• Τελευταία
  • Trending
  • All

Που χωλαίνει η Εθνική Υπηρεσία Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών

10 Αυγούστου 2018 - Ενημερώθηκε: 11 Αυγούστου 2018

Νέα υψηλά 15ετίας στο Χρηματιστήριο 

9 Μαΐου 2025
piggy bank in pool, saving money for vacation time. Generative Ai

Ξενοδόχοι: Η Αθήνα χάνει τουρισμό λόγω προβλημάτων σε Μουσεία – Ακρόπολη

9 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος Φάις απέκτησε το 100% της Καλογήρου

9 Μαΐου 2025

Σε τροχιά υλοποίησης ο ΒΟΑΚ – Υπογράφηκε η σύμβαση με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

9 Μαΐου 2025

ΗΠΑ και Κίνα σπάνε τον πάγο…

9 Μαΐου 2025

Συνάντηση Παπασταύρου–Chevron με φόντο τους ελληνικούς υδρογονάνθρακες

9 Μαΐου 2025

ΑΑΔΕ: Λουκέτο σε 5 πρατήρια καυσίμων και άλλα 5 στο μικροσκόπιο

9 Μαΐου 2025
Ο Βασίλης Ψάλτης

Ο Ψάλτης άλλαξε mode… Η Alpha Bank έτοιμη για εξαγορές

9 Μαΐου 2025

Εικονική η μείωση του πληθωρισμού – Ράλι στα ενοίκια στραγγαλίζει τα νοικοκυριά

9 Μαΐου 2025

Ποιους ενοχλεί ο νέος Πάπας – Τράβηξε αυτιά με το καλημέρα

9 Μαΐου 2025

Η Snappi είναι έτοιμη να βγει στην Ελλάδα – Τα πρώτα βήματα και η επόμενη μέρα

9 Μαΐου 2025

Ουκρανία: Ανακάλυψε ουγγρικό δίκτυο κατασκόπων

9 Μαΐου 2025

Eurobank: Ανεβάζει τον πήχυ στα €3,20 η Citi

9 Μαΐου 2025

Οι αλουμινάδες δεν τρέχουν στις ΗΠΑ… παρά τους δασμούς

9 Μαΐου 2025

Ο Σι θέλει καρέκλα στο τραπέζι για Ουκρανία – Ζήτησε δίκαιο deal από Πούτιν

9 Μαΐου 2025
Ψάλτης: Το deal Alpha - Unicredit ανοίγει το δρόμο για τη διεθνοποίηση των ελληνικών εταιριών

Τρίμηνο ρεκόρ το Q1 για την Alpha Bank – Ανεβάζει τον πήχη ο Ψάλτης

9 Μαΐου 2025

Πάνω από τις προβλέψεις οι εξαγωγές της Κίνας

9 Μαΐου 2025

Επικοινωνία Τραμπ – Μερτς και δηλώσεις χωρίς… περιεχόμενο

9 Μαΐου 2025

Αντώνης Πετρόπουλος και Γιώργος Αλεξόπουλος στο pre-game show του Πάμε Στοίχημα Football Party by Gazzetta

9 Μαΐου 2025

Κινεζικό J10 του Πακιστάν κατέρριψε ινδικό Rafale – Ενδεχόμενη εμπλοκή Τουρκίας

9 Μαΐου 2025

Δύο Ισραηλινοί στρατιώτες σκοτώθηκαν σε σφοδρές συγκρούσεις στη νότια Λωρίδα της Γάζας

9 Μαΐου 2025

Flame – Meteo: Μειώνονται οι πυρκαγιές, όχι όμως και τα καμμένα

9 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Crisis Zone

Που χωλαίνει η Εθνική Υπηρεσία Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών

Χρήστος ΦράγκουΑπόΧρήστος Φράγκου
10 Αυγούστου 2018 - Ενημερώθηκε: 11 Αυγούστου 2018
Στις Crisis Zone, Spotlight, The Wire, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
25 0
0
73
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Προβλήματα αρμοδιότητας, επιχειρησιακού και υπηρεσιακού ανταγωνισμού προσπαθεί να επιλύσει με τη δημιουργία Εθνικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών η κυβέρνηση, δομή που εκ πρώτης όψεως φαίνεται στιβαρή και φιλόδοξη.

Αν και η κυβέρνηση δέσμευσε ήδη πόρους 500 εκατ., δεν προέβλεψε, εν τούτοις, σαφές χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, ξεκάθαρη υπηρεσιακή ανωτερότητα έναντι των υπολοίπων εμπλεκομένων υπηρεσιών, ενώ απουσιάζει και η ενιαία διαχείριση της πρώτης απάντησης (first response).

Σχετικάθέματα

Νέα υψηλά 15ετίας στο Χρηματιστήριο 

9 Μαΐου 2025
piggy bank in pool, saving money for vacation time. Generative Ai

Ξενοδόχοι: Η Αθήνα χάνει τουρισμό λόγω προβλημάτων σε Μουσεία – Ακρόπολη

9 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος Φάις απέκτησε το 100% της Καλογήρου

9 Μαΐου 2025

Από τους βασικούς πυλώνες του σχεδιασμού προκύπτει διάθεση της κυβέρνησης για τη δημιουργία αυτόνομης δομής, η οποία αμέσως μετά την ενεργοποίησή της θα έχει τη διαχείριση με διοικητή συμβάντος, που συνεπάγεται ότι θα αναλαμβάνει την επιχειρησιακή ευθύνη.

Ωστόσο, κάτι τέτοιο προϋποθέτει τη δημιουργία νέου ενοποιημένου μόνιμου κέντρου επιχειρήσεων, κάτι που δεν αποτυπώνεται στον σχεδιασμό, από τον οποίο επίσης απουσιάζει πρόβλεψη για την εδραίωση ενιαίου κέντρου άμεσης ανάγκης, ήτοι ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου για όλες τις περιπτώσεις άμεσων αναγκών που θα περιλαμβάνει όλα τα σώματα ασφαλείας.

Χωρίς ενιαία δομή πρώτης απάντησης, όπως λέγεται, θεωρείται πρακτικά αδύνατη, η αποτελεσματική επιχειρησιακή διαχείριση μεγάλων κρίσεων, καθώς η πληροφόρηση για το είδος των περιστατικών σε κίνδυνο, τον όγκο των ανθρώπων και η πρώτη εκτίμηση για το επίπεδο της απάντησης θα συνεχίσουν να διεξάγονται αποσυνδεδεμένα και χωρίς real time ενιαία διαχείριση.

Αν για παράδειγμα υπάρχουν κλήσεις για βοήθεια προς το ΕΚΑΒ από ένα συγκεκριμένο σημείο, το τηλεφωνικό κέντρο είναι υποχρεωμένο να στείλει μονάδες, ασχέτως αν αυτές δεν μπορέσουν τελικά να φτάσουν επειδή υπάρχει εν εξελίξει μέτωπο φωτιάς. Αν όμως η διαχείριση γινόταν σε ενιαίο κέντρο άμεσης βοήθειας, τότε ο αρμόδιος αξιωματικός της πυροσβεστικής, θα απέτρεπε τη χρήση ασθενοφόρων και θα ενέπλεκε τις ένοπλες δυνάμεις ώστε να στείλουν ελικόπτερα ή σκάφη, προκειμένου να παρακαμφθούν οι συμφορημένες οδικές αρτηρίες. Παράλληλα θα ενημέρωνε τις δυνάμεις επί τόπου για την περιοχή όπου βρίσκεται κόσμος που διατρέχει κίνδυνο και θα έδινε οδηγίες για τη δημιουργία ζώνης ασφαλείας και περιοχής εκκένωσης, με σημεία εισόδου και αποχώρησης.

Η αποκεντρωμένη όμως διαχείριση της άμεσης ανάγκης από διαφορετικά κέντρα λήψης και διαβίβασης σημάτων, χωρίς ενιαίο χάρτη απεικόνισης μέσων και με διαφορετικό συντονιστικό μηχανισμό, δεν επιτρέπει την αποτελεσματική συνεργασία και την έγκαιρη δημιουργία πλήρους εικόνας.

Συνεπώς, αν και οι προβλεπόμενες από τον αρχικό σχεδιασμό δομές του νέου φορέα διαχείρισης κρίσεων φαίνονται -εκ πρώτης όψεως- επαρκείς για την επιχειρησιακή διαχείριση εν εξελίξει περιστατικών, χωλαίνουν στην αναγνώριση και αρχική αντίδραση του μηχανισμού. Κενά στην ενημέρωση των παραγόντων και αποκεντρωμένη διοίκηση του μηχανισμού άμεσης ανάγκης όμως είναι πιθανό να δημιουργήσουν επικαλύψεις και χάος δυσχεραίνοντας την έγκαιρη αντιμετώπιση και δημιουργώντας εσωτερικό ανταγωνισμό

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία του νέου συστήματος, θα εξερευνηθεί ο τρόπος αναβάθμισης του ρόλου των ενόπλων δυνάμεων, αξιολογούνται επιρροές απ’ όσα ισχύουν σ’ άλλες χώρες, στη χρήση της νέας τεχνολογίας, στον ρόλο του κάθε εμπλεκόμενου φορέα, αλλά και στον τρόπο στελέχωσης του οργανισμού.

Διαμηνύεται, ακόμη, ότι το οργανωτικό, λειτουργικό και επιχειρησιακό μοντέλο της νέας υπηρεσίας θα είναι ενιαίο, ανεξάρτητα από το είδος, το μέγεθος, την πολυπλοκότητα, την αιτία και την τοποθεσία του συμβάντος, σημείο που αποτελεί την πεμπτουσία του οργανισμού. Ωστόσο, η υλοποίησή του απαιτεί ενιαία δομή πρώτης απάντησης, η οποία δεν υπάρχει στον έως τώρα σχεδιασμό.

Οι άξονες της νέας Υπηρεσίας Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών

  • Κατάρτιση Εθνικού Συστήματος Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών (ΕΣΥΔΕΑ), που θα αποτελέσει τον – εθνικού επιπέδου – οδηγό και το πλαίσιο αναφοράς για τη διαχείριση εκτάκτων αναγκών στη χώρα, αξιοποιώντας καλές πρακτικές προηγμένων χωρών στον τομέα.
  • Υλοποίηση όλων των αναγκαίων θεσμικών παρεμβάσεων για τη μετεξέλιξη της γ.γ. Πολιτικής Προστασίας σε αυτοτελή Εθνική Υπηρεσία Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών με επικεφαλής διοικητή και υπαγωγή στο υπουργείο Εσωτερικών, κατάρτιση Οργανισμού και στελέχωση της νέας υπηρεσίας, κατ’ εξαίρεση των κείμενων διατάξεων και του νόμου περί κινητικότητας στο Δημόσιο.
  • Συστηματική αξιοποίηση, διεύρυνση και εξειδίκευση της – ήδη σημαντικής – συμβολής των ενόπλων δυνάμεων σε μέσα και προσωπικό, στο πλαίσιο του νέου Εθνικού Συστήματος Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών.
  • Υλοποίηση νέου επιχειρησιακού μοντέλου για τη λειτουργία των κέντρων επιχειρήσεων στο οποίο θα προβλέπεται η εκπροσώπηση όλων των εμπλεκόμενων φορέων στο κατάλληλο επίπεδο (Πυροσβεστική Υπηρεσία, ΕΚΑΒ, ΕΛΑΣ, ΕΕΣ, Λιμενικό Σώμα, Εθελοντικά Σώματα, ΓΕΣ, ΓΕΝ, ΓΕΑ, Δασική Υπηρεσία, τεχνικές υπηρεσίες και διευθύνσεις του υπουργείου Υποδομών) και συμμετοχή σε ενιαίο σχεδιασμό και συντονισμό.
  • Προσδιορισμός και θεσμοθέτηση κανόνων εμπλοκής (Rules of Engagement /ROE) στη βάση των οποίων θα ενεργοποιείται η συνδρομή των εμπλεκόμενων φορέων και θα τίθεται υπό ενιαίο σχεδιασμό και συντονισμό, ανάλογα με το είδος και το επίπεδο κλιμάκωσης της κατάστασης έκτακτης ανάγκης.
  • Ανάπτυξη προτύπων για: α) την αναγκαία ροή, επεξεργασία και διαχείριση πληροφοριών μεταξύ όλων των επιπέδων διοίκησης, των εμπλεκόμενων καθώς και των υποστηρικτικών φορέων, για την αποτελεσματική λειτουργία όλων των φάσεων του κύκλου διοίκησης και ελέγχου, συμπεριλαμβανομένης της εκτίμησης κινδύνου/ απειλής, β) την τυποποίηση Κοινής Επιχειρησιακής Εικόνας (Common Operational Picture-COP) και γ) τις αναγκαίες υποδομές και τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών που θα υποστηρίζουν τη λειτουργία των κέντρων επιχειρήσεων όλων των επιπέδων.
  • Πρόβλεψη και εξειδίκευση των αναγκαίων διεπαφών της νέας υπηρεσίας με την επιστημονική-ερευνητική κοινότητα για την υποστήριξη του έργου της, στις φάσεις της πρόληψης, της ετοιμότητας, της ανταπόκρισης και της αποκατάστασης.
  • Αναθεώρηση του σχεδιασμού για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης στη βάση των αρχών και των προβλέψεων του Εθνικού Συστήματος Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών.
  • Σύνδεση της ασφάλειας και της προστασίας των πολιτών και των υποδομών με τις ανάγκες χωροτακτικού σχεδιασμού και ανάπτυξης.
  • Ενσωμάτωση της προστασίας των υποδομών ζωτικής σημασίας.
  • Ανάπτυξη σύγχρονου μοντέλου και συστήματος παρακολούθησης και διαχείρισης ανθρώπινων πόρων, μέσων, υλικών και εφοδίων για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.
  • Αναβάθμιση της επιχειρησιακής δράσης στο πεδίο μέσω της θεσμοθέτησης δομής διοίκησης της οποίας θα προΐσταται εκπαιδευμένος και πιστοποιημένος διοικητής συμβάντος (incident commander).
  • Θεσμοθέτηση εκπαιδευτικής δομής και ανάπτυξη ολοκληρωμένων προγραμμάτων για την παροχή εκπαίδευσης και πιστοποίησης στους ρόλους που απαιτεί το νέο σύστημα.
  • Διοργάνωση ασκήσεων εφαρμογής του νέου συστήματος για την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των πολιτών.
  • Συντεταγμένη ενσωμάτωση των εθελοντικών οργανώσεων και αντίστοιχων δομών, με βασική προϋπόθεση τη διαρκή εκπαίδευση και πιστοποίησή τους.
  • Συγχρονισμός των παρεμβάσεων με το σχετικό έργο που έχει εγκριθεί από την υπηρεσία Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων της ΕΕ (SRSS) και συντονίζεται από το Κέντρο Μελετών Ασφάλειας για την αναμόρφωση του συστήματος διαχείρισης εκτάκτων αναγκών στη χώρα.

Σχετικά

Share32Tweet17Share5Send
Χρήστος Φράγκου

Χρήστος Φράγκου

Διευθυντής Πληροφοριών στο Crisis Monitor από το 2016 και επικεφαλής του συντονιστικού συμβουλίου της Crises Zone. Αναλυτής, με ειδίκευση στα οικονομικά, τραπεζικά και διεθνή θέματα. Ξεκίνησε την καριέρα του ως δημοσιογράφος το 1998, καλύπτοντας αρκετούς τομείς, ενώ διετέλεσε σε επιτελικές θέσεις σε αρκετά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.

ΣχετικάΆρθρα

On the Radar

Νέα υψηλά 15ετίας στο Χρηματιστήριο 

9 Μαΐου 2025
piggy bank in pool, saving money for vacation time. Generative Ai
The Wire

Ξενοδόχοι: Η Αθήνα χάνει τουρισμό λόγω προβλημάτων σε Μουσεία – Ακρόπολη

9 Μαΐου 2025
On the Radar

Ο Όμιλος Φάις απέκτησε το 100% της Καλογήρου

9 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο

Ο Μεντβέντεφ απειλεί με οικονομικό πόλεμο τις ΗΠΑ

Spokeswoman of the Russian Foreign Ministry Maria Zakharova gestures as she attends a news briefing in Moscow, Russia

Κρίση Ελλάδας-Ρωσίας: Στο κάδρο η Εκκλησία

MostPopular

  • Habemus Papam: Ο καρδινάλιος Ρόμπερτ Πρέβοστ είναι ο νέος πάπας Λέων ΙΔʼ

    127 shares
    Share 51 Tweet 32
  • Underdog DEFEA 2025 Edition: Η Qualco μπαίνει και στα αμυντικά έργα

    92 shares
    Share 37 Tweet 23
  • Realme 14 5G: Οι Gamers της Gen-Z βρήκαν κινητό

    261 shares
    Share 104 Tweet 65
  • Ημιτελή εμπορική συμφωνία με τη Μεγάλη Βρετανία ανακοίνωσε ο Τραμπ

    63 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Η Snappi είναι έτοιμη να βγει στην Ελλάδα – Τα πρώτα βήματα και η επόμενη μέρα

    60 shares
    Share 24 Tweet 15

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

 

Φόρτωση σχόλιων...
 

    Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
    Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr