• Τελευταία
  • Trending
  • All

Δημήτρης Ματθαίου/CEO Arcadia: Τα νέα περιβαλλοντικά standards φέρνουν μεγάλες ανακατατάξεις στη Ναυτιλία

30 Μαΐου 2018
Charalampos Athanasiou

Εμπρηστικές δηλώσεις Αθανασίου για παρακολουθήσεις… κατά Μουσουλμάνων

11 Αυγούστου 2022

Συναγερμός: Έλλειψη λιπασμάτων οδηγεί σε κρίση τροφίμων

11 Αυγούστου 2022
αγωγός πετρελαίου

Ξανά ανοδικά το πετρέλαιο!

11 Αυγούστου 2022
φυσικό αέριο

Ξανά πάνω από τα 200 ευρώ το φυσικό αέριο στην Ευρώπη

11 Αυγούστου 2022
Bull

Το Χρηματιστήριο αντέχει το πολιτικό ρίσκο – Ανοδικά και τον Αύγουστο

11 Αυγούστου 2022

Βόρεια Ευρώπη: Πιο έντονα και εκτεταμένα τα κύματα καύσωνα

11 Αυγούστου 2022
risk

Υψηλό το πολιτικό ρίσκο – Δε θα σβήσει εύκολα η φωτιά

11 Αυγούστου 2022

Tα SAMSUNG Galaxy Z Flip4 5G και Ζ Fold4 5G στα COSMOTE – ΓΕΡΜΑΝΟΣ από 26 Αυγούστου

11 Αυγούστου 2022

Για την πρόκριση σήμερα Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός και Άρης

11 Αυγούστου 2022

Ψάχνουν τον νέο ιό Langya σε όλο τον κόσμο

11 Αυγούστου 2022
Αλλαγή θα παρουσιάσει το καιρικό σκηνικό στη χώρα μας τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες των επόμενων ημερών, με βροχές και τοπικές καταιγίδες.

Χαλάει ο καιρός από την Πέμπτη – Βροχές και καταιγίδες

11 Αυγούστου 2022
facebook down

Θα έχετε Facebook και Instagram τον Αύγουστο…

11 Αυγούστου 2022

Βαριές απώλειες στη ρωσική βάση της Κριμαίας – Αρνούνται επίθεση Ουκρανών οι Ρώσοι

11 Αυγούστου 2022
tanker Lana

Ελλάδα – Ιράν: Σήμερα επιστρέφεται το πετρέλαιο – για να αφεθούν τα ελληνόκτητα τάνκερ

11 Αυγούστου 2022
Τουρκία: Υπερδιπλασιάστηκε στο έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών

Τουρκία: Υπερδιπλασιάστηκε στο έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών

11 Αυγούστου 2022
Thasos fire

Καίγεται η Θάσος – Καθυστέρησε δραματικά η Πυροσβεστική

11 Αυγούστου 2022
sustainable aviation

Πιο πράσινος ο AIA μετά τον ανεφοδιασμό της Aegean με πράσινα καύσιμα

11 Αυγούστου 2022
Weather report, δελτίο καιρού, καιρός

Καιρός: Ηλιοφάνεια με λίγες νεφώσεις και πτώση θερμοκρασίας

11 Αυγούστου 2022

Σε υψηλά 6μηνου ο χαλκός

11 Αυγούστου 2022
Λαέλ Μπρέιναρντ και Τζερόμ Πάουελ

Η Fed θα ανεβάσει τα επιτόκια στο 4,4%(!) – Ανεβαίνει το δολάριο

11 Αυγούστου 2022
Επιβραδύνθηκε και μάλιστα περισσότερο από τις προβλέψεις ο πληθωρισμός στις ΗΠΑ τον Ιούλιο, αφού είχε εκτοξευθεί σε υψηλά 40 ετών τον Ιούνιο.

ΗΠΑ: Κάτω από τις προβλέψεις ο πληθωρισμός – Ενδείξεις αποθέρμανσης

11 Αυγούστου 2022
Χρηματιστήριο

Απόσυρση πωλητών και νέα ισχυρή άνοδος στο Χρηματιστήριο

10 Αυγούστου 2022
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Παρασκευή, 12 Αυγούστου, 2022
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar

Δημήτρης Ματθαίου/CEO Arcadia: Τα νέα περιβαλλοντικά standards φέρνουν μεγάλες ανακατατάξεις στη Ναυτιλία

NewsRoomΑπόNewsRoom
30 Μαΐου 2018
Στις On the Radar, Spotlight, The Wire, Ναυτιλία
Reading Time: 1 min read
56 1
0
188
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Τη νέα δυναμική που δημιουργείται στη ναυτιλία με την υιοθέτηση των περιβαλλοντικών standards του ΙΜΟ για τις εκπομπές “αερίων του θερμοκηπίου” σκιαγραφεί ο διευθύνων σύμβουλος της Arcadia Shipmanagement Co ltd και πρόεδρος του Green Award Foundation, Δημήτρης Ματθαίου.

Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο κ. Ματθαίου, η μείωση των εκπομπών «αερίων του θερμοκηπίου» που προέρχονται από τα καυσαέρια των πλοίων, αποτελεί μία διεθνή πρόκληση και ένα ζήτημα που αφορά πολλούς παράγοντες και εμπλεκόμενους στη ναυτιλία.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός IMO ανακοίνωσε μία νέα εκστρατεία περιορισμού των βλαβερών εκπομπών καυσαερίων από τα πλοία. Παρόμοιες πρωτοβουλίες δεν έχουν αναληφθεί και στο παρελθόν;

Σχετικάθέματα

Βόρεια Ευρώπη: Πιο έντονα και εκτεταμένα τα κύματα καύσωνα

11 Αυγούστου 2022
Αλλαγή θα παρουσιάσει το καιρικό σκηνικό στη χώρα μας τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες των επόμενων ημερών, με βροχές και τοπικές καταιγίδες.

Χαλάει ο καιρός από την Πέμπτη – Βροχές και καταιγίδες

11 Αυγούστου 2022
Weather report, δελτίο καιρού, καιρός

Καιρός: Ηλιοφάνεια με λίγες νεφώσεις και πτώση θερμοκρασίας

11 Αυγούστου 2022

Πράγματι, από το 2003, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός IMO επιδίδεται σε διαρκείς πρωτοβουλίες, σχετικές με τον περιορισμό των εκπομπών βλαβερών αερίων από τα πλοία, τα αποκαλούμενα «αέρια του θερμοκηπίου» (Greenhouse Gas emissions – GHG). Από τότε έως και σήμερα, μέσω της διαμόρφωσης πολιτικής καταγραφών των εκπομπών και ελέγχων, αλλά και της ανάπτυξης πρακτικών που σκοπό έχουν την μείωση αυτών των εκπεμπόμενων αερίων, σε συνδυασμό με την προώθηση κινήτρων για την έρευνα και τεχνολογία, επιχειρείται να επιτευχθεί ο στόχος των όσο το δυνατόν χαμηλότερων εκπομπών αερίων στην ατμόσφαιρα.

Τον Ιούλιο του 2011, υιοθετήθηκε ο κανονισμός για την ενεργειακή αποδοτικότητα των πλοίων (Energy Efficiency), που εισήγαγε υποχρεωτικά τεχνικά και επιχειρησιακά μέτρα, τους λεγόμενους Ενεργειακούς Δείκτες Αποδοτικότητας (EEDI και EEOI), όπως επίσης και σχέδιο διαχείρισης της ενεργειακής αποδοτικότητας (Ship Energy Efficiency Management Plan – SEEMP).

Τον Οκτώβριο του 2016, τροποποιήθηκε το παράρτημα της Δ.Σ. MARPOL Annex VI, περιλαμβάνοντας απαιτήσεις για την συλλογή στοιχείων σχετικών με την κατανάλωση καυσίμων των πλοίων, την καταγραφή και την αναφορά, σχετικά με το είδος καυσίμων που χρησιμοποιείται. Ο Οργανισμός IMO θέσπισε φιλόδοξα όρια σε σχέση με τις καταναλώσεις των πλοίων, παραδεχόμενος πως τεχνολογικές καινοτομίες και η σταδιακή χρήση εναλλακτικών τύπων καυσίμων και πηγών ενέργειας, θα βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Η νέα εκστρατεία του ΙΜΟ σε τι ακριβώς αποσκοπεί;

Το όραμα του ΙΜΟ είναι να ελαχιστοποιήσει, σταδιακά, τις βλαβερές για το περιβάλλον εκπομπές καυσαερίων από τα πλοία, μέχρι τα τέλη του αιώνα που διανύουμε. Επί μέρους στόχοι είναι, η μείωση των ρυπογόνων εκπομπών κατά 50% μέχρι το 2050, με παράλληλη μείωση της ύπαρξης άνθρακα στα καύσιμα των πλοίων κατά 40% μέχρι το 2030 και κατά 70% μέχρι το 2050. Τα ποσοστά αυτά, έχουν σαν βάση τις μετρήσεις του έτους 2008.

Απαραίτητες, για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, είναι οι ανάλογες τεχνολογικές λύσεις που θα εφαρμοστούν, αναφορικά με την κατασκευή των πλοίων, των μηχανών τους, αλλά και των τύπων καυσίμων των πλοίων που θα αναπτυχθούν. Για να επιτευχθεί 50% σταδιακή μείωση στις εκπομπές βλαβερών καυσαερίων, θα χρειαστούν καύσιμα μηδενικής περιεκτικότητας σε άνθρακα (zero-carbon fuels), που θα παρουσιάζουν χαμηλό ενεργειακό αποτύπωμα. Τα αποτελέσματα από το πρόγραμμα που εισηγείται ο ΙΜΟ για την συλλογή στατιστικών δεδομένων, την υποβολή και αξιολόγηση τους από αναγνωρισμένους φορείς (IMO DCS – Data Collection System for the Monitoring, Reporting and Verification of CO2 emissions from ships), θα διαμορφώσουν την στρατηγική του Οργανισμού, για το δεύτερο μισό του τρέχοντος αιώνα.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν παρουσίασε ένα αντίστοιχο πρόγραμμα συλλογής και αξιολόγησης στοιχείων, όσον αφορά τα καυσαέρια των πλοίων;

Πράγματι, η ΕΕ μέσω του κανονισμού EU MRV-regulation 2015/757, που αναφέρεται στην καταγραφή, αναφορά και επαλήθευση (Monitoring, Reporting and Verification) των δεδομένων που σχετίζονται με τα καυσαέρια των πλοίων, έναντι θεσπισμένων ανώτερων τιμών, στοχεύει στην μείωση των εκπομπών CO2 στην ατμόσφαιρα, που προέρχονται από τα καυσαέρια των πλοίων. Ο κανονισμός αυτός, έχει τεθεί σε εφαρμογή, ήδη από την 1η Ιανουαρίου 2018.

Παρ’ όλο που οι δύο αυτοί κανονισμοί (MRV της ΕΕ και DCS του ΙΜΟ) αποσκοπούν στην συλλογή στοιχείων από τα καύσιμα των πλοίων, ώστε να βγουν αποτελέσματα για τις βλαβερές εκπομπές καυσαερίων, εντούτοις παρουσιάζουν διαφορές ως προς το είδος των συλλεγομένων στοιχείων και την μέθοδο επαλήθευσης, με συνέπεια την υποχρέωση από πλευράς των ναυτιλιακών εταιριών ως προς την τήρηση των απαιτήσεων και των δύο κανονισμών παράλληλα.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Θα δοθούν κίνητρα για πλοία που θα υιοθετήσουν εναλλακτικούς τύπους καυσίμων και θα χρησιμοποιούν φιλικές προς το περιβάλλον πηγές ενέργειας;

Παρόμοια κίνητρα παρέχονται ήδη, τα λεγόμενα «Green Port fees», από έναν περιορισμένο αριθμό λιμένων παγκοσμίως, όμως υπάρχουν αμφιβολίες, σχετικά με την εφαρμογή και την αποτελεσματικότητα τους. Λίγα πλοία, σε σύγκριση με τον παγκόσμιο στόλο, δικαιούνται μειωμένα λιμενικά τέλη, με βάση τους δείκτες εκπομπών CO2. Χρειάζεται να επανεξεταστεί και να διευρυνθεί η βάση υπολογισμού των ρυπογόνων παραγόντων, ούτως ώστε να δοθεί η δυνατότητα να συμπεριληφθεί μεγαλύτερος αριθμός πλοίων που θα απολαμβάνουν μειωμένα λιμενικά τέλη. Το ισχύον σύστημα καθορισμού των «φιλικών προς το περιβάλλον» πλοίων, δεν περιλαμβάνει την κατηγορία των εκπεμπόμενων GHG στις αξιολογούμενες κατηγορίες.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποια είναι η δική σας εκτίμηση για το μέλλον, σχετικά με τον περιορισμό των εκπομπών «αερίων του θερμοκηπίου»;

Τα εναλλακτικά καύσιμα και οι διαφορετικές πηγές ενέργειας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πρόωση των πλοίων, είναι οι προφανείς απαντήσεις στο ερώτημα. Έχουν παρουσιαστεί μηχανές για την πρόωση των πλοίων που «καίνε» καύσιμα όπως υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ή άλλα παράγωγα του (LPG, Liquid Hydrogen, Ethane, Methanol, compressed natural gas – CNG), όπως επίσης μηχανές που έχουν τη δυνατότητα να μεταβαίνουν από έναν τύπο καυσίμου σε άλλον (dual-fueled engines – gas / liquid). Όμως δεν είναι ευρέως χρησιμοποιούμενες, καθώς η τεχνολογία βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη αλλά και λόγω της μη επαρκούς κάλυψης του δικτύου τροφοδότησης, για τέτοιου είδους καύσιμα, σε παγκόσμια κλίμακα.
Η μείωση των εκπομπών «αερίων του θερμοκηπίου» που προέρχονται από τα καυσαέρια των πλοίων, αποτελεί μία διεθνή πρόκληση και ένα ζήτημα που αφορά πολλούς παράγοντες και εμπλεκόμενους στη ναυτιλία. Όλοι συμφωνούν, αρχές κρατών και οργανισμοί λιμένων, επαγγελματικοί φορείς και οργανώσεις, η πλοιοκτησία και το εργατικό δυναμικό, πως το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και η επιρροή της ναυτιλίας στην ζωή και το μέλλον του πλανήτη μας, θα διέπεται από ρυθμιστικές πρακτικές και θα υπόκειται σε στρατηγική που θα αποσκοπούν στην διατήρηση της μεταφοράς αγαθών δια της θαλάσσης στο στάτους που ανέκαθεν ήταν και είναι, δηλαδή ο παγκοσμίως μεγαλύτερος και φιλικότερος για το περιβάλλον τομέας δραστηριοτήτων.

Σχετικά

Tags: Περιβάλλον
Share94Tweet39Share11Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

Spotlight

Βόρεια Ευρώπη: Πιο έντονα και εκτεταμένα τα κύματα καύσωνα

11 Αυγούστου 2022
Αλλαγή θα παρουσιάσει το καιρικό σκηνικό στη χώρα μας τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες των επόμενων ημερών, με βροχές και τοπικές καταιγίδες.
The Wire

Χαλάει ο καιρός από την Πέμπτη – Βροχές και καταιγίδες

11 Αυγούστου 2022
Weather report, δελτίο καιρού, καιρός
Δελτία Τύπου

Καιρός: Ηλιοφάνεια με λίγες νεφώσεις και πτώση θερμοκρασίας

11 Αυγούστου 2022
Επόμενο άρθρο
Ο Ζόραν Ζάεφ

Ζάεφ: έχουμε αρχική και νομική συμφωνία, επίκειται επικοινωνία με Τσίπρα

Ουκρανία: Σκηνοθετημένος ο φόνος του Ρώσου δημοσιογράφου

MostPopular

  • Αλλαγή θα παρουσιάσει το καιρικό σκηνικό στη χώρα μας τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες των επόμενων ημερών, με βροχές και τοπικές καταιγίδες.

    Χαλάει ο καιρός από την Πέμπτη – Βροχές και καταιγίδες

    65 shares
    Share 26 Tweet 16
  • Υψηλό το πολιτικό ρίσκο – Δε θα σβήσει εύκολα η φωτιά

    63 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Παναγιώτης Κοντολέων: Το βιογραφικό του διοικητή της ΕΥΠ

    1795 shares
    Share 718 Tweet 449
  • Εμπρηστικές δηλώσεις Αθανασίου για παρακολουθήσεις… κατά Μουσουλμάνων

    47 shares
    Share 19 Tweet 12
  • Απόσυρση πωλητών και νέα ισχυρή άνοδος στο Χρηματιστήριο

    54 shares
    Share 22 Tweet 14

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisismonitor.gr

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Σκοπιανό
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
    • Ναυτιλία
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για αυτές τις τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και τους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
 

Φόρτωση σχόλιων...