• Τελευταία
  • Trending
  • All

Προϋπολογισμός Sci-fi για το 2021! Οι “διαστημικές” προβλέψεις

5 Οκτωβρίου 2020

ΔΕΗ: Έκτακτος φόρος 200 εκατ. για τα υπερκέρδη

27 Μαΐου 2022
tanker

Το Ιράν κατάσχεσε δύο ελληνικά τάνκερ

27 Μαΐου 2022
Ο Παύλος Μυλωνάς

Μυλωνάς: Μέρισμα από τα κέρδη του 2022

27 Μαΐου 2022
Rally

Πενθήμερο ράλι στο Χρηματιστήριο

27 Μαΐου 2022
Αποκαλυπτικό για την πορεία της παγκόσμιας οικονομίας, τη συγκέντρωση του πλούτου είναι το top10 της λίστας των δισεκατομμυριούχων του Bloomberg,

Το top10 πλουσίων και οι επιδόσεις τους

27 Μαΐου 2022
Ο Παύλος Μυλωνάς

Εθνική Τράπεζα: Δρέπει καρπούς από τον μετασχηματισμό

27 Μαΐου 2022
Τουρισμός

Σημαντικές διακρίσεις για το La Mer Resort & Spa

27 Μαΐου 2022

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Στρατηγικό Συνέδριο “Επιμελώς Επιχειρείν 2022”

27 Μαΐου 2022
Ο Νίκος Δένδιας

Δένδιας: Δεν κάνουμε πίσω από τη Συμφωνία των Πρεσπών

27 Μαΐου 2022
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο

“Κρυπτογραφημένο” μήνυμα Μητσοτάκη σε Ερντογάν

27 Μαΐου 2022
Η τουρκική λίρα υποχώρησε περαιτέρω στα 16,4 ανά USD στα τέλη Μαΐου, πλησιάζοντας στο ιστορικό χαμηλό των 18,4

Τουρκία: Σταθερά τα επιτόκια – Ξύνει πάτο η λίρα

27 Μαΐου 2022
turkey interest rates

Τουρκία: Σταθερά τα επιτόκια -Παροδικός ο πληθωρισμός

27 Μαΐου 2022
OPEC

Με κέρδη κλείνει το πετρέλαιο την εβδομάδα

27 Μαΐου 2022

Ο Ζελένσκι εκβιάζει ανοιχτά τον Ορμπάν – Μπορεί να αντιδράσει η ΕΕ

27 Μαΐου 2022

Κερδοφόρα ξανά η Aegean – Αγχωμένη η διοίκηση

27 Μαΐου 2022
Νεα μείωση επιτοκίων στη Ρωσία

Νεα μείωση επιτοκίων στη Ρωσία

27 Μαΐου 2022
Συρρικνώθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2022 η αμερικανική οικονομία, καθώς ο πληθωρισμός ροκάνισε το διαθέσιμο εισόδημα,

ΗΠΑ: Συρρικνώνεται το ΑΕΠ- Τα στοιχεία

27 Μαΐου 2022
Russian Central Bank

Ρωσία: Νέα μείωση επιτοκίων κατά 300 μβ

27 Μαΐου 2022
ΔΕΗ LOGO

ΔΕΗ: Αντέχει στην κρίση! Προβληματίζει το υψηλό χρέος

27 Μαΐου 2022
Βασίλης Ψάλτης

Alpha Bank: Ολιστική βελτίωση μεγεθών

26 Μαΐου 2022

Ενημέρωσαν Μητσοτάκη για αντιπυρικά μέτρα: Ποιοί έρχονται και ποιοί δεν… έρχονται

26 Μαΐου 2022
Χρηματιστήριο traders

Ράλι αντίδρασης στο ΧΑ – +11,44% οι τράπεζες στο 5ήμερο 

26 Μαΐου 2022
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Σάββατο, 28 Μαΐου, 2022
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Crisis Zone Ελληνική κρίση

Προϋπολογισμός Sci-fi για το 2021! Οι “διαστημικές” προβλέψεις

Finance & Banking IntelligenceΑπόFinance & Banking Intelligence
5 Οκτωβρίου 2020
Στις Crisis Zone, Ελληνική κρίση, Πολιτική & Οικονομία
Reading Time: 1 min read
23 0
0
63
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Τρία εναλλακτικά σενάρια περιλαμβάνει ο προϋπολογισμός του 2021 που κατέθεσε η ελληνική κυβέρνηση στη Βουλή, τα οποία προβλέπουν ανάπτυξη από 4,5 έως 7,5%. Η κυβέρνηση, όπως προκύπτει από το προσχέδιο του προϋπολογισμού, σκοπεύπει να περιορίσει το επεκτατικό της αποτύπωμα στην οικονομία κατά 7 δισ., εν συγκρίσει με το 2020, ευελπιστώντας μεγάλο μέρος του κενού να καλυφθεί από την εισροή κοινοτικών κονδυλίων.

Τα σενάρια του προϋπολογισμού, ωστόσο, παραπέμπουν σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας, καθώς οι παραδοχές και οι προβλέψεις δεν συνηγορούν, ενώ η επίτευξη των στόχων επαφίεται στα κοινοτικά κονδύλια. Οι πολλαπλασιαστές είναι υπεραισιόδοξοι και κινούνται στα όρια του wishful thinking. Εν συνόλω, η κυβέρνηση, έχει προσδοκίες και στόχους, το σχέδιο επίτευξης όμως, δεν αντανακλά την πραγματικότητα.

Σχετικάθέματα

Ενημέρωσαν Μητσοτάκη για αντιπυρικά μέτρα: Ποιοί έρχονται και ποιοί δεν… έρχονται

26 Μαΐου 2022
Δένδιας - Γκουτιέρες

Η Ελλάδα απαντά στην Τουρκία: Επιστολή 12 σημείων στον ΟΗΕ

26 Μαΐου 2022
Κομισιόν

Σε νέο είδος… εποπτείας η Ελλάδα

23 Μαΐου 2022

Στον προϋπολογισμό προβλέπεται δραστική αντιστροφή της δημοσιονομικής εικόνας το 2021, περιορίζοντας το έλλειμμα από το 9-10% στο 1%(!), εν μέσω κρίσης. Ταυτόχτονα, προβλέπει αύξηση των κρατικών εσόδοων από φόρους, ισόποση με την ανάπτυξη της οικονομίας.

Συνολικά, η κυβέρνηση θα μειώσει τις δαπάνες, σε ετήσια βάση κατά, 7 δισ., 4,5 δισ. σε καθαρή βάση, ενώ επιπλέον 2,5 δισ. από τις υπολογισθείσες αφορούν εξοπλιστικά. Σε αντιδιαστολή, ακόμα και στο καλύτερο σενάριο της εισροής 5,5 δισ. κοινοτικών πόρων, μένει ένα κενό της τάξης του 1,5 δισ.

Ο προϋπολογισμός υπολογίζει επέκταση της οικονομίας διπλάσια από αναπτυξιακά κεφάλαια που θα επενδυθούν, σενάριο που θεωρείται υπερ-φιλόδοξο.

Από τις παραδοχές του προϋπολογισμού, επίσης, προκύπτει ότι το 2021, τα έσοδα θα αυξηθούν από έμμεσους φόρους, λόγω της αναθέρμανσης της κατανάλωσης και από τη φορολογία εισοδήματος, λόγω της μείωσης ανεργίας. Αντιθέτως, οι φόροι κεφαλαίου, που αφορούν επενδύσεις θα είναι μειωμένοι.

Τα σενάρια

Το βασικό σενάριο για το 2021 προβλέπει ανάπτυξη 5,5% που ενδέχεται να διαμορφωθεί στο 7,5% εφόσον καταφτάσουν και αξιοποιηθούν οι πόροι του ταμείου Ανάπτυξης και του React EU (συνολικά 5,5 δισ. ευρώ). Στο δυσμενές σενάριο για το εξέλιξη της πανδημίας, είτε εντός του 2020 είτε στο δεύτερο τρίμηνο του 2021, η ανάπτυξη στο επόμενο έτος θα περιοριστεί ως ποσοστό του Α.Ε.Π. στο 4,5% – 5%. Φέτος αναμένεται ύφεση 8,2%, όσο περίπου είχες εκτιμηθεί και στην αρχή της πανδημίας.

Η ανάκαμψη η οποία προβλέπεται για το 2021 θα στηριχτεί από τα μέτρα μείωσης του φορολογικού και ασφαλιστικού βάρους και ενθάρρυνσης της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας, που περιλαμβάνονται στον προϋπολογισμό του 2021.

Πρωτογενές έλλειμμα

Στον προϋπολογισμό του 2021 διατηρείται, για λόγους ασφάλειας, το ειδικό αποθεματικό που δημιουργήθηκε το 2020 για τον Covid-19, ώστε να υπάρχει δυνατότητα αντιμετώπισης αναγκών που μπορεί να δημιουργηθούν τόσο από τις υγειονομικές όσο και από τις οικονομικές πτυχές της παν-δημίας τους πρώτους μήνες του 2021. Οι ανάγκες αυτές και οι συνέπειες της ύφεσης του 2020 οδηγούν σε πρόβλεψη πρωτογενούς ελλείμματος ύψους 1% για το 2021, ποσοστό που συνδυάζει τη συνέχιση της επεκτατικής δημοσιονομικής πολιτικής με την αναγκαία όμως σύνεση που απαιτεί η διασφάλιση της μακροχρόνιας ισορροπίας της ελληνικής οικονομίας. Το ποσοστό αυτό θα επιδεινωθεί και θα κινηθεί στην περιοχή του 3% στην περίπτωση του δυσμενούς μακροοικονομικού σεναρίου.

Φέτος το πρωτογενές αποτέλεσμα της Γενικής Κυβέρνησης εκτιμάται ότι σε όρους Ενισχυμένης Εποπτείας θα διαμορφωθεί σε έλλειμμα ύψους 10.643 εκατ. ευρώ ή 6,23% του ΑΕΠ. Σε όρους ESA εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί σε έλλειμμα ύψους 9.723 εκατ. ευρώ ή 5,7% του ΑΕΠ.

Πληθωρισμός – Ανεργία

Ο πληθωρισμός αναμένεται να κινηθεί ελαφρώς ανοδικά, δεδομένης της αναθερμασμένης ζήτησης, στο 0,6% έναντι του 2020, συμβάλλοντας στην αύξηση του πραγματικού μέσου μισθού κατά 0,9% σε ετήσια βάση.

Η ανεργία προβλέπεται στο 16,5% του εργατικού δυναμικού, βελτιωμένη κατά 2,1 ποσοστιαίες μονάδες έναντι του 2020, καθώς ο αριθμός ανέργων θα μειώνεται εκ νέου το 2021 και ο αριθμός απασχολούμενων θα αυξάνεται, τόσο στους μισθωτούς όσο και στους αυτοαπασχολούμενους.

Φορολογικά έσοδα

Τα καθαρά έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού, σε δημοσιονομική βάση, προβλέπεται να διαμορφωθούν στα 53.705 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 3.558 εκατ. ευρώ ή 7,1% έναντι των εκτιμήσεων του 2020.

  • οι φόροι επί αγαθών και υπηρεσιών προβλέπεται να ανέλθουν στο ποσό των 27.473 εκατ. ευρώ, αυξημένοι κατά 3.537 εκατ. ευρώ έναντι των εκτιμήσεων του 2020,
  • οι φόροι και δασμοί επί εισαγωγών προβλέπεται να διαμορφωθούν στο ποσό των 293 εκατ. ευρώ, αυξημένοι κατά 51 εκατ. ευρώ έναντι των εκτιμήσεων του 2020,
  • οι τακτικοί φόροι ακίνητης περιουσίας προβλέπονται σε 2.688 εκατ. ευρώ, μειωμένοι κατά 2 εκατ. ευρώ έναντι των εκτιμήσεων του 2020,
  • οι λοιποί φόροι επί παραγωγής προβλέπεται να ανέλθουν σε 1.149 εκατ. ευρώ, μειωμένοι κατά 57 εκατ. ευρώ έναντι των εκτιμήσεων του 2020,
  • ο φόρος εισοδήματος προβλέπεται να διαμορφωθεί στο ποσό των 15.199 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 1.256 εκατ. ευρώ έναντι των εκτιμήσεων του 2020,
  • οι φόροι κεφαλαίου προβλέπεται να ανέλθουν στο ποσό των 246 εκατ. ευρώ, αυξημένοι κατά 76 εκατ. ευρώ έναντι των εκτιμήσεων του 2020,
  • οι λοιποί τρέχοντες φόροι προβλέπονται στο ποσό των 2.498 εκατ. ευρώ, αυξημένοι κατά 91 εκατ. ευρώ έναντι των εκτιμήσεων του 2020,
  • οι κοινωνικές εισφορές προβλέπονται στο ποσό των 54 εκατ. ευρώ, μη παρουσιάζοντας διαφοροποίηση έναντι των εκτιμήσεων του 2020,
  • οι μεταβιβάσεις προβλέπεται να διαμορφωθούν σε 6.647 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 156 εκατ. ευρώ έναντι των εκτιμήσεων του 2020, λόγω του ότι δεν έχουν συμπεριληφθεί τα ποσά που αναμένονται από ANFAs και SMPs από τον ESM, τα οποία εντάσσονται κατ’ έτος στον προϋπολογισμό αφού εισπραχθούν, ενώ στο έτος 2020 περιλαμβάνονται τα ποσά που έχουν εισπραχθεί (ύψους 644 εκατ. ευρώ),
  • οι πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών προβλέπεται να ανέλθουν στο ποσό των 635 εκατ. ευρώ, αυξημένοι κατά 80 εκατ. ευρώ έναντι των εκτιμήσεων του 2020,
  • τα λοιπά τρέχοντα έσοδα εκτιμώνται σε 2.070 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 671 εκατ. ευρώ έναντι των εκτιμήσεων του 2020, λόγω πρόβλεψης μειωμένων εσόδων στο εθνικό σκέλος του ΠΔΕ,
  • οι πωλήσεις παγίων περιουσιακών στοιχείων προβλέπεται να διαμορφωθούν στο ποσό των 30 εκατ. ευρώ, μειωμένοι κατά 296 εκατ. ευρώ έναντι των εκτιμήσεων του 2020, λόγω του ότι στο έτος 2020 περιλαμβάνεται η είσπραξη μέρους του αντιτίμου από την αξιοποίηση της έκτασης του πρώην Διεθνούς Αεροδρομίου του Ελληνικού.
  • οι επιστροφές φόρων προβλέπεται να ανέλθουν στο ποσό των 5.278 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 352 εκατ. ευρώ έναντι των εκτιμήσεων του 2020.

Δαπάνες

Οι συνολικές δαπάνες του Κρατικού Προϋπολογισμού για το έτος 2020 σε δημοσιονομική βάση εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν στα 68.528 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 11.365 εκατ. ευρώ, σε σχέση με τον στόχο του ψηφισμένου Προϋπολογισμού 2020. Η μεγάλη αυτή αύξηση, όπως προκύπτει και από την ανάλυση των δαπανών κατά μείζονα κατηγορία, οφείλεται κατά κύριο λόγο στις υλοποιούμενες δράσεις για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας Covid-19.

Για το 2021 οι συνολικές δαπάνες του Κρατικού Προϋπολογισμού προβλέπεται ότι θα διαμορφωθούν (σε δημοσιονομική βάση) σε 63.884 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 4.645 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη εκτίμηση για το 2020. Ταυτόχρονα, οι δαπάνες για εξοπλιστικά προγράμματα θα ξεπεράσουν τα 2,5 δις ευρώ. Έτσι, συνολικά, η μείωση των παραγωγικών δαπανών φτάνει στα 7 δισ.

Δημόσιο Χρέος

Το χρέος της Γενικής Κυβέρνησης εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στα 337.000 εκατ. ευρώ ή 197,4% ως ποσοστό του ΑΕΠ στο τέλος του 2020, έναντι 331.063 εκατ. ευρώ ή 176,6% ως ποσοστό του ΑΕΠ το 2019, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 20,8 ποσοστιαίες μονάδες έναντι του 2019. Το 2021, το χρέος της Γενικής Κυβέρνησης προβλέπεται ότι θα διαμορφωθεί στα 342.000 εκατ. ευρώ ή 184,7% ως ποσοστό του ΑΕΠ, παρουσιάζοντας μείωση κατά 12,7 ποσοστιαίες μονάδες του ΑΕΠ έναντι του 2020 (πίνακας 3.1).

Σχετικά

Tags: ΑνάπτυξηΑνεργίαελληνική οικονομίακυβέρνηση ΝΔπροϋπολογισμόςΧρήστος Σταϊκούρας
Share25Tweet16Share4Send
Finance & Banking Intelligence

Finance & Banking Intelligence

ΣχετικάΆρθρα

Πολιτική & Οικονομία

Ενημέρωσαν Μητσοτάκη για αντιπυρικά μέτρα: Ποιοί έρχονται και ποιοί δεν… έρχονται

26 Μαΐου 2022
Δένδιας - Γκουτιέρες
Ελληνοτουρκικά

Η Ελλάδα απαντά στην Τουρκία: Επιστολή 12 σημείων στον ΟΗΕ

26 Μαΐου 2022
Κομισιόν
Πολιτική & Οικονομία

Σε νέο είδος… εποπτείας η Ελλάδα

23 Μαΐου 2022
Επόμενο άρθρο

Η Eurolife FFH εγκαινίασε τον πρώτο παιδικό σταθμό της Πάτμου

Ο Αλέξης Παπαχελάς

Μήνυμα Παπαχελά σε Μητσοτάκη: Πάμε σε νέα κρίση με την Τουρκία

MostPopular

  • Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο

    “Κρυπτογραφημένο” μήνυμα Μητσοτάκη σε Ερντογάν

    105 shares
    Share 42 Tweet 26
  • Το Ιράν κατάσχεσε δύο ελληνικά τάνκερ

    91 shares
    Share 36 Tweet 23
  • Εθνική Τράπεζα: Δρέπει καρπούς από τον μετασχηματισμό

    57 shares
    Share 23 Tweet 14
  • Alpha Bank: Ολιστική βελτίωση μεγεθών

    96 shares
    Share 38 Tweet 24
  • Δένδιας: Δεν κάνουμε πίσω από τη Συμφωνία των Πρεσπών

    47 shares
    Share 19 Tweet 12

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisismonitor.gr

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για αυτές τις τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και τους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε προσωπικά δεδομένα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}