• Τελευταία
  • Trending
  • All

Stress test “Ζηνοβία”: Κόπηκε το κράτος, πλήγμα την αξιοπιστία της κυβέρνησης

31 Δεκεμβρίου 2019
Economic Outlook

EBRD: Βλέπει ανάπτυξη 2,4% φέτος στην Ελλάδα – Νεό ρεκόρ ο Τουρισμός

28 Σεπτεμβρίου 2023
Eurobank logo

Eurobank :Εγκρίθηκε η εκταμίευση για την 5η δόση του Ταμείου Ανάκαμψης

28 Σεπτεμβρίου 2023
Ο αργός εμβολιασμός επηρεάζει την ανάκαμψη της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Allianz “Global Wealth Report: Σε δεινή οικονομική θέση τα νοικοκυριά

28 Σεπτεμβρίου 2023

Εικόνες καταστροφής στον Βόλο-Σοβαρά προβλήματα στην Εύβοια

28 Σεπτεμβρίου 2023

Πομπέο: Εξαιρετική η συνεργασία των ΗΠΑ με Ελλάδα και Κύπρο

28 Σεπτεμβρίου 2023
Weather Alert, Έκτακτο Δελτίο Καιρού

Που θα βρέξει σήμερα

28 Σεπτεμβρίου 2023
Crisis, Κρίση

Αυτό είναι το κοκτέιλ της νέας διττής κρίσης στην Ευρώπη

28 Σεπτεμβρίου 2023

Σκληρό πλήγμα του Σι στην κινεζική Μαφία: 6400 συλλήψεις στο Χονγκ Κονγκ

28 Σεπτεμβρίου 2023

Elias: Εκτός θέσης Μπέος και κυβέρνηση στον Βόλο

27 Σεπτεμβρίου 2023

Οpinion Poll: Διάσπαση ΣΥΡΙΖΑ προβλέπουν όσοι ψήφισαν Κασσελάκη

27 Σεπτεμβρίου 2023

Νέο, αιφνίδιο τραπεζικό ξεφόρτωμα στο ΧΑ, προς τις 1.200 μονάδες ο Γ.Δ.

27 Σεπτεμβρίου 2023

Κέρδη για Intrakat στο 6μηνο- Πάει για μέρισμα

27 Σεπτεμβρίου 2023
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Τί είπε ο Περιστέρης στην ΕΘΕ-Τί λέει η μετοχή στο ταμπλό

27 Σεπτεμβρίου 2023

ΣΥΡΙΖΑ: Μάχες στα …παρασκήνια με φόντο το Συνέδριο

27 Σεπτεμβρίου 2023
ELIAS: Η εξέλιξη της κακοκαιρίας - Επιδείνωση από Τετάρτη

Κίνηση στους δρόμους: Μεγάλα προβλήματα από την κακοκαιρία

27 Σεπτεμβρίου 2023

Φωτιά στις κυλιόμενες σκάλες στην πεζογέφυρα του ΟΛΠ

27 Σεπτεμβρίου 2023
Κυριάκος Μητσοτάκης;

Υπουργικό Συμβούλιο: Δύο καυτά θέματα στην ατζέντα

27 Σεπτεμβρίου 2023

Μαζική νομιμοποίηση 300 χιλ. μεταναστών προωθεί η ελληνική κυβέρνηση

27 Σεπτεμβρίου 2023

ΟΛΘ: Πτώση 12% στα καθαρά κέρδη εξαμήνου

27 Σεπτεμβρίου 2023
Την αλλαγή σελίδας στην επιχειρηματικής ιστορία επιβεβαιώνει η Ideal Holdings με τα αποτελέσματα πρώτου 6μηνου

Ideal Holdings: Κοντά στα 7,9 ευρώ η δίκαιη τιμή απο την Eurobank Equities

27 Σεπτεμβρίου 2023
Hellenic Train, FSI

Hellenic Train: Καθυστερήσεις και ακυρώσεις λόγω κακοκαιρίας – Πώς κινείται ο προαστιακός

27 Σεπτεμβρίου 2023
Ντόναλντ Τραμπ

Υπόλογος για απάτη ο Ντόναλντ Τραμπ

27 Σεπτεμβρίου 2023
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου, 2023
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Crisis Management

Stress test “Ζηνοβία”: Κόπηκε το κράτος, πλήγμα την αξιοπιστία της κυβέρνησης

Political Analysis DepartmentΑπόPolitical Analysis Department
31 Δεκεμβρίου 2019
Στις The Wire, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 min read
25 1
0
70
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Σκηνικό σοβούσας κρίσης διαμορφώνεται σε μεγάλο μέρος του κρατικού μηχανισμού, καθώς όπως αποδεικνύεται από τις αδικαιολόγητες συνέπειες της ήπιας -συγκριτικά- κακοκαιρίας “Ζηνοβία”, εμφανείς είναι οι αρρυθμίες και προφανής η έλλειψη συντονισμού, ενώ οι σπασμωδικές οι πολιτικές αντιδράσεις εντείνουν αντί να αντιμετωπίζουν το σοκ στο μηχανισμό και αποκαλύπτουν δυσλειτουργίες στο σύστημα.

Ένας νεκρός, λόγω αποκλεισμού, χιλιάδες αποκλεισμένοι στο εθνικό οδικό δίκτυο, προβλήματα επικοινωνιών. εικόνα αδρανούς κράτους και αναδρομικά πανικόβλητου πολιτικού προσωπικού είναι το αποτέλεσμα ενός τριημέρου stress test στο οποίο υπέβαλε η αναμενόμενη κακοκαιρία “Ζηνοβία” για την αντιμετώπιση της οποίας είχε ανακοινωθεί επαγρύπνηση και κινητοποίηση του κρατικού και υποστηρικτικού μηχανισμού.

Σχετικάθέματα

Economic Outlook

EBRD: Βλέπει ανάπτυξη 2,4% φέτος στην Ελλάδα – Νεό ρεκόρ ο Τουρισμός

28 Σεπτεμβρίου 2023

Εικόνες καταστροφής στον Βόλο-Σοβαρά προβλήματα στην Εύβοια

28 Σεπτεμβρίου 2023
Weather Alert, Έκτακτο Δελτίο Καιρού

Που θα βρέξει σήμερα

28 Σεπτεμβρίου 2023

Οι δομές διαχείρισης κρίσεων, τόσο επιχειρησιακά όσο και πολιτικά και επικοινωνιακά δεν συντονίστηκαν, οι υπεύθυνοι βρέθηκαν είτε εκτός θέσης, είτε έχοντας υποτιμήσει τη σοβαρότητα της κατάστασης και η συνεργασία κρατικού και ιδιωτικού τομέα αποδείχθηκε κενό γράμμα.

Auditor’s note Η “Ζηνοβία”, λοιπόν, δημιούργησε μια υποτυπώδη πίεση στον κρατικό μηχανισμό ημέρες εορτών, η οποία έλαβε διαστάσεις χιονοστιβάδας, αποκαλύπτοντας σειρά προβλημάτων, σωρευμένων και μη. Η κατάσταση αυτή όμως έχει και επιπτώσεις που δεν είναι ορατές δια γυμνού οφθαλμού, καθώς υπάρχουν οικονομικές ζημιές, για επιχειρήσεις και παράλληλα διοχετεύεται εικόνα εσωτερικά αποδομημένου ή παρακμάζοντος μηχανισμού. Τα στοιχεία αυτά εξετάζονται από υπηρεσίες πληροφοριών, αναλυτές και εν δυνάμει επενδυτές, τόσο προοδευτικά όσο και ad hoc. Έτσι προσδιορίζεται το risk of operations, το οποίο φαίνεται να ενισχύεται, καθώς οι καρατομήσεις Δημοσίων Υπαλλήλων είναι εξίσου καταλυτικές για την σταθερότητα του συστήματος όσο και η λειτουργία των δρόμων.

Διαχείριση της κρίσης

Αποτέλεσμα, να “πέσουν κεφάλια”, και δη του διευθυντή Αυτοκινητοδρόμων Αττικής,  χωρίς την απαραίτητη διερεύνηση και διοικητικά πορίσματα, παρά μόνο με πολιτική απόφαση. Η κίνηση αυτή επιχειρεί να ικανοποιήσει το αδηφάγο και πολλές φορές τροφοδοτούμενο λαϊκό περί δικαίου αίσθημα. Το σκεπτικό προέταξε τη συντήρηση πολιτικού κεφαλαίου για άλλες μάχες, προκρίνοντας ως κατάλληλη δράση τη διάχυση του κόστους και τον άμεσο καταλογισμό ευθυνών στην ιεραρχική αλυσίδα, επιδεικνύοντας αντανακλαστικά και αποτελεσματικότητα, για τους πολιτικούς.

Αυτό ακριβώς καταγγέλλει ήδη η Ένωση Αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ, η οποία μπορεί να αποτελεί συνδικαλιστικό όργανο και άρα περιορισμένης επιρροής, στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση αναμεταδίδει απλώς το κλίμα και αναγκάζεται να καλύψει τις αντιδράσεις για να τις ελέγξει και όχι για να τις κλιμακώσει. Με δεδομένο μάλιστα ότι η ΕΛ.ΑΣ διαθέτει τον άνθρωπό της στο υπουργείο και η συνολική κυβερνητική πολιτική είναι υποστηρικτική για τις πρακτικές και τον ρόλο της Αστυνομίας, η κρίση αυτή αποτελεί μια πρώτη ένδειξη της ταχύτητας με την οποία μπορεί να επέλθει η φθορά των συνεκτικών κρίκων.

Παράλληλα, από το υπουργείο υποδομών ανακοινώθηκε άλλη διαδικασία, η οποία αν και φαίνεται ότι ευθυγραμμίζεται με αυτή που ακολούθησε το υπουργείο Προστασία του Πολίτη, εν τούτοις διαφοροποιείται ουσιωδώς και ανοίγει ένα επικίνδυνο χάσμα εντός της κυβέρνησης. Ο αρμόδιος υφυπουργός μεταφορών Αχιλέας Καραμανλής, ανακοίνωσε ότι η αρμόδια εταιρία “Νέα Οδός” κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις για ενδεχόμενη παραβίαση των συμβατικών όρων του έργου”, ήτοι τη διατήρηση της λειτουργικότητάς του και της απρόσκοπτης χρήσης.

Όπερ σημαίνει ότι από τη μια αποπέμφθηκε δημόσιος λειτουργός χωρίς τη δέουσα διαδικασία, ενώ από την άλλη αυτή τηρείται -ως πρέπει- για την ιδιωτική εταιρία, η οποία φαίνεται να φέρει το βασικό φορτίο της ευθύνης.

Αντιδράσεις των αξιωματικών

Θέση για την «καρατόμηση» του αξιωματικού της Τροχαίας για το χάος στην Εθνικό Οδό Αθηνών-Λαμίας από την κακοκαιρία, πήραν οι συνδικαλιστές αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ.

Σε άρθρο του ο γενικός γραμματέας της Ενωσης Αξιωματικών Αστυνομίας Αττικής αναφέρει ότι αυτοί που έχουν την ευθύνη για όλα όσα έγιναν χθες Δευτέρα κρύφτηκαν πίσω από την Αστυνομία. Προσθέτει ότι οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. είναι τα «εύκολα θύματα» που «θυσιάζονται» για να εξευμενιστούν η κοινωνική οργή και η αγανάκτηση.

Αναλυτικά το κείμενο του Κανέλλου Νικολάου:

«Οταν με μόλις πέντε πόντους χιόνι κόβεται η Ελλάδα στα δύο και εγκλωβίζονται οχήματα στην Εθνική Οδό για αρκετή ώρα, είναι προφανές ότι κάποιοι έχουν ευθύνες.

Ο οδηγός ενός οχήματος που χρησιμοποιεί την Εθνική Οδό και πληρώνει γι’ αυτήν τη χρήση τα ακριβά διόδια τότε δικαίως έχει απαιτήσεις. Αυτές είναι το οδικό δίκτυο να παραμένει ανοιχτό και ασφαλές. Ορθώς, λοιπόν, αναζητήθηκαν από την κυβέρνηση άμεσα τα αίτια για την απαράδεκτη κατάσταση που δημιουργήθηκε.

Κάπως έτσι, μετά από τη σύσκεψη που έγινε για την απόδοση ευθυνών, βρέθηκε ο υπεύθυνος και “καρατομήθηκε” από τη θέση του. Ηταν ο διοικητής του Β’ Τμήματος Αυτοκινητοδρόμων Αττικής. Εδώ, όμως, πρέπει να μπουν ορισμένα ερωτήματα:

Ο διοικητής της Τροχαίας επέδειξε αδιαφορία; Οι συνάδελφοι που προσπαθούσαν να φέρουν σε πέρας την υπηρεσία τους κάτω από αντίξοες συνθήκες επέδειξαν αδιαφορία;

Την ίδια ώρα, γεννιούνται κάποια ακόμη ερωτήματα: Η ιδιωτική εταιρεία που έχει αναλάβει τον οδικό άξονα και καρπώνεται το τίμημα των διοδίων δεν έχει ευθύνες; Εκανε τις απαραίτητες προπαρασκευαστικές ενέργειες ως όφειλε και δεν τα κατάφερε ή μήπως πιάστηκε απροετοίμαστη; Με την ανακοίνωση που εξέδωσε η ίδια “αθωώνει” εαυτη και πετάει το μπαλάκι των ευθυνών οπουδήποτε αλλού; Εγινε πιστευτή. Γιατί; Μήπως έγινε και στο παρελθόν κάτι ανάλογο χωρίς να λογοδοτήσει και να τύχει κυρώσεων;

Δυστυχώς, όμως, για άλλη μία φορά η Ελληνική Αστυνομία θεωρείται ελαφρά τη καρδιά από κάποιους υπεύθυνη γι’ αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση που δημιουργήθηκε. Προφανώς, οι Έλληνες αστυνομικοί είμαστε τα «εύκολα θύματα» που θυσιαζόμαστε για να εξευμενίσουμε την κοινωνική οργή και αγανάκτηση.

Ελπίζουμε κάποτε να αναλάβουν τις ευθύνες αυτοί που τις έχουν και να μην κρύβονται πάντα πίσω από την Ελληνική Αστυνομία. Ελπίζουμε να γίνει, επίσης, αντιληπτό ότι μπορεί να μας θεωρούν αναλώσιμους, αλλά δεν μπορεί κανείς να παίζει με την αξιοπρέπεια και την υπόληψη μας”.

Η ανακοίνωση της Νέα Οδού

«Αρχικά θα θέλαμε να εκφράσουμε τη λύπη μας για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί και να επισημάνουμε ότι πάντα εργαζόμαστε με όλες τις δυνάμεις μας για να διασφαλίσουμε την ομαλή και ασφαλή μετακίνηση των πολιτών.

Σύμφωνα με  Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας, με ισχύ από  το βράδυ του Σαββάτου 28/12 μέχρι τη Δευτέρα 30/12, προβλέπονταν επιδείνωση του καιρού με αισθητή πτώση της θερμοκρασίας και χιονοπτώσεις ακόμη και σε περιοχές με χαμηλότερο υψόμετρο.

Η Νέα Οδός, έλαβε άμεσα  όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διαχείριση των φαινομένων και ενεργοποίησε το σχετικό Σχέδιο Αποχιονισμού. Ειδικά στο τμήμα του Α.Θ.Ε. από Μεταμόρφωση έως και Σκάρφεια  ενεργούσαν 80 εκχιονιστικά, υπήρχαν διαθέσιμοι 4 τόνοι αλατιού και περισσότερα από 100 άτομα ήταν σε υπηρεσία.  Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικότερα στην επίμαχη περιοχή Καπανδριτίου – Μαλακάσας επιχειρούσαν διαρκώς 20 εκχιονιστικά. Παράλληλα, ενημερώθηκαν οι αρμόδιες αρχές για τη Σύγκληση Συντονιστικών Οργάνων στο Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας και υλοποιήθηκαν ενέργειες ενημέρωσης των οδηγών. (σχετικό Δελτίο Τύπου απεστάλη  στα ΜΜΕ και αναρτήθηκε στην εταιρική ιστοσελίδα την Παρασκευή 27/12,  Σάββατο 28/12 ξεκίνησε διανομή Φυλλαδίων με συμβουλές Οδικής Ασφάλειας σε περιπτώσεις Έκτακτων καιρικών Φαινομένων από όλους τους σταθμούς διοδίων ενώ παρέχονταν  διαρκής ενημέρωση από την αρμόδια Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελάτων για τις συνθήκες στον αυτοκινητόδρομο σε κάθε οδηγό)

Τη Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου στις 9:00, η Τροχαία λόγω έντονης χιονόπτωσης σε Θήβα, Υλίκη και Μαρτίνο ανακοίνωσε απαγόρευση κυκλοφορίας σε βαρέα οχήματα και λεωφορεία και υποχρεωτική χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων στα  ΙΧ. Αξίζει σε αυτό να σημείο να αναφερθεί ότι σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη συμπεριλαμβανομένων και των γειτονικών Βαλκανικών χωρών, στην Ελλάδα δεν είναι υποχρεωτική από το Νόμο η χρήση χειμερινών ελαστικών κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου. Ως εκ τούτου, τίθεται υποχρεωτική όπως επέβαλε και η Τροχαία, η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων κατά τη διάρκεια έντονων καιρικών φαινομένων με χιονοπτώσεις. 

Παρά την ανακοίνωση της απαγόρευσης όμως, βαρέα οχήματα και λεωφορεία που βρίσκονταν σε κίνηση εντός του δικτύου, είτε συνέχισαν την πορεία τους κανονικά, είτε ακινητοποιήθηκαν παρουσία τροχαίας, κυρίως στη ΛΕΑ των μετωπικών σταθμών διοδίων.  Επιπλέον, πολλά ΙΧ, ειδικά κατά μήκος του τμήματος Καπανδρίτι Μαλακάσα,  ακινητοποιήθηκαν σε όλες τις λωρίδες κυκλοφορίας, είτε διότι δεν έφεραν καν αντιολισθητικές αλυσίδες, είτε διότι προσπαθούσαν εκ των υστέρων να προχωρήσουν στην τοποθέτηση τους εκείνη τη στιγμή, καθώς τα καιρικά φαινόμενα ειδικά στην περιοχή της Μαλακάσας συνέχισαν να είναι εντονότατα. Λόγω δε εορταστικής περιόδου η ροή της κυκλοφορίας αυξάνονταν σημαντικά.
Στη συνέχεια, με αποφάσεις των κατά τόπους τμημάτων Τροχαίας,  πραγματοποιούνταν τεχνητές ανασχέσεις (διακοπή κυκλοφορίας), μικρής διάρκειας σε σταθμούς διοδίων και στα δυο ρεύματα κυκλοφορίας με στόχο την εξυπηρέτηση  και προστασία των ακινητοποιημένων ΙΧ που έπρεπε να απεγκλωβιστούν κυρίως για την προστασία των ίδιων οδηγών, καθώς και για τη διευκόλυνση του έργου των εκχιονιστικών που λόγω των διάσπαρτων ακινητοποιήσεων δυσκολεύονταν να προχωρήσουν στις εργασίες τους.

Στις 17:00, η Τροχαία προχώρησε σε πλήρη διακοπή κυκλοφορίας των οχημάτων στο ρεύμα προς Λαμία στο σταθμό διοδίων Αφιδνών και στο ρεύμα προς Αθήνα στους σταθμούς διοδίων Θήβας και Τραγάνας, ενώ 20 λεπτά αργότερα προχώρησε σε πλήρη διακοπή κυκλοφορίας και στα δυο ρεύματα κυκλοφορίας για τα ΙΧ. Τα καιρικά φαινόμενα ειδικά στην περιοχή της Μαλακάσας παρέμεναν εντονότατα και οι ακινητοποιήσεις σχεδόν απαγόρευαν το αποχιονιστικό έργο. Με ακινητοποιημένα οχήματα σε όλες τις λωρίδες και ειδικά στη ΛΕΑ τα εκχιονιστικά αδυνατούσαν να προσεγγίσουν τα σημεία.

Οι εκτροπές που αποφασίστηκαν μετά την απαγόρευση κυκλοφορίας ήταν οι  εξής:
Στο ύψος του Σταθμού Διοδίων Αφιδνών, στο ρεύμα προς Λαμία:  Στους οδηγούς υποδεικνύονταν αναστροφή στο ρεύμα προς Αθήνα. 
Στο ύψος του Σταθμού Διοδίων Θήβας, ρεύμα προς Αθήνα: Στους οδηγούς υποδεικνύονταν αναστροφή στο ρεύμα προς Λαμία.
Στον Ανισόπεδο Κόμβο «Βαθύ» ρεύμα προς Αθήνα: Στους οδηγούς υποδεικνύονταν αναστροφή στο ρεύμα προς Χαλκίδα.

Ωστόσο, σημαντικός αριθμός οδηγών αρνούνταν να προχωρήσει σε αναστροφή και ανέμενε εντολή τροχαίας για λήξη των εκτροπών. Σταδιακά σχηματίστηκαν ουρές στους σταθμούς διοδίων.

Παράλληλα, στο τμήμα Καπανδρίτι- Μαλακάσα και παρά την απαγόρευση κυκλοφορίας ο αριθμός ΙΧ συνέχισε να αυξάνεται σημαντικά, ειδικά στο ρεύμα προς Αθήνα και τα ακινητοποιημένα οχήματα πλήθαιναν. Η ουρά που σχηματίστηκε άγγιξε τα 10 χιλιόμετρα ενώ τα καιρικά φαινόμενα παρέμεναν σε υψηλή ένταση.

Τα περίπολα οδικής ασφάλειας & τα οχήματα των οδικών βοηθειών της εταιρίας σε πλήρη συνεργασία με την Τροχαία και την Πυροσβεστική , εργάζονταν με στόχο τον απεγκλωβισμό αυτών των ακινητοποιημένων οχημάτων και τη δημιουργία διαδρόμων περάσματος των εκχιονιστικών.

Στις 19:56 στο ρεύμα προς Λαμία η κυκλοφορία των ακινητοποιημένων οχημάτων στο τμήμα Καπανδρίτι – Μαλακάσα ξεκίνησε να ομαλοποιείται. Στο ρεύμα προς Αθήνα επίσης, τα ακινητοποιημένα οχήματα ξεκίνησαν να κινούνται όμως στο 39.8 χλμ. και παρά την απαγόρευση που ήταν σε ισχύ από τις 9:00 το πρωί, βρίσκονταν εγκλωβισμένα 4 επικαθήμενα φορτηγά σε ΛΕΑ και δεξιά λωρίδα. Η  κυκλοφορία ήταν δυνατή μόνο από την αριστερή λωρίδα και καθυστερούσε επιπλέον η αποσυμφόρηση.

Στις 20:00 στο ρεύμα προς Λαμία και στις 20:53 στο ρεύμα προς Αθήνα, η Τροχαία προχώρησε σε άρση των εκτροπών και επέτρεψε ξανά την πλήρη κυκλοφορία στα ΙΧ και στα βαρέα οχήματα & λεωφορεία.  Η κίνηση των οχημάτων που ανέμεναν στους σταθμούς διοδίων ξεκίνησε με πολύ χαμηλές ταχύτητες. Στις 21:40 η κυκλοφορία είχε αποκατασταθεί πλήρως.
Σε όλους τους σταθμούς διοδίων δεν εισπράττονταν διόδια κατά διαστήματα έως τις 17:00 και ανάλογα με τις διακοπές κυκλοφορίας που υποδείκνυε η τροχαία, ενώ από τις 17:00 και μετά θέσαμε σε ισχύ πλήρη αναστολή είσπραξης.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να τονίσουμε και πάλι την λύπη μας για την ταλαιπωρία των οδηγών και να συμπληρώσουμε ότι  σε περιπτώσεις έκτακτων καιρικών φαινομένων με έντονες χιονοπτώσεις, η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων, η αποφυγή στάθμευσης στη ΛΕΑ, ο περιορισμός των μετακινήσεων στις απολύτως απαραίτητες  και η πλήρης συμμόρφωση με τις υποδείξεις της Τροχαίας συμβάλλουν τα μέγιστα στην οδική ασφάλεια και στην εξέλιξη του αποχιονιστικού έργου». 

Σχετικά

Tags: Ελλάδακαιρόςκυβέρνηση ΝΔ
Share28Tweet18Share5Send
Political Analysis Department

Political Analysis Department

ΣχετικάΆρθρα

Economic Outlook
Πολιτική & Οικονομία

EBRD: Βλέπει ανάπτυξη 2,4% φέτος στην Ελλάδα – Νεό ρεκόρ ο Τουρισμός

28 Σεπτεμβρίου 2023
Crisis Zone

Εικόνες καταστροφής στον Βόλο-Σοβαρά προβλήματα στην Εύβοια

28 Σεπτεμβρίου 2023
Weather Alert, Έκτακτο Δελτίο Καιρού
The Wire

Που θα βρέξει σήμερα

28 Σεπτεμβρίου 2023
Επόμενο άρθρο

Στις 15 Ιανουαρίου ο Τραμπ υπογράφει τη συμφωνία με την Κίνα

Καίγεται η αμερικάνικη πρεσβεία στο Ιράκ

MostPopular

  • Μαζική νομιμοποίηση 300 χιλ. μεταναστών προωθεί η ελληνική κυβέρνηση

    112 shares
    Share 45 Tweet 28
  • ΣΥΡΙΖΑ: Μάχες στα …παρασκήνια με φόντο το Συνέδριο

    68 shares
    Share 27 Tweet 17
  • Elias: Εκτός θέσης Μπέος και κυβέρνηση στον Βόλο

    60 shares
    Share 24 Tweet 15
  • Νέο, αιφνίδιο τραπεζικό ξεφόρτωμα στο ΧΑ, προς τις 1.200 μονάδες ο Γ.Δ.

    54 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Βρήκαν γιάφκα με βαρύ οπλισμό στο Κολωνάκι

    107 shares
    Share 43 Tweet 27

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}