• Τελευταία
  • Trending
  • All

Deloitte: Σενάρια για τις επιπτώσεις του κορωνοϊού στον ελληνικό τουρισμό

8 Μαΐου 2020

ΕΛΣΤΑΤ: Ανοδικά οι τιμές οικοδομικών υλικών και τον Απρίλιο

24 Μαΐου 2025

Τουρισμός Εμπειρίας: Το νέο οικονομικό frontier

24 Μαΐου 2025

Δικαστική νίκη Χάρβαρντ κατά Τραμπ για την εγγραγή ξένων φοιτητών

23 Μαΐου 2025

Beta Weekender: Οι δασμοί έβαλαν τέλος στο ράλι

23 Μαΐου 2025

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Οι εισαγωγές των ΗΠΑ και της ΕΕ από την Κίνα βουλιάζουν

23 Μαΐου 2025
ναρκοπέδιο

Η κυβέρνηση οδηγεί σε ναρκοπέδιο ΜμΕ και ασφαλιστικές με την υποχρεωτική ασφάλιση

23 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η Ευρώπη θα μιλήσει μετά τις 18:00 για τους δασμούς Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

23 Μαΐου 2025

Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στο επίκεντρο του πρώτου ΟΠΑΠ Forward TALKS

23 Μαΐου 2025
A businessman stands at a border checkpoint at night, with flashing lights highlighting the significance of digital trade and evolving economic regulations in a global context.

Οι κρίσιμες ημερομηνίες για το β εξάμηνο του 2025

23 Μαΐου 2025

OB Streem: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος ο Θρασύβουλος Θ. Μακιός

23 Μαΐου 2025

MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ: Ένα Kick-Off Party που… ηλέκτρισε την Αθήνα

23 Μαΐου 2025

Τελειώνει η διαρθρωτική υστέρηση της Ευρώπης;

23 Μαΐου 2025

Η Euroxx βλέπει άνοδο 15% για ΔΑΑ

23 Μαΐου 2025

Cashflex: Νέα θυγατρική της Printec στην Ελλάδα

23 Μαΐου 2025 - Ενημερώθηκε: 24 Μαΐου 2025

Alpha Bank: Πολλαπλές διακρίσεις στα PR Awards 2025

23 Μαΐου 2025

ΙΚΤΙΝΟΣ: Δυναμική παρουσία στις αγορές της ΝΑ Ασίας και της Μ. Ανατολής

23 Μαΐου 2025

Λιανεμπόριο: Στα 16,17 δισ. ευρώ ο τζίρος στο α’ τρίμηνο

23 Μαΐου 2025

Τα 17 εδάφη χωρίς πλήρη κυριαρχία στον σημερινό κόσμο

23 Μαΐου 2025

Το δολάριο σε τροχιά εβδομαδιαίων απωλειών άνω του 1%

23 Μαΐου 2025

Ο χρυσός ενισχύεται εν μέσω ανησυχιών για ΗΠΑ και Μέση Ανατολή

23 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Σάββατο, 24 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Δελτία Τύπου

Deloitte: Σενάρια για τις επιπτώσεις του κορωνοϊού στον ελληνικό τουρισμό

NewsRoomΑπόNewsRoom
8 Μαΐου 2020
Στις Δελτία Τύπου
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
21 0
0
58
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Τρία εναλλακτικά σενάρια για την πορεία του ελληνικού κλάδου τουρισμού και φιλοξενίας το 2020 και 2021, βάσει της εξέλιξης των επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού παρουσίασε η Deloitte Ελλάδος στη μελέτη της με τίτλο «Bringing the latest insights on the Greek Tourism & Hospitality Sector | Scenarios on the impact of the Coronavirus disease (COVID-19)».

Τόσο παγκοσμίως, όσο και στην Ελλάδα ο κλάδος του τουρισμού και της φιλοξενίας είναι από τους πρώτους που επλήγησαν από την πανδημία, ενώ παράλληλα συνεχίζει να αντιμετωπίζει πρωτόγνωρες προκλήσεις και αβεβαιότητες. Καθώς δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν σαφείς εκτιμήσεις και προβλέψεις για την πορεία της πανδημίας, αντίστοιχα παραμένει ακόμη αβέβαιο το πώς θα εξελιχθούν κρίσιμες παράμετροι όπως είναι το πότε και σε ποιο βαθμό θα αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, το αν θα υπάρξει θέληση από τους πολίτες να ταξιδέψουν, ιδιαίτερα σε σημαντικές για την Ελλάδα αγορές, και το πώς θα λειτουργήσουν σημαντικοί κρίκοι στην αλυσίδα αξίας του τουρισμού, όπως είναι οι αεροπορικές εταιρείες και οι tour operators.

Η Deloitte, στη μελέτη της, αναδεικνύει τις βασικές προκλήσεις και αβεβαιότητες που έχει επιφέρει ο κορωνοϊός στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας, ενώ παρουσιάζει τρία σενάρια αναφορικά με το πώς θα μπορούσε να εξελιχθεί ο εγχώριος κλάδος στο τρέχον και το επόμενο έτος. Πιο συγκεκριμένα:

Σχετικάθέματα

Τουρισμός Εμπειρίας: Το νέο οικονομικό frontier

24 Μαΐου 2025
Χωρίς εθνική στρατηγική για τον τουρισμό οδεύει η Ελλάδα, αφήνοντας ανεκμετάλλευτες τις ευκαιρίες που σήμερα έχει στα χέρια της για ανάπτυξη,

Τουρισμός: Νέα ρεκόρ το 2025 – Στρατηγική και προκλήσεις 

21 Μαΐου 2025

Ανοδική τροχιά για τον τουρισμό τον Μάρτιο

20 Μαΐου 2025
  1. Στο πρώτο «ήπιο» σενάριο, τα μέτρα κατά του κορωνοϊού και η αποτελεσματική λειτουργία του συστήματος υγείας στην Ελλάδα αλλά και στην πλειοψηφία των χωρών παγκοσμίως, οδηγούν σε αντιμετώπιση της πανδημίας στο τρίτο τρίμηνο του 2020 με χαμηλά επίπεδα επανεμφάνισης. Σε συνδυασμό με αποτελεσματικά υγειονομικά πρωτόκολλα, επιτυγχάνεται σταδιακή επανέναρξη των διεθνών ταξιδιών και του τουρισμού ήδη από το καλοκαίρι του 2020, αν και σε σαφώς περιορισμένους αριθμούς. Στην Ελλάδα, η πλειοψηφία των ξενοδοχείων ξεκινούν τη λειτουργίας τους στις αρχές Ιουλίου. Η τουριστική κίνηση το 2020 είναι σαφώς μειωμένη αλλά δεν χάνεται εντελώς η χρονιά, καθώς ισχυρά κυβερνητικά μέτρα τονώνουν την εγχώρια ζήτηση, η Ελλάδα ως προορισμός βγαίνει επικοινωνιακά ενισχυμένη και ο τουριστικός κλάδος ανταποκρίνεται αποτελεσματικά, σε μεγάλο ποσοστό, στις λειτουργικές και χρηματοοικονομικές προκλήσεις. Στα ξενοδοχεία πόλης, η σταδιακή επανεκκίνηση των επαγγελματικών ταξιδιών, των συνεδρίων και των εκδηλώσεων, αλλά και των city breaks, ήδη από το 2020, επιδρά θετικά. Το 2021 αποτελεί χρονιά ισχυρής επανάκαμψης για τον ελληνικό τουρισμό καθώς η θερινή σεζόν ξεκινά ομαλά και η Ελλάδα διατηρεί ενισχυμένο μερίδιο αγοράς αξιοποιώντας το προβάδισμα που απέκτησε από την επιτυχή αντιμετώπιση της πανδημίας. Παρότι μικρές ή/και υπερχρεωμένες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν σοβαρά θέματα επιβίωσης, ο κλάδος στο σύνολο του βγαίνει σχετικά αλώβητος και δυνητικά ενισχυμένος σε σχέση με άμεσα ανταγωνιστικές χώρες. Η ανάκαμψη στα επίπεδα του 2019 απαιτεί 2 με 3 έτη.
  2. Στο δεύτερο «δυσμενές» σενάριο, η πανδημία επιμένει, με διαδοχικά κύματα έξαρσης της ασθένειας ακόμη και μέσα στο καλοκαίρι. Παρά τις προσπάθειες, η επανεκκίνηση των διεθνών ταξιδιών εμποδίζεται από τα lockdowns, τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς και τις υποχρεωτικές καραντίνες, ενώ τα υγειονομικά πρωτόκολλα αποδεικνύονται μη αποτελεσματικά. Στην Ελλάδα, αν και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού παρατηρείται ύφεση στον αριθμό των κρουσμάτων, η ασθένεια επανέρχεται από τον Σεπτέμβριο. Για τα εποχιακά ξενοδοχεία, η σεζόν του 2020 ουσιαστικά χάνεται καθώς μπορεί να βασιστεί μόνο στον – περιορισμένο – εγχώριο τουρισμό. Τα ξενοδοχεία πόλης επίσης πλήττονται ιδιαίτερα καθώς επαγγελματικά ταξίδια, εκδηλώσεις, συνέδρια αλλά και ο τουρισμός πόλης περιορίζονται σημαντικά το 2020 και μέχρι και τις αρχές του 2021. Καθώς η πανδημία υποχωρεί σταδιακά, τα διεθνή ταξίδια αρχίζουν να επανακάμπτουν από τα μέσα του 2021 και έπειτα. Η ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού ξεκινά με σχετικά αργό ρυθμό το 2021 εντός μίας συρρικνωμένης παγκόσμιας αγοράς. Αξιοποιώντας την καλή εικόνα της χώρας σε σχέση με γειτονικούς, άμεσα ανταγωνιστικούς προορισμούς, ο ελληνικός τουρισμός επανακάμπτει στα επίπεδα του 2019 κατ’ ελάχιστον σε 3-4 χρόνια. Ως αποτέλεσμα, ο αντίκτυπος στον κλάδο είναι σοβαρός, με πτωχεύσεις επιχειρήσεων και άνοδο των μη εξυπηρετούμενων δανείων, αν και η δομή και λειτουργία του δεν επηρεάζονται σημαντικά.
  3. Στο τρίτο «δριμύ» σενάριο, η πανδημία συνεχίζει με σφοδρότητα και εντός του 2021, μέχρι να βρεθεί κατάλληλο εμβόλιο ή/και να επέλθει η «ανοσία της αγέλης». Τα συνεχή κύματα εξάρσεων της ασθένειας επιφέρουν σοβαρές επιπτώσεις σε κοινωνία, οικονομία και διεθνείς αγορές, για τις οποίες κανείς δεν ήταν προετοιμασμένος. Οι περιορισμοί στα διεθνή ταξίδια ισχύουν τόσο στο 2020 και στο 2021, ενώ η επίδραση στις διεθνείς μετακινήσεις είναι ακόμη μεγαλύτερη και μακροπρόθεσμη καθώς υπερισχύει ο φόβος και ο απομονωτισμός. Ο παγκόσμιος ταξιδιωτικός κλάδος επηρεάζεται περαιτέρω αρνητικά από τη σοβαρή οικονομική κρίση και από διατάραξη της ευρύτερης αλυσίδας αξίας του, καθώς αεροπορικές εταιρείες, tour operators, κτλ. αντιμετωπίζουν πτωχεύσεις ή σημαντικά λειτουργικά προβλήματα. Πιο μακροπρόθεσμα παρατηρούνται αλλαγές στις συνήθειες και προτιμήσεις των ταξιδιωτών αλλά και παγιώνονται μικρότεροι αριθμοί μετακινήσεων και ταξιδιωτών τόσο για αναψυχή όσο και για επαγγελματικούς λόγους, ιδιαίτερα σε ώριμες αγορές όπως η Ευρώπη. Για τον ελληνικό τουρισμό, το σενάριο αυτό σημαίνει δύο ουσιαστικά χαμένα χρόνια, τόσο για τα εποχιακά αλλά, σε μεγάλο βαθμό, και για τα ξενοδοχεία πόλης, με αποτέλεσμα δομικές αλλαγές. Η σταδιακή ανάκαμψη του τουρισμού ξεκινά από το 2022, ενώ η Ελλάδα επανακάμπτει δυνητικά στα μεγέθη του 2019 τουλάχιστον μετά από μία πενταετία και εντός ενός πολύ διαφορετικού περιβάλλοντος.

Ο κ. Θεόδωρος Παπακωνσταντίνου, Principal Strategy, Analytics and M&A του τμήματος Consulting της Deloitte τόνισε: «Ο νέος κορωνοϊός αποτελεί μια πρωτοφανή και ιδιαίτερα σοβαρή πρόκληση για τον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας, τόσο στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως. Η διάρκεια και η πορεία της πανδημίας όπως επίσης και η πλήρης έκταση και ένταση των επιπτώσεών της αποτελούν ακόμη αντικείμενο εκτιμήσεων και προβλέψεων, γεγονός που, όπως είναι φυσικό, δημιουργεί μεγάλη αβεβαιότητα και ανησυχία στις επιχειρήσεις του κλάδου, τόσο για το πως θα εξελιχθεί η κατάσταση στο άμεσο μέλλον, όσο και για τις μακροπρόθεσμες εξελίξεις. Οι επικεφαλής των επιχειρήσεων, όπως επίσης και όλοι οι εμπλεκόμενοι με τον κλάδο, καλούνται να λάβουν τώρα σημαντικές αποφάσεις. Αποφάσεις, που εκτός της αντιμετώπισης των άμεσων προκλήσεων, ενδέχεται να έχουν σημαντικό αντίκτυπο και στη μελλοντική πορεία των επιμέρους οργανισμών, αλλά και του κλάδου ως σύνολο.»

 

Ο κ. Βασίλης Καφάτος, Partner, Clients & Industries Leader – Travel, Hospitality & Services Leader της Deloitte σχολίασε: «Την παρούσα στιγμή, ένα είναι το μόνο σίγουρο. Ότι η κρίση του κορωνοϊού, αργά ή γρήγορα, θα περάσει και ότι ο ελληνικός τουρισμός θα επανακάμψει καθώς ο κόσμος ποτέ δεν θα σταματήσει να ταξιδεύει και η χώρα μας δεν θα απωλέσει τα σημαντικά της ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, ενώ μπορεί να βγει από την κρίση ακόμη πιο δυνατή, ιδιαίτερα σε σύγκριση με ανταγωνιστικούς τουριστικούς προορισμούς. Πιθανώς όμως το τοπίο να είναι πολύ διαφορετικό, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και για τον ελληνικό κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας. Για τον λόγο αυτό, ποτέ δεν είναι αρκετά νωρίς για τους επικεφαλής των επιχειρήσεων να ξεκινήσουν το σχεδιασμό τους, τόσο σε ό,τι αφορά τις επόμενες, άμεσες κινήσεις τους, όσο και την προετοιμασία τους για την επόμενη ημέρα μετά τον κορωνοϊό. H επόμενη αυτή ημέρα θα ανήκει σε αυτούς που θα αποδεχθούν την αβεβαιότητα για τη νέα κανονικότητα που θα προκύψει στο μέλλον, σε αυτούς που θα έχουν το θάρρος και το κουράγιο να αναγνωρίσουν τι γνωρίζουν, και κυριότερα τι δεν γνωρίζουν, και να αντιληφθούν τη διαφορά μεταξύ των δύο.»

 

Σχετικά

Tags: Deloitteτουρισμός
Share23Tweet15Share4Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

Spotlight

Τουρισμός Εμπειρίας: Το νέο οικονομικό frontier

24 Μαΐου 2025
Χωρίς εθνική στρατηγική για τον τουρισμό οδεύει η Ελλάδα, αφήνοντας ανεκμετάλλευτες τις ευκαιρίες που σήμερα έχει στα χέρια της για ανάπτυξη,
The Wire

Τουρισμός: Νέα ρεκόρ το 2025 – Στρατηγική και προκλήσεις 

21 Μαΐου 2025
On the Radar

Ανοδική τροχιά για τον τουρισμό τον Μάρτιο

20 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Εκτός ελέγχου η ανεργία στις ΗΠΑ: Έφτασε στο 14,7% και στο 27,4%(!) για τους νέους

Eurogroup: Έκτακτη η χαλάρωση, 10ετές το Μνημόνιο για δάνεια από ESM

MostPopular

  • Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

    62 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έργων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

    89 shares
    Share 36 Tweet 22
  • Απαλλάχθηκε με βούλευμα ο Μαρινάκης για το Noor1 – Η υπόθεση

    2038 shares
    Share 815 Tweet 510
  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    971 shares
    Share 388 Tweet 243
  • Η κυβέρνηση οδηγεί σε ναρκοπέδιο ΜμΕ και ασφαλιστικές με την υποχρεωτική ασφάλιση

    49 shares
    Share 20 Tweet 12

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr