο Τραμπ είναι αργά να νιώσει

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έργων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

    57 shares
    Share 23 Tweet 14
  • Η Ρωσία είναι απειλή! Τα δίκτυα κατασκοπείας και οι κυβερνοεπιθέσεις που… ξέρουμε

    72 shares
    Share 29 Tweet 18
  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    963 shares
    Share 385 Tweet 241

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr