• Τελευταία
  • Trending
  • All

Τα νέα μοντέλα Α250e hatchback & A250e Sedan έφτασαν στη χώρα μας

7 Σεπτεμβρίου 2020

Μπάχαλο Τραμπ με Κίνα… τον μαζεύει ο Λευκός Οίκος

9 Μαΐου 2025

«Υδάτινες Συμμαχίες»: Ευαισθητοποίηση και εθνική συνεννόηση για τη λειψυδρία

9 Μαΐου 2025

Οι πιστοί ανά τον κόσμο

9 Μαΐου 2025

Στα 563 εκατ. η ζήτηση για το IPO της Qualco

9 Μαΐου 2025

Καιρός: Έρχονται μπόρες και πτώση της θερμοκρασίας το Σαββατοκύριακο

9 Μαΐου 2025

Qualco: Τεράστια η ζήτηση στο IPO… Καταλύτης το τρίο cornerstone

9 Μαΐου 2025

Νέα υψηλά 15ετίας στο Χρηματιστήριο 

9 Μαΐου 2025
piggy bank in pool, saving money for vacation time. Generative Ai

Ξενοδόχοι: Η Αθήνα χάνει τουρισμό λόγω προβλημάτων σε Μουσεία – Ακρόπολη

9 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος Φάις απέκτησε το 100% της Καλογήρου

9 Μαΐου 2025

Σε τροχιά υλοποίησης ο ΒΟΑΚ – Υπογράφηκε η σύμβαση με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

9 Μαΐου 2025

ΗΠΑ και Κίνα σπάνε τον πάγο…

9 Μαΐου 2025

Συνάντηση Παπασταύρου–Chevron με φόντο τους ελληνικούς υδρογονάνθρακες

9 Μαΐου 2025

ΑΑΔΕ: Λουκέτο σε 5 πρατήρια καυσίμων και άλλα 5 στο μικροσκόπιο

9 Μαΐου 2025
Ο Βασίλης Ψάλτης

Ο Ψάλτης άλλαξε mode… Η Alpha Bank έτοιμη για εξαγορές

9 Μαΐου 2025

Εικονική η μείωση του πληθωρισμού – Ράλι στα ενοίκια στραγγαλίζει τα νοικοκυριά

9 Μαΐου 2025

Ποιους ενοχλεί ο νέος Πάπας – Τράβηξε αυτιά με το καλημέρα

9 Μαΐου 2025

Η Snappi είναι έτοιμη να βγει στην Ελλάδα – Τα πρώτα βήματα και η επόμενη μέρα

9 Μαΐου 2025

Ουκρανία: Ανακάλυψε ουγγρικό δίκτυο κατασκόπων

9 Μαΐου 2025

Eurobank: Ανεβάζει τον πήχυ στα €3,20 η Citi

9 Μαΐου 2025

Οι αλουμινάδες δεν τρέχουν στις ΗΠΑ… παρά τους δασμούς

9 Μαΐου 2025

Ο Σι θέλει καρέκλα στο τραπέζι για Ουκρανία – Ζήτησε δίκαιο deal από Πούτιν

9 Μαΐου 2025
Ψάλτης: Το deal Alpha - Unicredit ανοίγει το δρόμο για τη διεθνοποίηση των ελληνικών εταιριών

Τρίμηνο ρεκόρ το Q1 για την Alpha Bank – Ανεβάζει τον πήχη ο Ψάλτης

9 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Δελτία Τύπου

Τα νέα μοντέλα Α250e hatchback & A250e Sedan έφτασαν στη χώρα μας

NewsRoomΑπόNewsRoom
7 Σεπτεμβρίου 2020
Στις Δελτία Τύπου
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
18 1
0
51
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Σχετικάθέματα

Βουτιά στις πωλήσεις BMW και Mercedes στην Κίνα – Έχασαν τον εξηλεκτρισμό

10 Οκτωβρίου 2024
Ματ της Mercedes στην Tesla με EV που βγάζει 750 χιλιόμετρα χωρίς φόρτιση

Ματ της Mercedes στην Tesla με EV που βγάζει 750 χιλιόμετρα χωρίς φόρτιση

3 Σεπτεμβρίου 2023
Breaking News

Έγκλημα με πολιτικά κίνητρα η εκτέλεση δύο Τούρκων σε εργοστάσιο της Mercedes

11 Μαΐου 2023
Η Mercedes-Benz έχει δεσμευτεί να ακολουθεί τη στρατηγική της για σταδιακή αποδέσμευση από τον άνθρακα και εργάζεται ακατάπαυστα ώστε να μπορεί να προσφέρει μετακινήσεις με ουδέτερες εκπομπές CO2  από κάθε κατηγορία αυτοκινήτων που εξελίσσει και παράγει. Έτσι, επεκτείνει συστηματικά τη γκάμα των plug-in-hybrid μοντέλων της και θα διαθέτει περισσότερες από 20 εκδόσεις μοντέλων έως το τέλος του έτους – από A-Class έως S-Class και από GLA έως GLE.

Στην compact κατηγορία, η Mercedes-Benz προσφέρει ήδη από μία έκδοση plug-in hybrid στα μοντέλα της A-Class, A-Class Saloon, B-Class, CLA, CLA Shooting Brake and GLA. Λειτουργώντας μαζί, ο τετρακύλινδρος 1.33 λίτρων βενζινοκινητήρας και ο 75 kW ηλεκτροκινητήρας προσφέρουν συνδυαστική απόδοση 160 kW (218 hp) και συνολική μέγιστη ροπή 450 Νm. Το κύριο χαρακτηριστικό του ηλεκτροκινητήρα, δηλ. η μέγιστη ροπή από στάση, κάνει τα compact plug-in hybrid μοντέλα να ανταποκρίνονται άμεσα, όπως απεικονίζεται και στις επιδόσεις τους. Για παράδειγμα, η A 250e (μεικτή κατανάλωση καυσίμου 1,3-1,0 l / 100 km, εκπομπές CO2 συνδ. 30–22 g / km) ολοκληρώνει το κλασικό σπριντ 0 – 100 km / h σε μόλις 6,6 δευτερόλεπτα. Ακόμη και με τη αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα, μπορεί να φτάσει σε τελική ταχύτητα έως 140 km/h – περισσότερο από αρκετό για να σημειώσει καλές επιδόσεις στον αυτοκινητόδρομο εντός των ορίων ταχύτητας των περισσότερων χωρών χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Τα πρώτα compact αυτοκίνητα με EQ power, οι A250e & A250e Sedan βρίσκονται ήδη στη χώρα μας και είναι διαθέσιμα  στις Εκθέσεις των Εξουσιοδοτημένων Διανομέων Mercedes-Benz EQ για μια δοκιμαστική οδήγηση. Με μηδενική φορολόγηση για τον εταιρικό χρήστη, πλούσιο εξοπλισμό και το γνωστό για την ποιότητα και αξιοπιστία «αστέρι» στο καπώ, είναι σίγουρο ότι δεν θα αφήσουν κανέναν ασυγκίνητο!
 Τα highlights των A250e & A250e Sedan
  • Η συνδυαστική απόδοση του ηλεκτροκινητήρα και του κινητήρα εσωτερικής καύσης εκμεταλλεύεται στο μέγιστο την υψηλή ροπή του κιβωτίου ταχυτήτων 8F-DCT 400 H, ο οποίος έχει «υβριδοποιηθεί» με την προσθήκη μίας υβριδικής κεφαλής έλξης. Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων έχουν τοποθετηθεί και στο τιμόνι.
  • Ήχος προειδοποίησης πεζών σε κίνηση έως 30 km/h με δύο γεννήτριες ήχου (εμπρός/πίσω) για την προστασία των πεζών και των ποδηλατών (εξαιτίας της αθόρυβης λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα). Ο ήχος αλλάζει ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και μπορεί να οριστεί διαφορετικά, ανάλογα με το αν το όχημα επιταχύνει ή επιβραδύνει. Σε ταχύτητες πάνω από 30 km/h το σύστημα απενεργοποιείται εξαιτίας των αεροδυναμικών θορύβων από τον αέρα και τα ελαστικά.
  • Για ένα ευχάριστο κλίμα κατά την επιβίβαση στο αυτοκίνητο, ο οδηγός μπορεί να καθορίσει την ώρα και τη θερμοκρασία εκ των προτέρων, είτε μέσω της εφαρμογής Mercedes me είτε μέσω του συστήματος κλιματισμού. Εάν η καμπίνα επιβατών ψυχθεί ή θερμανθεί κατά τη διάρκεια της φόρτισης του αυτοκινήτου, η απόδοση της μπαταρίας δεν επιβαρύνεται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Η λειτουργία προ-κλιματισμού της καμπίνας επιβατών μπορεί να γίνει είτε από το κλειδί του οχήματος, είτε με εκ των προτέρων προγραμματισμό της ώρας αναχώρησης από την οθόνη πολυμέσων είτε από την εφαρμογή Mercedes me.
  • Διατίθενται έξι διαφορετικά στιλ οδήγησης που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός ανάλογα με τις επιθυμίες του: Individual, Sport, Comfort, Electric, Battery Level, ECO
    • Individual: ξεχωριστές επιλογές για το στιλ οδήγησης με επεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης, τις αναρτήσεις, το ESP®
    • Sport: σπορτιφ στιλ οδήγησης με τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης και ενισχυμένη αίσθηση boost.
    • Comfort: ρύθμιση για άνετη και οικονομική οδήγηση. Η επιλογή του κατάλληλου συστήματος οδήγησης (υβριδικού/συμβατικού) γίνεται ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση.
    • Electric: η οδήγηση σε αυτό το στιλ είναι δυνατή μόνο σε ταχύτητες έως 140 km/h. Προσφέρει ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας και προσαρμογή του συστήματος υποβοήθησης διατήρησης απόστασης DISTRONIC. Περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα που έχει θέσει ο οδηγός για τα συστήματα TEMPOMAT, Limiter & Active Distance Assist DISTRONIC στη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα οδήγησης σε ηλεκτρικό στιλ, ενώ η ενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα γίνεται με το πάτημα του απτικού πεντάλ γκαζιού (haptic gas pedal) πέρα από το σημείο πίεσης.
    • Battery Level: δίνει προτεραιότητα στη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης, π.χ. για αστικές διαδρομές / ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων. Η επιλογή του ανάλογου στιλ οδήγησης από το υβριδικό σύστημα εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση.
    • ECO: προσαρμογή των χαρακτηριστικών κύλισης του οχήματος ανάλογα με την κυκλοφορία, με την πλήρη εκμετάλλευση όλων των έξυπνων υβριδικών λειτουργιών. Η επιλογή του κατάλληλου στιλ οδήγησης από το υβριδικό σύστημα εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης και την απόσταση.
Ανάκτηση ενέργειας
Με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η ενέργεια από το φρενάρισμα του οχήματος  χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας που φορτίζει τον ηλεκτροκινητήρα.
Η ανάκτηση ενέργειας γίνεται από ένα σύστημα ραντάρ που αναγνωρίζει ένα πιο αργά κινούμενο, προπορευόμενο όχημα. Επιπλέον, το σύστημα ECO Assist παρακολουθεί εάν υπάρχει συγκεκριμένο όριο ταχύτητας ή κλίση στο οδόστρωμα και προτείνει στον οδηγό να βγάλει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού. Ανάλογα με την κατάσταση, το όχημα ανακτά ενέργεια ή ρολάρει.
Σύστημα καθορισμού στρατηγικής του τρόπου οδήγησης ανάλογα με τη διαδρομή: με τη βοήθεια του συστήματος πλοήγησης και εκτεταμένα δεδομένα όσον αφορά στην αναμενόμενη διαδρομή. Προσδιορίζεται μια ποικιλία από πληροφορίες που αποτελούν τη βάση για μια δυναμική στρατηγική λειτουργίας. Αυτές οι πληροφορίες περιλαμβάνουν την εξωτερική θερμοκρασία, τα δεδομένα σχετικά με επικείμενες ανηφόρες ή κατηφόρες, τη θέση του πεντάλ γκαζιού ή την οδηγική κατάσταση. Οι πληροφορίες αυτές λαμβάνονται κυρίως από τους αισθητήρες ραντάρ, τις κάμερες, το σύστημα πλοήγησης και ακόμη και τα μηνύματα με τις πληροφορίες κυκλοφορίας.
Στην οθόνη πολυμέσων εμφανίζονται επιπλέον πληροφορίες  όπως η οθόνη ροής ενέργειας ή η φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης.
Για τη χρήση της λειτουργίας ανάκτησης ενέργειας θα πρέπει να έχουν επιλεχθεί τα στιλ οδήγησης Eco, Comfort ή Battery Level. Με το στιλ Electric, μπορεί να επιλεχθεί ξεχωριστά η ένταση της ανάκτησης ενέργειας, μέσω των χειριστηρίων αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.
Φόρτιση
Η εμβέλεια του ηλεκτροκινητήρα υπερβαίνει τα 70 km (WLTP). Η μπαταρία ιόντων λιθίου, με συνολική χωρητικότητα 15,6 kWh μπορεί να φορτιστεί εξωτερικά είτε με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) είτε με συνεχές ρεύμα (DC) προαιρετικά. Σε ένα wallbox 7,4 kW (AC), και με το προαιρετικό σύστημα οχήματος εναλλασσόμενου ρεύματος (OBC – On-Board Charger) έως και 7,4 kW, η φόρτιση από 10 έως 100% SoC (State of Charge) διαρκεί περίπου 1 ώρα 45 λεπτά. Χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή DC έως 24 kW και το προαιρετικό σύστημα οχήματος φόρτισης συνεχούς ρεύματος έως 24 kW, χρειάζονται περίπου 25 λεπτά για να περάσει η μπαταρία από 10 έως 80% SoC.
Τα plug-in hybrid οχήματα προσφέρουν τη δυνατότητα κίνησης μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές, ειδικά σε αστικές περιοχές, ενώ σε μεγαλύτερες αποστάσεις επωφελούνται από την αυτονομία των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Έτσι, ενσωματώνουν τα καλύτερα των δύο κόσμων!

Σχετικά

Tags: MERCEDES
Share20Tweet13Share4Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

On the Radar

Βουτιά στις πωλήσεις BMW και Mercedes στην Κίνα – Έχασαν τον εξηλεκτρισμό

10 Οκτωβρίου 2024
Ματ της Mercedes στην Tesla με EV που βγάζει 750 χιλιόμετρα χωρίς φόρτιση
Επιχειρήσεις

Ματ της Mercedes στην Tesla με EV που βγάζει 750 χιλιόμετρα χωρίς φόρτιση

3 Σεπτεμβρίου 2023
Breaking News
Crisis Zone

Έγκλημα με πολιτικά κίνητρα η εκτέλεση δύο Τούρκων σε εργοστάσιο της Mercedes

11 Μαΐου 2023
Επόμενο άρθρο

Υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες την εβδομάδα που ξεκινά

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία υπογράφει τη «Χάρτα Διαφορετικότητας»

MostPopular

  • Habemus Papam: Ο καρδινάλιος Ρόμπερτ Πρέβοστ είναι ο νέος πάπας Λέων ΙΔʼ

    128 shares
    Share 51 Tweet 32
  • Underdog DEFEA 2025 Edition: Η Qualco μπαίνει και στα αμυντικά έργα

    94 shares
    Share 38 Tweet 24
  • Realme 14 5G: Οι Gamers της Gen-Z βρήκαν κινητό

    269 shares
    Share 108 Tweet 67
  • Η Snappi είναι έτοιμη να βγει στην Ελλάδα – Τα πρώτα βήματα και η επόμενη μέρα

    62 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Κινεζικό J10 του Πακιστάν κατέρριψε ινδικό Rafale – Ενδεχόμενη εμπλοκή Τουρκίας

    57 shares
    Share 23 Tweet 14

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr