Στην εποχή της αυτο-απομόνωσης και των περιορισμών, οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην υγεία τους και την προσωπική τους ασφάλεια όταν βγαίνουν ραντεβού, σύμφωνα με μια νέα έρευνα της Kaspersky.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα, τέσσερις στους δέκα (42%) προτιμούν να συναντιούνται προσωπικά με κάποιον που έχει αντισώματα ή πιστοποιητικό εμβολιασμού. Οι καταναλωτές, γενικά, έχουν γίνει πιο ανήσυχοι όταν πρόκειται να συναντήσουν κάποιον δια ζώσης από την αρχή της πανδημίας. Ο αριθμός των ατόμων που δεν συναντούν κανένα από τα διαδικτυακά τους ραντεβού offline έχει υπερδιπλασιαστεί (από 16% σε 35%).
H πανδημία έχει αλλάξει σημαντικά πολλές από τις καθημερινές μας δραστηριότητες και οι γνωριμίες δεν αποτελούν εξαίρεση. Κατά τη διάρκεια των αναγκαστικών περιόδων αυτο-απομόνωσης, οι άνθρωποι πέρασαν περισσότερο χρόνο σε εφαρμογές γνωριμιών και ο αριθμός των χρηστών των εφαρμογών αυτών μεγαλώνει.
Η απαίτηση να δούμε μια πιθανή ημερομηνία εμβολιασμού είναι προφανής αντίκτυπος της πανδημίας, ωστόσο, η συνάντηση μιας διαδικτυακής γνωριμίας προσωπικά φαίνεται να εντείνει την ανησυχία πιθανής μόλυνσης. Συνολικά, το 50% των χρηστών νιώθουν αγχωμένοι ή ανασφαλείς (18%) όταν πρόκειται να βγουν ραντεβού offline για πρώτη φορά, σύμφωνα με την έρευνα.
Προκειμένου να μετριαστούν ορισμένες ανησυχίες, η πλειονότητα (72%) αυτών που χρησιμοποιούν διαδικτυακές ιστοσελίδες γνωριμιών και εφαρμογές θέλουν πρώτα να μιλήσουν τηλεφωνικά ή μέσω βίντεο με το ραντεβού τους προτού συμφωνήσουν να συναντηθούν.
Η έρευνα
Τον Ιούνιο του 2021 η Kaspersky ανέθεσε στη Sapio να πραγματοποιήσει διαδικτυακή έρευνα στην οποία συμμετείχαν πάνω από 18.000 ερωτηθέντες, για να διερευνήσει τον ρόλο των εφαρμογών γνωριμιών και της τρέχουσας κατάστασης της τεχνολογίας και των σχέσεων. Το δείγμα περιελάμβανε 2.000 ερωτηθέντες από το Ηνωμένο Βασίλειο, 1.000 από τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ολλανδία και 500 από: Ελβετία, Αυστρία, Τσεχία, Ουγγαρία, ΗΑΕ, Νότια Αφρική, Τουρκία, Αίγυπτο, Κίνα, Ιαπωνία, Ινδία, Αυστραλία, Ινδονησία, Βραζιλία, Κολομβία, Χιλή, Περού, Αργεντινή, Μεξικό και Ρωσία.