• Τελευταία
  • Trending
  • All

Η ομογένεια σε θέσεις ισχύος: Τί δείχνουν τα analytics για τις σχέσεις με την Ελλάδα

16 Νοεμβρίου 2018

Ο Παπαχελάς ξύνει την πληγή των Μνημονίων και “κόκκαλα τσακίζει”

1 Ιουνίου 2025
Weather report, δελτίο καιρού, καιρός

Καιρός: Με καλοκαιρία και σχετικά υψηλές θερμοκρασίες το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου

1 Ιουνίου 2025

Ποιές ομάδες έχουν κερδίσει τα περισσότερα Champions League

1 Ιουνίου 2025
Beta Weekender: Αντίρροπες δυνάμεις

Beta Weekender: Αντίρροπες δυνάμεις

1 Ιουνίου 2025

Αυξάνονται τα πλοία, μικραίνει η χωρητικότητα

1 Ιουνίου 2025
Weather Update

Καιρός: Νεφώσεις και τοπικές βροχές σήμερα

1 Ιουνίου 2025
?????????????

Scope για Ελλάδα: Τα 4 προβλήματα που απειλούν την οικονομία

1 Ιουνίου 2025
8: Από αριστερά, Βίκυ Μαργαρίτη- Ακόλουθος Ψηφιακής Πολιτικής και ΤΝ,
Μόνιμη Αντιπροσωπεία της Ελλάδας στην ΕΕ, Αθανάσιος Κοσμόπουλος - Υπεύθυνος
Προστασίας Δεδομένων Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης - Επιχειρησιακός
Συντονιστής Παρατηρητηρίου Ανάλυσης Υβριδικών Απειλών, Δημοσθένης
Αναγνωστόπουλος, Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής
Διακυβέρνησης – Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δρ. Μαρία-Ωραιοζήλη
Κουτσουπιά,AI Legal Expert, Ιδρύτρια Ινστιτούτου Rythmisis, Γιώργος Γαλανόπουλος,
Συνιδρυτής - Πρόεδρος Rythmisis και Δικηγόρος και Στέλλα Τσαγκαράκη – Δ/ντρια
Επικοινωνίας και Marketing Ινστιτούτου Rythmisis.

Δίκαιο και Τεχνητή Νοημοσύνη

31 Μαΐου 2025
Sope Ratings

Scope: Επιβεβαιώνει το BBB για την Ελλάδα – Σταθερό outlook παρά τις διαρθρωτικές αδυναμίες

31 Μαΐου 2025

Η Εθνική έχει λεφτά για εξαγορές – Ο Μυλωνάς όμως… δεν βιάζεται

30 Μαΐου 2025

Επικοινωνία Μητσοτάκη – Σίσι για τη Μονή της Αγίας Αικατερίνης του Σινά

30 Μαΐου 2025

«Κλειδώνουν» κέρδη στο κλείσιμο 5μήνου – Έπεσε ξύλο σε πολλά blue chips

30 Μαΐου 2025
Δικαστήριο

ΗΠΑ: Νίκη Τραμπ στο Ανώτατο Δικαστήριο – Ξεμπλόκαραν οι μαζικές απελάσεις

30 Μαΐου 2025

Οι Big Tech κατεβαίνουν στο πεζοδρόμιο

30 Μαΐου 2025
Global pollution concept with fossil fuel and industrial toxic waste as the planet earth eating petroleum and dirty polluted energy as an environmental icon with 3D illustration elements.

Η Κομισιόν προωθεί πολύ χαλαρή Κλιματική Στόχευση…

30 Μαΐου 2025

Κοπελούζος, Ανδρεάδης και Lamda Dev. +8 ακόμη θέλουν την Ακτή Ποσειδίου

30 Μαΐου 2025

Η Ινδία θα γίνει η τέταρτη οικονομία στον κόσμο – Πάνω από Ιαπωνία, ΗΒ, Γαλλία

30 Μαΐου 2025

Η Ελληνική Ναυτιλία στο Προσκήνιο της Βιώσιμης Ανάπτυξης

30 Μαΐου 2025

Νέο φωτοβολταϊκό 88 MW από τη ΔΕΗ στη Βουλγαρία

30 Μαΐου 2025

Πειραιώς: Επίσκεψη της διοίκησης στην Κρήτη

30 Μαΐου 2025

Το οικονομικό αποτύπωμα των ευρωπαϊκών διοργανώσεων ποδοσφαίρου

30 Μαΐου 2025

ΕΚΟ Κύπρου: Χορηγός των εθνικών ομάδων μπάσκετ και του FIBA EuroBasket

30 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Κυριακή, 1 Ιουνίου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Analytics

Η ομογένεια σε θέσεις ισχύος: Τί δείχνουν τα analytics για τις σχέσεις με την Ελλάδα

NewsRoomΑπόNewsRoom
16 Νοεμβρίου 2018
Στις Analytics, Spotlight
Χρόνος ανάγνωσης2 mins read
33 1
0
91
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Ένα από τα πρώτα θέματα τoυ ελληνικού διαδικτύου έγιναν οι ομογενείς μας με αφορμή τη διεξαγωγή των ενδιάμεσων αμερικανικών εκλογών. Η ελληνική παροικία των Ηνωμένων Πολιτειών αποτελεί σύμφωνα με τα Social Media το πιο ισχυρό brand της χώρας μας σε διεθνές επίπεδο.

Γράφουν Νίκος Αρβανίτης – Γιώργος Ξ. Πρωτόπαπας

Σχετικάθέματα

Viber goes… supper με dating και ad management – Η στρατηγική της Rakuten

21 Μαΐου 2025

Νέο σχέδιο ΕΕ για τα παιδιά online: καλές προθέσεις – θολό τοπίο

14 Μαΐου 2025

Οι καταναλωτικές συνήθειες της Gen Z: Ψηφιακά, αλλά όχι στα τυφλά

21 Μαρτίου 2025

Το query «Έλληνες Ομογενείς» κατέγραψε στο ελληνικό διαδίκτυο σύμφωνα με το PaloPro 900 συνολικές αναφορές για τη χρονική περίοδο 5 -14 Νοεμβρίου 2018. Τα συναισθήματα των αναφορών είναι στην πλειοψηφία του ουδέτερα, ακολουθούν τα θετικά και τέλος τα αρνητικά. Η ανάλυση περιεχόμενου δίνει διαφορετικές ερμηνείες στα συναισθήματα που αποκαλύπτουν και τις τάσεις του ελληνικού διαδικτύου.

 

Θεματολογία

Η θεματολογία για την υπό εξέταση χρονική περίοδο επικεντρώνεται σύμφωνα με τα Main Topics του PaloPro στις ακόλουθες αναφορές:

  • Στην εκλογή των έξι ομογενών στην αμερικάνικη Βουλή των Αντιπροσώπων, των Ντίνα Τάιτους (Νεβάδα, Δημοκρατική), Γκας Μπιλιράκης (Φλόριδα, Ρεπουμπλικανός), Μάικλ Ουόλτζ (Φλόριδα, Ρεπουμπλικανός), Τσάρλι Κριστ (Φλόριδα, Δημοκρατικός), Τζον Σαρμπάνης (Μέριλαντ, Δημοκρατικός) και Κρις Πάππας (Νιου Χαμσάιρ, Δημοκρατικός).
  • Στην είδηση ότι η ομογενής Ελένη Τσακοπούλου Κουναλάκη, πρώην πρέσβειρα των ΗΠΑ στην Ουγγαρία, εξελέγη αντικυβερνήτης στην Καλιφόρνια.
  • Στην ανάρτηση της ηθοποιού Τζούλιαν Μουρ για τον έλληνα ομογενή που σκοτώθηκε στο μακελειό στην Καλιφόρνια.
  • Στο σούπερ μάρκετ στη Φρανκφούρτη και προσφέρει αποκλειστικά ελληνικά προϊόντα.
  • Στην είδηση του θανάτου ενός 33χρονου ομογενή από επίθεση καρχαρία στο Queensland της Αυστραλίας.
  • Στην πρόταση των AN.ΕΛ για την αναθεώρηση του Συντάγματος που αφορούν τo δικαίωμα ψήφο του απόδημου ελληνισμού.

Συμπεράσματα

Η ανάλυση περιέχου του PaloPro δείχνει ότι η ελληνική διαδικτυακή κοινή γνώμη παρακολουθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις δραστηριότητες της ελληνικής ομογένειας; Αναλυτικότερα:

  • Tα Social Media θεωρούν ότι οι ομογενείς με τις διακρίσεις και τις σημαντικές τους θέσεις ασκούν μια επιτυχημένη δημόσια διπλωματία, ειδικά σε μια περίοδο που το διεθνές προφίλ της χώρας μας έχει πληγεί από την οικονομική κρίση.
  • Το σύνολο της διαδικτυακής κοινής γνώμης ταυτίζει την ομογένεια κυρίως με την ελληνική παροικία των Ηνωμένων Πολιτειών καθώς και με εκείνες του Καναδά, της Αυστραλίας και της Γερμανίας εξαιτίας των μεγάλων μεταναστευτικών ροών που υπήρξαν σε παλιότερες εποχές.
  • Τα Social Media είναι σε μεγάλο βαθμό ταυτισμένα με τους προβεβλημένους ομογενείς, οι οποίοι κατάφεραν να αποκτήσουν σημαντική θέση σε πολιτικό, οικονομικό, επιχειρηματικό, κοινωνικό και καλλιτεχνικό επίπεδο.
  • Τα ελληνικά main stream ψηφιακά ΜΜΕ προβάλουν την ομογένεια κατά περίσταση και μέσα από θεσμικά όργανα, όπως από δραστηριότητες του υπουργείου Εξωτερικών και επισκέψεις υπουργών και πολιτικών σε ελληνικές παροικίες του εξωτερικού. Τα ουδέτερα συναισθήματα συνδέονται με το γεγονός ότι δεν προβάλλεται με συνέπεια η ελληνική διασπορά, με αποτέλεσμα να αγνοούν τις δραστηριότητες της οι χρήστες των Social Media.

  • Ο όρος του απόδημου ελληνισμού ή ελληνική διασπορά * δεν χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό από τη διαδικτυακή κοινή γνώμη. To ότι η ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού που προσωρινά βρίσκεται εκτός λειτουργίας) επισημαίνεται από χρήστες του διαδικτύου.
  • Οι σχέσεις των ελληνικών κυβερνήσεων με τον απόδημο ελληνισμό θεωρούνται από χρήστες των Social Media αδύναμες επιρρίπτοντας την ευθύνη στο κράτος που δεν προβάλει όπως θα έπρεπε τις δραστηριότητες του απόδημου ελληνισμού – είτε σε κυβερνητικό επίπεδο, είτε μέσα από δομές και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που θα καλύπτουν όλο το φάσμα δραστηριοτήτων του. Η δυσαρέσκεια των χρηστών του διαδικτύου εκφράζεται μέσα από την ανάλυση περιεχομένου των αρνητικών συναισθημάτων.
  • Το ελληνικό διαδίκτυο έχει εντοπίσει και ελληνικές ενεργές κοινότητες στο εξωτερικό που δεν αφορούν τη στενή έννοια της ομογένειας αλλά είναι κοινότητες επιχειρηματιών, όχι κατά ανάγκην μόνιμων κατοίκων, οικονομικών μεταναστών και brain drain, όπως οι σύνδεσμοι ελληνικών επιχειρήσεων σε χώρες των Βαλκανίων. Ωστόσο υπάρχει ένα έλλειμμα σύνδεσης της ελληνικής διπλωματίας και της οικονομικής διπλωματίας με αυτές τις ενεργές κοινότητες. Η σύνδεση θα μπορέσει να τις αναδείξει σε νέο κινητήριο μοχλό προώθησης των ελληνικών συμφερόντων.
  • Ορισμένοι χρήστες των Social Media εκφράζουν δυσαρέσκεια προς κάποιες ομάδες ομογενών του διαδικτύου που τις θεωρούν κατεστημένο. Οι συγκεκριμένες ομάδες επικεντρώνονται σε θέματα ευρείας κατανάλωσης, τα εθνικά θέματα, εκφράζοντας και κάποιες φορές σκληροπυρηνικές θέσεις για την άσκηση της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής. Οι ομάδες αυτές αποφεύγουν να δώσουν έμφαση σε άλλες σημαντικές δραστηριότητες των ελληνικών παροικιών που αξίζουν να προβάλλονται στο διαδίκτυο.
  • Τα Social Media αναφέρονται και στις παραδοσιακές δομές των φιλανθρωπικών δραστηριοτήτων της ομογένειας, της ελληνοαμερικανικής οργάνωσης American Hellenic Educational Progressive Association (AHEPA). Ωστόσο παραλείπουν να προβάλουν τις φιλανθρωπικές δραστηριότητες της «νέας ομογένειας», επιχειρηματιών και σημαντικών προσώπων που είναι εξίσου σημαντικές.
  • Τη δυναμική της ελληνικής ομογένειας αρχίζει να αντιλαμβάνεται και ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας καθώς στις προτάσεις για την αναθεώρηση του Συντάγματος σκέφτεται να προωθήσει το δικαίωμα ψήφου των ελλήνων του εξωτερικού.
  • Η πρόταση των ΑΝ.ΕΛ για δικαίωμα ψήφου στον απόδημο ελληνισμό δεν αναπαράχθηκε από την πλειοψηφία των χρηστών των Social Media.

 

*Ως απόδημος Ελληνισμός ή ελληνική διασπορά χαρακτηρίζεται το σύνολο των εκπατρισμένων Ελλήνων, που μολονότι εγκαταστάθηκε, έστω και με σχετική μονιμότητα, σε χώρες ή περιοχές εκτός του εθνικού χώρου, εξακολουθεί να συντηρεί, σε επίπεδο συλλογικό ή και ατομικό, τις υλικές, πολιτιστικές και συναισθηματικές του σχέσεις με τη χώρα της άμεσης ή της παλαιότερης καταγωγής του.

____________________

Ο Νίκος Αρβανίτης είναι Content Director της Palo Services. Είναι Διεθνολόγος – Δημοσιογράφος διαπιστευμένος διπλωματικός συντάκτης στο Βελιγράδι από το 1994 και αναγνωρισμένος αναλυτής της περιοχής των Βαλκανίων στον τομέα των Διεθνών Σχέσεων. Συνεργάζεται με διεθνή ειδησεογραφικά,  βαλκανικά και ελληνικά μέσα (υπήρξε και διευθυντής του σερβικού Ekonomist). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Εγκληματολογίας και Ποινικών Επιστημών του πανεπιστημίου του Βελιγραδίου. Μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί 12 βιβλία του σε σερβική, αγγλική και ελληνική γλώσσα.

Ο Γιώργος Πρωτόπαπας είναι Sr. Data Analyst της Palo Services. Είναι Διεθνολόγος – Δημοσιογράφος. Άρχισε τη δημοσιογραφία στην εφημερίδα «Επενδυτής» (2000 -2014). Αρθρογραφεί από το 2012 στο περιοδικό Άμυνα & Διπλωματία και συνεργάζεται με διάφορα διεθνή και ελληνικά ψηφιακά μέσα. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Διεθνών Σχέσεων του πανεπιστήμιου Kent. Με τη ιδιότητα του διεθνολόγου έχει μιλήσει και σε διεθνή συνέδρια στο εξωτερικό. Έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα courses και seminars για Digital Media, Social Media Strategies, Digital Marketing & Advertising.

Οι δυο είναι συγγραφείς του βιβλίου «In social MEDIA RES» που με βάση το λογισμικό Palo Pro αποκωδικοποιεί το περιεχόμενο των social media και των ψηφιακών μέσων για σημαντικά θέματα της επικαιρότητας.

 

Σχετικά

Tags: internetSocial Media
Share36Tweet23Share6Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

Cyber Security

Viber goes… supper με dating και ad management – Η στρατηγική της Rakuten

21 Μαΐου 2025
The Wire

Νέο σχέδιο ΕΕ για τα παιδιά online: καλές προθέσεις – θολό τοπίο

14 Μαΐου 2025
On the Radar

Οι καταναλωτικές συνήθειες της Gen Z: Ψηφιακά, αλλά όχι στα τυφλά

21 Μαρτίου 2025
Επόμενο άρθρο
Ο Στουρνάρας σπρώχνει τις τράπεζες σε αυξήσεις κεφαλαίου

Στουρνάρας-τραπεζίτες θέλουν να μοχλεύσουν αέρα με εγγύηση Δημοσίου

Το εγκώμιο του Τσίπρα έπλεξε ο Πάιατ

MostPopular

  • Beta Weekender: Αντίρροπες δυνάμεις

    Beta Weekender: Αντίρροπες δυνάμεις

    43 shares
    Share 17 Tweet 11
  • Μετά την εκτέλεση του “θαμνάκια”… βγαίνει ο Βλαστός από τη φυλακή

    1040 shares
    Share 416 Tweet 260
  • Scope για Ελλάδα: Τα 4 προβλήματα που απειλούν την οικονομία

    41 shares
    Share 16 Tweet 10
  • «Κλειδώνουν» κέρδη στο κλείσιμο 5μήνου – Έπεσε ξύλο σε πολλά blue chips

    58 shares
    Share 23 Tweet 15
  • Ο Παπαχελάς ξύνει την πληγή των Μνημονίων και “κόκκαλα τσακίζει”

    40 shares
    Share 16 Tweet 10

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
    Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr