Με ολοσέλιδες διαφημίσεις στο γερμανικό Τύπο επιχειρεί η Deutsche Bank να αποκαταστήσει την πληγείσα από τα πρόστιμα και τις ζημιές εικόνα της στους επενδυτές και την πελατειακή της βάση.
Στο κείμενο της διαφήμισης, που υπογράφει ο διευθύνων σύμβουλος, Τζων Κράιαν, η τράπεζα απολογείται για τα αποτελέσματα αλλά ρίχνει τις ευθύνες για τα πρόστιμα και τις συνεπακόλουθες ζημιές δισεκατομμυρίων σε μεμονωμένα άτομα και πρακτικές.
[graphiq id=”byTXcxiGqLH” title=”Deutsche Bank: Η ακτινογραφία” width=”700″ height=”577″ url=”https://w.graphiq.com/w/byTXcxiGqLH” ]
Στο κείμενο δεν γίνεται αναφορά στις 12,000 απολύσεις που έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα πραγματοποιήσει η μεγαλύτερη γερμανική τράπεζα αλλά ούτε στα σχέδια αναδιάρθρωσης, απόδειξη της αμηχανίας της διοίκησης για τις επιλογές της.
Στην πραγματικότητα όμως η στρτηγική διαχείρισης κρίσεων που επέλεξε ο Τζων Κράιαν δεν έχει στόχο άμεσα την πελατειακή βάση της Deutsche Bank αλλά τα media στα οποία πληρώνει εκατομμύρια προκειμένου να ανακόψει την αρνητική δημοσιότητα και να αλλάξουν στάση απέναντι στη διοίκηση και την τράπεζα.