• Τελευταία
  • Trending
  • All
Ερευνα upstream

Έρευνα: Η πανδημία επιταχύνει το ψηφιακό μετασχηματισμό το 2021 

28 Ιανουαρίου 2021

Οι cyber-σταυροφόροι του Βατικανού

13 Μαΐου 2025

Το δολάριο κρατάει, το γιουάν απογειώνεται μετά το deal ΗΠΑ–Κίνας

13 Μαΐου 2025

ΔΕΗ: Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο RAIDO

13 Μαΐου 2025

Τέμπη: Στον ανακριτή το πόρισμα του ΕΜΠ για την έκρηξη

13 Μαΐου 2025
Bitcoin

Κρυπτονομίσματα: Η ασφάλεια είναι η πραγματική πρόκληση

13 Μαΐου 2025

Επτά χρόνια LEARNING FOR LIFE: Η DIAGEO στηρίζει τον HORECA

13 Μαΐου 2025

Ποιά επαγγέλματα δουλεύουν… εξ αποστάσεως

13 Μαΐου 2025

Σε υψηλό 7 εβδομάδων το Χρηματιστήριο της Σαγκάης με… μικρή άνοδο

13 Μαΐου 2025
χρυσός, gold

Η Σινο-αμερικανική ανακωχή 90 ημερών πιέζει τον χρυσό

13 Μαΐου 2025

ΔΑΑ: Μεικτή εικόνα στο τρίμηνο – σταθερά έσοδα και κίνηση, πίεση στα καθαρά κέρδη

13 Μαΐου 2025
ω

Λιβύη: Σφοδρές συγκρούσεις ένοπλων ομάδων στην Τρίπολη

13 Μαΐου 2025

Ο Μερτς περιμένει τον Μητσοτάκη με …νάρκες

13 Μαΐου 2025
Χαρακτηριστικά και υφή ανοχτού πολέμου έχει αποκτήσει η σύγκρουση που ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου από τη Λωρίδα της Γάζας

Ο ισραηλινός στρατός βομβάρδισε το νοσοκομείο Νάσερ στη Λωρίδα της Γάζας

13 Μαΐου 2025

Σεισμική δόνηση μεγέθους 4,6 Ρίχτερ μεταξύ Σαντορίνης και Αμοργού

13 Μαΐου 2025

Άστατος καιρός σήμερα με βροχές και καταιγίδες

13 Μαΐου 2025
Ο συνωστισμός στο Σουέζ από το διάστημα

Αίγυπτος: Εκπτώσεις στη Διώρυγα του Σουέζ για να επανέλθει η κίνηση

13 Μαΐου 2025

ΑΑΔΕ: 48ωρο λουκέτο σε γνωστό «αστεράτο» εστιατόριο στην Αθήνα

12 Μαΐου 2025
trader

Οι αγορές πανηγυρίζουν, αλλά οι αναλυτές προειδοποιούν ότι η ζημιά έχει… γίνει

12 Μαΐου 2025

Η Εθνική έδιωξε 700 εκατ. κόκκινα από τον ισολογισμό της με το Frontier ΙΙΙ

12 Μαΐου 2025

Προς συνάντηση Πούτιν – Ζελένσκι στην Τουρκία… Σφήνα Τραμπ

12 Μαΐου 2025

Συνάντηση Μητσοτάκη – Μερτς την Τρίτη στη Γερμανία

12 Μαΐου 2025

Συμφωνίες Μητσοτάκη – Μελόνι: 2 δισ. για ενεργειακή διασύνδεση και 760 εκατ. στα τρένα

12 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Τρίτη, 13 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Δελτία Τύπου

Έρευνα: Η πανδημία επιταχύνει το ψηφιακό μετασχηματισμό το 2021 

NewsRoomΑπόNewsRoom
28 Ιανουαρίου 2021
Στις Δελτία Τύπου
Χρόνος ανάγνωσης2 mins read
20 1
0
Ερευνα upstream
56
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Το 75% των παρόχων τηλεπικοινωνιών επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους μετά την άνευ προηγουμένου ζήτηση που προκλήθηκε από την πανδημία του Covid-19, σε παγκόσμιο επίπεδο. Σχεδόν το 65% των εταιρειών τηλεπικοινωνιών έχουν αναπτύξει τον οδικό χάρτη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.

Ωστόσο, οι πάροχοι εξακολουθούν να στηρίζονται στα παραδοσιακά κανάλια για την πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, αναγνωρίζοντας, όμως, ταυτόχρονα την αξία που μπορούν να δημιουργήσουν οι ψηφιακές πωλήσεις. 

Σε αυτά τα συμπεράσματα καταλήγει η νέα διεθνής έρευνα που εκπόνησε για λογαριασμό της κορυφαίας εταιρείας τεχνολογίας Upstream το Technology Innovation Council (TIC). Η έρευνα που έχει τίτλο “The Road to Digital” εξετάζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των παρόχων τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, αλλά και τον τρόπο που οι εταιρείες του κλάδου προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες ώστε να δημιουργήσουν αξία και να βελτιώσουν το ρυθμό ανάπτυξής τους. 

Σχετικάθέματα

ΔΕΗ: Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο RAIDO

13 Μαΐου 2025

Η Vertical ανακοινώνει υβριδικό αεροταξί και εξετάζει είσοδο στην άμυνα

12 Μαΐου 2025

Athex TEch Summit 2025: Οι ηγέτες της επόμενης μέρας συζητούν

11 Μαΐου 2025

 

Ήρωες της συνδεσιμότητας

«Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών σε όλο τον κόσμο δούλεψαν ασταμάτητα ώστε να ανταποκριθούν σε μία άνευ προηγουμένου ζήτηση συνδεσιμότητας προκειμένου να παραμείνουν τομείς της οικονομίας λειτουργικοί και οι εργαζόμενοι να μπορέσουν να δουλέψουν από τα σπίτια τους. Ταυτόχρονα, οι πάροχοι υποστήριξαν την πρόσβαση στην ενημέρωση -ειδικά στο κρίσιμο ζήτημα της δημόσιας υγείας-, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά και την online διασκέδαση», δήλωσε ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream. «Αυτό τους ώθησε να εντείνουν και να επιταχύνουν τα πλάνα για το δικό τους ψηφιακό μετασχηματισμό», προσέθεσε. 

 

Οι ευκαιρίες και τα εμπόδια της ψηφιοποίησης

Στην έρευνα της Upstream σημειώνεται ότι οι πάροχοι σε όλες τις αγορές αναγνωρίζουν τα ακόλουθα σημεία ως τα σημαντικότερα οφέλη που προκύπτουν από τον ψηφιακό μετασχηματισμό για τις επιχειρήσεις τους, με την εξής σειρά: 

  1. Μείωση κόστους– 66%
  2. Βελτιωμένη εμπειρία καταναλωτή – 59%
  3. Αύξηση εσόδων – 46%
  4. Αποτελεσματικότητα μέσω των αυτοματισμών – 39%, και 
  5. Αποτελεσματικότερο marketing – 27%.

 

Ταυτόχρονα, οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αναγνωρίζουν σε αυτή τη διαδικασία είναι:

  1. Η ενσωμάτωση των νέων λύσεων με την υπάρχουσα τεχνολογία και πλατφόρμες – 73%
  2. Η ψηφιακή ασφάλεια και τα δεδομένα – 54%
  3. Το κόστος των νέων λύσεων – 46%
  4. Η απόδοση της επένδυσης (ROI) – 43%
  5. Η τεχνογνωσία  των στελεχών τους – 34%.

«Αυτές οι ανησυχίες είναι απολύτως δικαιολογημένες. Πώς μπορείς, για παράδειγμα, να βελτιώσεις την εμπειρία του καταναλωτή όταν του προσφέρεις τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει μια συναλλαγή online, ενώ την ίδια στιγμή δεν μπορείς να εγγυηθείς την ασφάλεια της διαδικτυακής συναλλαγής; Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών θα πρέπει να ξεπεράσουν προβλήματα όπως την αδράνεια που χαρακτηρίζει τους μεγάλους οργανισμούς και να περάσουν στη δράση στοχεύοντας σε έξυπνες και γρήγορες λύσεις», σημειώνει ο Δημήτρης Μανιάτης.    

 

Πραγματοποιούνται online πωλήσεις στις τηλεπικοινωνίες; 

Χαρακτηριστική είναι η εξάρτηση των παρόχων από τα παραδοσιακά κανάλια πώλησης. Μέσα σε μια χρονιά με συνεχή lockdown και κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών πράγματι μετέφεραν τις πωλήσεις τους στο online περιβάλλον. Ωστόσο, πάνω από το 70% των εταιρειών διεθνώς δηλώνει ότι τα έσοδά τους προέρχονται κυρίως από τα φυσικά καταστήματα και τα τηλεφωνικά κέντρα.  

«Όμως οι ψηφιακές πωλήσεις είναι λιγότερο δαπανηρές σε σχέση με τα καταστήματα και τα τηλεφωνικά κέντρα, έχουν αποδεδειγμένα υψηλότερα ποσοστά επιτυχίας και επιτρέπουν ακριβέστερη στόχευση  σε σχέση με τα παραδοσιακά κανάλια», σημειώνει ο Κώστας Καστάνης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream. «Οι καταναλωτές είναι ήδη online και κάποιοι από αυτούς δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα φυσικά καταστήματα, ακόμα και μετά το τέλος της πανδημίας», προσέθεσε ο Κώστας Καστάνης.

 

Ενισχύοντας το επιχείρημα υπέρ των ψηφιακών καναλιών, η έρευνα σημειώνει τη δυνατότητα των εταιρειών να χρησιμοποιούν πολλαπλά κανάλια ώστε να προσεγγίσουν τους πελάτες τους -SMS, RCS, e-mail, push notifications κ.τ.λ.- ως βασικό πλεονέκτημα. Οι καμπάνιες μπορούν να παραμετροποιηθούν ενώ με τη βοήθεια των analytics και των τεστ η εμπειρία του καταναλωτή μπορεί συνεχώς να βελτιώνεται.

 

Η γη δεν είναι επίπεδη

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι στην Αμερική (ΗΠΑ & Καναδάς) οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών έχουν το υψηλότερο ποσοστό στον κόσμο εσόδων προερχόμενο από τα ψηφιακά κανάλια (45%), ακολουθούμενες από τις χώρες της Ασίας/Ειρηνικού (όπου χώρες όπως η Ιαπωνία και η Σιγκαπούρη πρωτοπορούν) (39%). Στην Μέση Ανατολή/Αφρική οι πωλήσεις μέσω των παραδοσιακών καναλιών κυριαρχούν (το 72% των εσόδων) ενώ στη Λατινική Αμερική το 100% των εταιρειών δηλώνει ότι τα έσοδά τους βασίζονται πρωτίστως στα φυσικά κανάλια πώλησης. Οι Ευρωπαίοι πάροχοι βρίσκονται κάπου στη μέση (57% έχουν μεταπηδήσει στα ψηφιακά κανάλια και το 29% των εσόδων τους προέρχεται από τις ψηφιακές πωλήσεις).   

«Η γη δεν είναι επίπεδη. Οι διαφορές είναι προφανείς. Καθώς η λεγόμενη «νέα κανονικότητα» διαμορφώνεται και εγκαθίσταται, εκατομμύρια άνθρωποι θα εξαρτώνται από τις κινητές συσκευές τους για την εργασία, τη διασκέδαση και την επικοινωνία τους. Δεν θα υπάρξει καλύτερη στιγμή για τους παρόχους, ιδιαίτερα τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, να εντατικοποιήσουν τις προσπάθειές τους για ουσιαστικές λύσεις που θα επιτρέψουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, άμεσα», σημειώνει ο Κώστας Καστάνης.

 

Σχετικά με την έκθεση και την έρευνα

Η μελέτη “The Road to Digital: How telcos are migrating from physical to digital to broaden revenue in 2021 and beyond” διεξήχθη από το Technology Innovation Council (TIC), μετά από τη σχετική ανάθεση της Upstream.

Σχετικά

Tags: ΤεχνολογίαΤηλεπικοινωνίες
Share22Tweet14Share4Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

On the Radar

ΔΕΗ: Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο RAIDO

13 Μαΐου 2025
On the Radar

Η Vertical ανακοινώνει υβριδικό αεροταξί και εξετάζει είσοδο στην άμυνα

12 Μαΐου 2025
On the Radar

Athex TEch Summit 2025: Οι ηγέτες της επόμενης μέρας συζητούν

11 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο
Box

Χωρίς γάντια η αντιπαράθεση AstraZeneca - ΕΕ

Coronavirus, κορονοϊός

Κορονοϊός: Ανησυχία για τη θετικότητα και τη μετάλλαξη

MostPopular

  • Αστυνομία, ΓΑΔΑ

    Αυτοπυροβολήθηκε αστυνομικός στη ΓΑΔΑ

    92 shares
    Share 37 Tweet 23
  • Τα datacenters απειλούν να “στραγγίσουν”… ακόμα και την Αθήνα

    109 shares
    Share 44 Tweet 27
  • Συμφωνίες Μητσοτάκη – Μελόνι: 2 δισ. για ενεργειακή διασύνδεση και 760 εκατ. στα τρένα

    63 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Ο Μερτς περιμένει τον Μητσοτάκη με …νάρκες

    56 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Προς συνάντηση Πούτιν – Ζελένσκι στην Τουρκία… Σφήνα Τραμπ

    51 shares
    Share 20 Tweet 13

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr